Skocz do zawartości

ulter sport


CentoPassion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam wydech ulter sport 80 już około 14 miesięcy i wcześniej ładny miał dźwięk basowy. Dwa tygodnie temu z wydechu kopciło mocno na biało po przejechaniu krótkiego odcinka przestało ale przy okazji pomruk  basowy też czy to oznacza że ten tłumik zakończył swój rzywot czy może jest jakaś inna przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulter sport nie można nazwać tłumikiem, bo nie ma w nim żednego elementu tłumiącego-wręcz przeciwnie jest rezonator.- to tania Polska nietrwała namiastka do robienia hałasu:-) ma popyt ma i sprzedaż, chociaż cena jest mocno przesadzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co tam w Ulterze siedzi ale dla ścisłości to rezonator (Helmholtza) jak najbardziej jest elementem tłumiącym ale najczęściej wąskopasmowym a zawsze z jednym maksimum tłumienia (na jednej częstotliwości).

 

A czy przypadkiem to nie jest najzwyklejszy tłumik absorpcyjny? Mógł być wypełniony nie wełną stalową a np. jakimś włóknem mineralnym, które się wyjarało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem uniwersalne cygaro przelotowe pseudo środkowy tłumik wspawany na końcu. Bylo fantastycznie. Teraz mam przelotowy środkowy z diesla jakiegoś. Tez fajnie to gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2017 o 14:40, junioras7 napisał:

Nieszczelności brak więc jak przedmówca napisał prawdopodobnie to kopcenie to właśnie wypalenie się tego czegoś. Tak nawiasem to co polecacie zamiast ultera 

Sebring,Remus, Supersprint.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mam upatrzony taki układ z superscript 

SmartSelectImage_2017-07-05-19-30-57.png.fbebf2861a35e02c29a3a91e386fed73.png

oraz do tego kolektor wydechowy wraz z kat tylko w opisię jest że to euro 2 a z tego co się orientuje to wymóg to euro 3 jak to wygląda przy przeglądzie 

SmartSelectImage_2017-07-05-19-30-01.png.913cce20a341e421c8281dcdfa07b83a.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda tak, że większość stacji w ogóle nie sprawdza ale są i takie co sprawdzają skład spalin i z tego co zauważyłem (nie jestem pewien interpretacji rozporządzenia w tej sprawie) patrzą na najniższe normy więc działający na Euro 2 zapewne przejdzie szczególnie w starszym samochodzie. Ja jestem jak najbardziej zwolennikiem montowania katalizatora przynajmniej Euro 2 lub 3.

Ten, który pokazałeś jest pierońsko drogi jeżeli chcesz po prostu mieć kata a nie rozleciał Ci się kolektor. A poza tym coś to małe jak na kata się wydaje, czy to aby na pewno nie jest sam kolektor a w opisie chodzi o to, że pasuje jako zamiennik do systemów z Euro2? Jeżeli już chcesz ten zestaw supersprinta to kup osobno katalizator i daj pierwszemu lepszemu zakładowi od wydechów, żeby Ci go wspawali. wyjdzie 20-30% tej ceny zależnie od wybranego kata. Przykładowo pełna gama wariantów modelu MO-S 20 polskiej firmy: https://allegro.pl/listing?string=mos20 katalizator&description=1&order=d&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-4-0511  do wyboru, do koloru na normy od Euro2 do Euro4 i na 200cpsi lub 100cpsi jak ma być z jak najmniejszymi restrykcjami. Tu masz stronę firmy, możesz dobrać też coś spoza linii sportowej: http://www.polonez-kat.com.pl/pl/kategorie-produktow/katalizatory/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W układzie dedykowanym supersprinta nie ma już kat. euro 2 jest albo rura,albo rura z tłumikiem przelotowym-na stronie Supersprint Polska czy jędrasik tuning masz w opisie without public roads-bo nie ma to katalizatora jak 70% modyfikowanych sc/cc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 19.07.2017 o 12:47, junioras7 napisał:

Tak ja mam mpi gość chce za to £200 

Ok. jak do mpi ale wydech w seju chociażby supersprinta cały z kolektorem dedykowany za > 3tys zł nie da Ci przyrostu większego niż max 5km/5nm , więc tiun wydechu zostawił bym generalnie pod mody jak zwiększysz moc 20-30%.

Chyba , że chcesz mieć wieczny wydech to czemu nie:-)-tym też się kierowałem po części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie nie chodzi mi o większą moc tylko mój katalizator jest już niestety do wymiany a tłumik ultera tez już dokonał żywota i dlatego muszę wymienić i tak mi się niestety uwidziało żeby to była nierdzewka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy potrzebujesz naprawdę zmieniać kolektor? Kat bez kolektora max połowę tego kosztuje. natomiast jak na zestaw z kolektorem to cena ciekawa, na zamówienie taniej by nie wyszło, samemu owszem ale trzeba trochę się pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, junioras7 napisał:

Tylko w mpi kolektor jest wraz z katalizatorem chyba że się mylę 

No i ? Kat. może być i osobny byle lambdy były we właściwych miejscach i kabelków starczyło do sondy nr 2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.