SebiiPL Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 Witam. Mam u siebie założony wskaźnik temperatury Auto Gauge serii Indiglo. Czujnik miałem wkręcony w miejsce czujnika kontrolki przegrzania (z tyłu głowicy, bo to silnik SPI) i wskaźnik przekłamywał o jakieś 10-15 stopni względem tego co pokazywał komputer i FiatEcuScan. Zakupiłem dziś wskaźnik Auto Gauge ale serii smoke Warning z silniczkiem krokowym (Dużo osób na tej grupie go ma) i również przekłamuje o jakieś 10 stopni. Wskaźnik pokazuje 115 stopni a tak naprawdę jest 105. Czy może to być spowodowane tym że czujnik jest wkręcony w głowice i głowica go nagrzewa i pokazuje takie temperatury ? Panowie gdzie wy macie wkręcone czujniki od waszych wskaźników ? Proszę o waszą pomoc ! Nie chce zakładać kolejnego tematu ale zauważyłem że mój silnik przy normalnej jeździe po mieście lub w korku ma temperaturę wody 110-120 stopni. Czy to normalne ? U was też takie temperatury mają te silniki SPI ? Wentylator się włącza i wszystko działa.. ?? Czekam na waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PermDude Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 Ja mam czujnik z alfy romeo 156 i wskaźnik tez z niej. Jadąc pokazuje ok. 90s a jak wskazówka dosłownie drgnie poza 90s to włącza sie wentylator czasami przekracza 90s ale nie znacznie.Tu masz dla poglądu. Jak wskazówka jest idealnie na kresce od 90s to nic sie nie dzieje. Ale jak pojdzie deczko w bok to włącza sie wentylator i tyleWysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebiiPL Napisano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 A gdzie masz czujnik wkręcony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 Ja też mam Auto Guage Indiglo wkręcony w miejsce starego czujnika w głowicy (tak jak ty) i przy normalnej jeździe waha sie pomiedzy 90-100 a jak wskazówka dojdzie do ostatniego 0 w napisie 100 to włacza sie wentylator i znów temperatura spada ponizej 100 wiec chyba jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebiiPL Napisano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 U mnie na wskaźniku gdy stoję w korku czy jadę po mieście to ciągle 115-120 stopni i nic niżej. Wentylator chodzi ale nie widze po wskaźniku żeby coś zbijał. Czy to może być termostat ? Wszystkie węże są gorące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PermDude Napisano 10 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2017 No ja też mam SPI. Czujnik w glowicy tsm zamiast tego od kontrolki. Skoro na obu wskaźnikach masz takie wskazania to ja bym się zainteresowal bardzirj czujnikiem. Moze od nowości ma za wysoką rezystancje bądź jest nie tego typu co trzeba. Sprawdź w instrukcji jaką rezystancje powinien mieć czujnik do Twojego wskaźnika przy np. 90s. Rozgrzej silnik tak aby wentylator się włączył a potem wyłączył i zmierz rezystancje czujnika multimetrem. Bedziesz wiedzial o co biega Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebiiPL Napisano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2017 Ale słuchaj to już drugi wskaźnik nowy ze sklepu. Wcześniej miałem inny i było to samo.. A co najgorsze komputer i FiatEcuScan pokazuje tylko o 10 stopni niższą temperaturę.. A moje auto w korku czy w mieście ciągle ma 115-120 stopni. Czy to normalne taka temperatura ogromna ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.