Skocz do zawartości

Dzień dobry


Jettison

Rekomendowane odpowiedzi

chciałbym dziś dołączyć do zacnego grona skośnookich. To mój pierwszy japoniec i pewnie będę miał trochę pytań o części itd. Właśnie kupiłem coś takiego, nada się?:

19885591_1419995541400941_156109738_o.jpg.66c2fe1d6b5f5ffa6b008955fd1690ca.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
1 minutę temu, mazi napisał:

 

a sam coś takiego kupiłbym, albo sexo vts... ale wez to Panie znajdz w stanie nieagonalnym (pod względem blacharskim)... 

można jak się poszuka, dałem tylko 3 i nie liczyłem na jakieś cudo, ładne widziałem za kwotę x2:oki: Będę jeździł ile się da, a potem godnie na złom ją odprowadzę:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



:hmm: Ciekawe czy te dokładki, spoiler oryginalne, bo zrobiona chyba na EK9  


Tak, było trochę podkładane z ek9. Egzemplarz jest ciekawy pod względem mechanicznym, blacharsko słabo ale po trochu może uda się go poprawić. b7d60a753a2dae161c1e230326c2f737.jpg

Wysłane z mojego Moto X Play

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...
Dnia 13.12.2017 o 00:13, Gregs0N napisał:

BTW Honda się ostatnio spisała, 2gie miejsce  w klasie :D

 

No powiem Ci że zazdroszczę odwagi ;]

Taki sprzęt to się już ładnie na torze napędza. Dla mnie często zbyt szybko było już nawet w Seicento w takich warunkach ;]

 

Ja wybieram na tą chwile bezpieczniejszy wariant. Czekam na jakieś śniegowe upalanie. Prędkości mniejsze :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 12.12.2017 o 14:35, Filipfm napisał:

Widac, ze ktos mial fantazje z lampami i zderzakiem :phi:

Paru elementow oficjalnie zazdraszczam :) w szczegolnosci nie zgnitych tylnych blotnikow :phi:

moje też nie zgnite:skromny: ale drzwi to dramat, dorwałem prawe w kolorze, szukam lewych i wtedy poprzekładam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupilem chrupka, to mial na drzwiach naklejone emblematy z KJSow. Ale, ze przybywalo nowych to zdarlem dotychczasowe :) i moze nie bylo jeszcze dziury na wylot, ale niewiele brakowalo ;) tez kupilem drzwi w kolor bo sie trafily ;) z coupe. Co ciekawe, oczywiscie pasowaly ale listwa w coupe jest inna niz 3D ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.03.2018 o 09:38, Filipfm napisał:

Jak kupilem chrupka, to mial na drzwiach naklejone emblematy z KJSow. Ale, ze przybywalo nowych to zdarlem dotychczasowe :) i moze nie bylo jeszcze dziury na wylot, ale niewiele brakowalo ;) tez kupilem drzwi w kolor bo sie trafily ;) z coupe. Co ciekawe, oczywiscie pasowaly ale listwa w coupe jest inna niz 3D ;)

 

do VI pasują z kupety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, r1sender napisał:

do VI pasują z kupety?

 

Tajest! 

W EK/EJ do przedniej szyby wszystko jest P&P w budach 3D, sedan, coupe - przy zachowaniu podzialu przedlift/polift - oczywiscie sa roznice, np coupe ma inny zderzak w przedlifcie niz cala reszta - tj bez czarnych listewek i jest czesto wykorzystywany do robienia mialego liftu :palacz: czyli przedni zderzak z coupe, tylny z polifta.

od przedniej szyby zaczynaja sie roznice miedzy HB/2D i sedanem, ktory ma inny kat nachylenia szyby - i sama szybe a takze np lusterka boczne i oczywiscie same drzwi.

Natomiast drzwi pasuja HB/2D :) info pewne na 100% - sam widzialem dawce moich drzwi ;) i podeszly do mojego 3D bez pudła, oprocz tego, ze listwa jest inna :hehe:

Chociaż wnętrze samych drzwi było nieco inne :) np mechanizm zamka wyglądał nieco inaczej, ale pasował zamiennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎7‎/‎12‎/‎2017 o 21:31, Gregs0N napisał:

chciałbym dziś dołączyć do zacnego grona skośnookich. To mój pierwszy japoniec i pewnie będę miał trochę pytań o części itd. Właśnie kupiłem coś takiego, nada się?:

19885591_1419995541400941_156109738_o.jpg.66c2fe1d6b5f5ffa6b008955fd1690ca.jpg

 

 

Najlepszy mod - LSD + przelozenie glowne 4.785 z Integra Type-R. Wrazenie z dolnych obrotow jest jakbys mial pojemnosc conajmniej 2.0, przy wysokich jakbys mial conajmniej 20-30KM wiecej. W EG6 mialem taka kombinacje + dluzsza piatke (chyba z Integry LS - juz nie pamietam) co jest kombinacja optymalna jesli w gre wchodzi chodz odrobine normalnej jazdy badz jakies autostrady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mjedruszak napisał:

 

Najlepszy mod - LSD + przelozenie glowne 4.785 z Integra Type-R. Wrazenie z dolnych obrotow jest jakbys mial pojemnosc conajmniej 2.0, przy wysokich jakbys mial conajmniej 20-30KM wiecej. W EG6 mialem taka kombinacje + dluzsza piatke (chyba z Integry LS - juz nie pamietam) co jest kombinacja optymalna jesli w gre wchodzi chodz odrobine normalnej jazdy badz jakies autostrady.

LSD, co prawda torsena, ale jest, przełożenie główne jest ze skrzyni s4c więc dość długie i oczywiście jest też na liście "do zrobienia" :D

PS autostrady raczej nie wchodzą w grę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gregs0N napisał:

LSD, co prawda torsena, ale jest, przełożenie główne jest ze skrzyni s4c więc dość długie i oczywiście jest też na liście "do zrobienia" :D

PS autostrady raczej nie wchodzą w grę :D

 

Jak bys wsadzal krotsze FD to warto by przy okazji wymienic synchronizatory - w szczegolnosci tradycyjnie problematyczne II na III i dac twardsze poduszki pod silnik / skrzynie (zestaw 5 sztuk np.Mugen, ew rzezba pt. usztywnienie seryjnych klejem).

 

Co do modow silnika w EK4 mialem jedynie dolot CAI i pelen wydech z kolektorem, zas w EG6 dodatkowo duza przepustnice Skunk2, ostre walki Skunk2 + sprezynki + talerzyki, wyzsza kompresje - tloki z B16B i strojenie ecu performance. Ta kombinacja z EG6 dala 204KM i krecila sie do ok. 9200rpm (krotsza skrzynia to mus) ale na codzien to juz byl lekki hardcore i troche uciazliwe np. podwyzszone wolne obroty, stabilne dopiero po rozgrzaniu. W EK4 bylo 176KM bez strojenia i mimo wszystko lepiej ja wspominam od strony uzywalnosci / bezproblemowosci.

 

Ogolnie temat i frajda przednia choc niestety i dosc kosztowna jesli idzie sie grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety. Skrzynia S80 (czy nawet sam FD z integry) to spore koszty. A sama skrzynia na ogol i tak chrupie i trzeba robic synchro. 

Ja zrobiłem na swojej S4C zmiane FD i wstawienie torsena. Nie jest to jakas mocna szpera ale i tak jest fajnie :vibra:

Edit. Jako ciekawostka, w cenie niewiele wyzszej od kupna FD z integry, ktory czesto przekracza 2k, mozna juz kombinowac customowe FD. Chłopaki w pucharze śląska latają na FD5,5 od Marciniaka. Roznica jest kolosalna. Przy czym niestety to już rozwiązania, ktore trwałością ustępują OEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Filipfm napisał:

Edit. Jako ciekawostka, w cenie niewiele wyzszej od kupna FD z integry, ktory czesto przekracza 2k, mozna juz kombinowac customowe FD. Chłopaki w pucharze śląska latają na FD5,5 od Marciniaka. Roznica jest kolosalna. Przy czym niestety to już rozwiązania, ktore trwałością ustępują OEM.

 

Z aftermarketowych to np. Mfactory 4.928, o trwalosc polskich wynalazkow mialbym mega obawy. Zreszya krocej nie wiem czy jest sens bo skrzynia konczy sie momentalnie (w sensie dokreca do odcinki na V).

 

Tak czy inaczej zrobienie porzadku ze skrzynia to podstawa przy jakimkolwiek projekcie z B-seria pod maska. Gdybym teraz mial robic taki projekt (raczej nie zanosi sie) to jako baze wzialbym 5d z b18c4 z racji lepszego ogolnego stanu, seryjnego LSD i wiekszej pojemnosci. Kompleksowo zrobic skrzynie, dolot, pelen wydech, wystroic i chyba na tym poprzestac zeby kosztowo to wszystko trzymalo sie kupy i bylo wzgl. niezawodne - niestety to juz robia sie stare auta.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy do czego potrzebujesz. Na Poznan takie FD 5,5 to slaby pomysl, ale do rajdow, gdzie czesto trzeba wstawac z wolnych zakretow to jak najbardziej :) a i tak raczej nie osiagasz max predkosci. 

B18C4 jest popularny glownie ze wzgledu na cene i podaż angielek sciaganych na swapy z UK. Ja trafilem oryginalne EK4 bez swapow i innych historii mogacych powodowac problemy w przyszlosci. No i dosc wazne tez bylo jednak, zeby byl 1.6 bo wpada w lepsza klase. B18 to juz klasa 4 - do 2 litrów i sporo mocnych aut sie pojawia. 

A seryjna skrzynia w B18C4 jest kiepsko zestopniowana wiec tez mocno ogranicza potencjał. 

Ja u siebie licze na wynik na poziomie 19x po wszystkich modach i to zamyka kwestie rozwoju mocy :) w sensie robie jeden setup, stroje i koniec. Wszystko wiecej to bedzie inwestycja w siebie (w tym bezpieczenstwo czyli klateczka), opony i zawias :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.