Skocz do zawartości

VW Arteon


analyzer64

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, tygrysek86 napisał:

no no, o toooo to chodzi właśnie:phi:

i pod rejestracją masterlease;)

 

To akurat świadczy o inteligencji. Trzeba być głupim żeby ćwierć ceny auta w podatkach zostawiać.

 

Teraz, tygrysek86 napisał:

buduj fosę

 

Miałem oczko wodne ale zlikwidowałem, bo nie spełniało funkcji obronnej. Teraz straszę przechodniów psem.  :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ryb napisał:

 

Pobawiłem się konfiguratorem. Za takie sensowne minimum wyszło mi 160k.

Arteon ma być niby pseudo-prestiżową, niby-lepszą odmianą passata. Szczerze mówiąc to za te 160 to można przy rabatach na DG kupić prawdziwe premium. Jakoś nie sądzę, by Arteon zdobył znaczącą popularność w Polsce.

Tak w ogóle w.. to jednego nigdy nie zrozumiem. Swego czasu, zaraz po tym kiedy dinozaury zniknęły z naszej planety, w salonach VW stały obok siebie Passat B7 i CC. Czekałem na znajomego aż zda swój samochód w serwisie. Wsiadłem do passata. Z przodu, z tyłu OK - kawałek zwykłęgo, wygodnego samochodu (aury prestiżu nie wyczułem oczywiście ;) ). A potem poszedłem dalej - do CC i spojrzałem na cenę - ponad 20 000 zł więcej. Usiadłem z przodu - no fajnie... ale jakbym to przed chwilą widział (za mniej $), zacząłem się pakować do tyłu... i jak nie przywaliłem głową w krawędź dachu, to zobaczyłem wszędzie latające znaczki VW. W końcu zasiadłem, zapierając się głową o podsufitkę, a wówczas naszła mnie myśl - po co dopłacać do samochodu 20 000 zł więcej, żeby w zamian dostać prawie to samo, ale jednak mniej funkcjonalne :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Manx napisał:

Arteon ma być niby pseudo-prestiżową, niby-lepszą odmianą passata. Szczerze mówiąc to za te 160 to można przy rabatach na DG kupić prawdziwe premium. Jakoś nie sądzę, by Arteon zdobył znaczącą popularność w Polsce.

Tak w ogóle w.. to jednego nigdy nie zrozumiem. Swego czasu, zaraz po tym kiedy dinozaury zniknęły z naszej planety, w salonach VW stały obok siebie Passat B7 i CC. Czekałem na znajomego aż zda swój samochód w serwisie. Wsiadłem do passata. Z przodu, z tyłu OK - kawałek zwykłęgo, wygodnego samochodu (aury prestiżu nie wyczułem oczywiście ;) ). A potem poszedłem dalej - do CC i spojrzałem na cenę - ponad 20 000 zł więcej. Usiadłem z przodu - no fajnie... ale jakbym to przed chwilą widział (za mniej $), zacząłem się pakować do tyłu... i jak nie przywaliłem głową w krawędź dachu, to zobaczyłem wszędzie latające znaczki VW. W końcu zasiadłem, zapierając się głową o podsufitkę, a wówczas naszła mnie myśl - po co dopłacać do samochodu 20 000 zł więcej, żeby w zamian dostać prawie to samo, ale jednak mniej funkcjonalne :hmm:

 

Nie każdy ma dużą rodzinę i nie każdy potrzebuje dużego auta. Dwóch kolegów co ma CC, kupiło je bo im się to auto poprostu podobało, jeden dodał że potrzebuje auta pod remizę, bo jest po rozwodzie ;]. Kolejny kolega co się na Arteona napalił też nie myśli w kwestii premium, nie premium poprostu mu się podoba. Za owe 160kzł dostaje się kompletne auto, a Arteon jest nawet spory

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, sherif napisał:

 

Dwóch kolegów co ma CC, kupiło je bo im się to auto poprostu podobało, jeden dodał że potrzebuje auta pod remizę, bo jest po rozwodzie ;]

No i to jest jedyne racjonalne uzasadnienie jakie przychodzi mi do głowy - podoba się, to się bierze ten i tylko ten i nic innego :ok:

Dziwi mnie natomiast jeżeli ktoś traktuje to jako namiastkę premium (którym to to owo nie jest), albo jak ktoś kupuje to głownie dlatego że potrzebuje często wozić kilka osób, a to ma czworo drzwi i kawałek bagażnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Ryb napisał:

Świat się kończy. Automatyczne samochody teraz będą przepisowo jeździć! W Polsce spowoduje to eksplozję frustracji u pozostałych kierowców na niespotykaną skalę!

:hehe:

 

To nie żarty, ostatnio coraz częściej jeżdżę Roździeńskiego z tempomatem ustawionym na trzymanie dystansu do poprzedniego auta na poziomie minimum. Ludzie po mnie trąbią że zostawiam miejsce i ich nie wpuszczam. A to "miejsce" to 0.7 sekundy "odległości" dla aktualnej prędkości.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, format napisał:

 

To nie żarty, ostatnio coraz częściej jeżdżę Roździeńskiego z tempomatem ustawionym na trzymanie dystansu do poprzedniego auta na poziomie minimum. Ludzie po mnie trąbią że zostawiam miejsce i ich nie wpuszczam. A to "miejsce" to 0.7 sekundy "odległości" dla aktualnej prędkości.

Ja ostatnio nawet w teranie zabudowanym przez wioski często jeżdżę na tempomacie. Nie muszę się pilnować, że zbytnio przekroczę prędkość :)

A mimo, że nie mam aktywnego tempomatu, to jako już trochę stetryczały kierowca też staram się trzymać większą odległość od poprzedzających :hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Ryb napisał:

Świat się kończy. Automatyczne samochody teraz będą przepisowo jeździć! W Polsce spowoduje to eksplozję frustracji u pozostałych kierowców na niespotykaną skalę!

:hehe:

Jeszcze będą Ci się kłaniać :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, rwIcIk napisał:

Ja ostatnio nawet w teranie zabudowanym przez wioski często jeżdżę na tempomacie. Nie muszę się pilnować, że zbytnio przekroczę prędkość :)

A mimo, że nie mam aktywnego tempomatu, to jako już trochę stetryczały kierowca też staram się trzymać większą odległość od poprzedzających :hehe:

 

Na tempomacie to ja nawet po bułki jeżdżę ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, rwIcIk napisał:

Ja ostatnio nawet w teranie zabudowanym przez wioski często jeżdżę na tempomacie. Nie muszę się pilnować, że zbytnio przekroczę prędkość :)

A mimo, że nie mam aktywnego tempomatu, to jako już trochę stetryczały kierowca też staram się trzymać większą odległość od poprzedzających :hehe:

 

 

Ja na tempomacie lub na limiterze, gdy jest za duży ruch na tempomat.  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Manx napisał:

No i to jest jedyne racjonalne uzasadnienie jakie przychodzi mi do głowy - podoba się, to się bierze ten i tylko ten i nic innego :ok:

Dziwi mnie natomiast jeżeli ktoś traktuje to jako namiastkę premium (którym to to owo nie jest), albo jak ktoś kupuje to głownie dlatego że potrzebuje często wozić kilka osób, a to ma czworo drzwi i kawałek bagażnika. 

 

Co znaczy Premium ?

 

Wg ostatniej definicji którą dostałem na AK to samochód za pow 190k

:phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tygrysek86 napisał:

ja 99% kupuje samochód bo mi się podoba...
inaczej nie wytłumaczę swojego aktualnego wozidła:phi:

 

nie tylko ty :phi:

Poza tym jak ktoś chce coś kl D sedan lub liftback, który ładnie wygląda to wybór jest mocno ograniczony. VW tutaj w sumie daje dość dużo za te pieniądze, jak do tego auto się podoba to mnie to nie dziwi, zresztą zarówno CC jak i Arteon może się podobać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał:

 

Co znaczy Premium ?

 

Wg ostatniej definicji którą dostałem na AK to samochód za pow 190k

:phi:

Dla mnie premium to jest produkt: 1. firmy powszechnie uważanej za luksusową, 2. produkt ma podkreślać klasę jego posiadacza 3. wyraźnie droższy niż odpowiednik tego produktu ze średniej półki 4. wykonany lepiej (staranniej, z lepszych materiałów) niż produkty ze średniej półki.

Dla mnie premium wśród samochodów są Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Infinity, Jaguar, Porsche, Range Rover. Z uwagi na te kryteria VW Arteon, Ford Mondeo Vignale  Hyundai Genesis, DS5 nigdy dla mnie premium nie bedą, choć w materiałach promocyjnych tychże, takie słowo pada.

Zegarek to dla mnie premium nigdy nie będzie np. Casio, ale prędzej Tag Heuer, Omega itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7/20/2017 o 12:13, Ryb napisał:

Świat się kończy. Automatyczne samochody teraz będą przepisowo jeździć! W Polsce spowoduje to eksplozję frustracji u pozostałych kierowców na niespotykaną skalę!

:hehe:

 

może to idealne auto dla BORu :hmm:;l

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj widziałem w ruchu na ulicy, biały (inne wrażenia niż w salonie jednak) ... o ile z przodu prezentuje się faktycznie lepiej niż na zdjęciach i w salonie, o tyle z tylu tak sobie, a z boku jednak passatowato. W tłumie średnio "prestiżowo", mieszane uczucia mam osobiście po tym widoku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Manx napisał:

Dla mnie premium to jest produkt: 1. firmy powszechnie uważanej za luksusową, 2. produkt ma podkreślać klasę jego posiadacza 3. wyraźnie droższy niż odpowiednik tego produktu ze średniej półki 4. wykonany lepiej (staranniej, z lepszych materiałów) niż produkty ze średniej półki.

Dla mnie premium wśród samochodów są Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Infinity, Jaguar, Porsche, Range Rover. Z uwagi na te kryteria VW Arteon, Ford Mondeo Vignale  Hyundai Genesis, DS5 nigdy dla mnie premium nie bedą, choć w materiałach promocyjnych tychże, takie słowo pada.

Zegarek to dla mnie premium nigdy nie będzie np. Casio, ale prędzej Tag Heuer, Omega itp.

 

To sie trochę różnimy :phi:

Dla mnie "premium" (nie lubię tego słowa), to coś co jest wygodne i dobrze zrobione (materiały, spasowanie, itd). Tyle i aż tyle, a znaczek na masce jest dla mnie bez różnicy, podobnie gdzie go klepią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sherif napisał:

 

To sie trochę różnimy :phi:

Dla mnie "premium" (nie lubię tego słowa), to coś co jest wygodne i dobrze zrobione (materiały, spasowanie, itd). Tyle i aż tyle, a znaczek na masce jest dla mnie bez różnicy, podobnie gdzie go klepią.

I ja to rozumiem :ok: Nie każdy musi myśleć tak jak ja :) 

Ja też nie lubię tego słowa, bo jest już tak wyświechtane i kojarzy mi się z tępym marketingiem, ale niestety trudno znaleźć jakieś inne słowo, które oddawałoby jego sens. Nawet idąc na bazar po warzywa masz pomidory i pomidory premium :pad:. Niedaleko budują osiedle w którym są apartamenty "premium"  o powierzchni 60 m2...

"Prestiż" i "premium" - słowa klucze współczesnej reklamy :chory:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2017 o 13:44, kanu napisał:

 

może to idealne auto dla BORu :hmm:;l

w sumie to jest ciekawe - w kwestii bezpieczeństwa

pojazd jest pół-autonomiczny, taki pojazd mozna kupić, mozna sprawdzic jak sie zachowują czujniki

 

ciekawe czy taką teslę czy vw dałoby się oszukać by się zachowała zgodnie z oczekiwaniem oszukującego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy BOR w tesli uniknalby seicento?
A Macierewicz w tesli bez Pana Kazimierza? Ciekawe czy bylby wypadek.... moze problemem boru sa niewlasciwe auta a nie kierowcy...

Wysłane z otwieracza do konserw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, DZIDA napisał:

Ciekawe czy BOR w tesli uniknalby seicento?
A Macierewicz w tesli bez Pana Kazimierza? Ciekawe czy bylby wypadek.... moze problemem boru sa niewlasciwe auta a nie kierowcy...

 

Właśnie wyobraziłem sobie przyszłość scen pościgu w kinie akcji i ew. zamachów na vip'ów przewożonych 'inteligentnymi' pojazdami.

Skończą się sceny z przepychaniem barykadujących samochodów i rozjeżdżaniem terrorystów którzy walą do Ciebie z Kałacha ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎7‎/‎20‎/‎2017 o 11:53, analyzer64 napisał:

 

O, chetnie zobacze filmik.

Widzialem to auto ostatnio wystawione w centrum handlowym. Wygladalo wprost nieziemsko :)

Biale, czarne felgi. Jak nie VW :)

Zmartwila mnie tylko cena. Na kartce za szyba bylo napisane, ze cena jest od chyba cos okolo 125tys, ale cena wystawionego modelu byla ponad 2x taka ;]

Moze wersja podstawowa wyglada juz jednak jak typowy VW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎7‎/‎20‎/‎2017 o 14:10, sherif napisał:

webasto ?

Po co ? Wolę ciepły garaż ;)

 

Heheh, bogacz z domkow :phi:

Webasto chyba jednak lepsze.

Ja mialem raz samochod z podgrzewaczem. Cieplo bylo po minucie w samochodzie.

Nawet jak masz garaz, to jednak najczesciej auto parkuje w jakims innym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎7‎/‎21‎/‎2017 o 13:43, Manx napisał:

Dla mnie premium to jest produkt

 

Moim zdaniem tu nie chodzi o jakosc produktu, ale o oddzielenie Cie od plebsu ;)

Dam przyklad mi blizszy.

Nawet jak salon Fiata jest polaczony z salonem Alfy, to obsluga jest oddzielna I jestes na czerwonym dywanie ;]

Koles zaproponuje kawe przy rozmowie, itp. Czujesz sie bardziej dopieszczony, a nie jakbys przyszedl po mortadele do sklepu.

Sam samochod moze byc szmelcem, byc rozpadajacym sie zlomem. Jednak Ty byles doceniony przy zakupie I przy serwisie tego padla.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał:

 

Heheh, bogacz z domkow :phi:

Webasto chyba jednak lepsze.

Ja mialem raz samochod z podgrzewaczem. Cieplo bylo po minucie w samochodzie.

Nawet jak masz garaz, to jednak najczesciej auto parkuje w jakims innym miejscu.

 

U mnie auto w 90% parkuje w garażu: dom, praca, rodzina. Nawet jak jadę do jakiegoś hotelu czy na zakupy to często są obecnie garaże podziemne. Ciepło mam równie szybko od podgrzewanych siedzeń. Jak dla mnie webasto to zbędny grat, imho ma to jedynie sens w jakiś starszych autach, gdzie układ ogrzewania jest mało wydajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
37 minut temu, Kiwal napisał:

 

Arteon wygląda fajnie na tle passata ... głównie przez swoją odmienność bycia hatchbackiem ... ale takie kombi jest stylistycznie trochę zbyt blisko passata kombi. Arteon miał być raczej czymś "lżejszym stylistycznie" a ten ShootingBrake wygląda jak każde przeciętne kombi w segmencie D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FrugOs napisał:

Jest wyraźnie większy, a w środku identyczny jak wysoko wyposażony pasek - miałem paska i jak wsiadłem do arteona to oprócz rozmiaru różnicy nie było żadnej.

Dlatego wersja kombi ma srednio sens...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedzi krążą odkąd jeden z dyrektorów VW powiedział, że w gamie pojawi się Shooting Brake, ale na rynku ma to być dopiero pod koniec 2020, razem z face liftingiem Arteona.

Zwykły Arteon mi się wizualnie podoba, ale nie bardzo rozumiem jego sens (droższy, a mniej praktyczny niż Passat). Shoting brake na wizualizacjach zapowiada się fajnie i nie będzie miał wad Arteona liftbacka (sorry- to nie jest coupe). Podoba mi się ;/  Byleby z ceną nie przesadzili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Manx napisał:

 

Zwykły Arteon mi się wizualnie podoba, ale nie bardzo rozumiem jego sens (droższy, a mniej praktyczny niż Passat).  

 

Ja widzę sens. Jeśli ktoś chce VW i jednocześnie nie chce być mylony z managementem średniego szczebla z byle korporacji to nie kupi Passata tylko Arteona właśnie.

Jednocześnie ta sama korporacja ma teraz pomysł na samochody dla managementu wyższego szczebla.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kiwal napisał:

Pytanie po co to komu i jak różne to będzie od Passata?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Większy, drzwi bez ramek, ładniejszy?  Lepiej wyposażony. Coś tam się uzbiera na +20tyś względem Paserati.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sdss napisał:

Większy, drzwi bez ramek, ładniejszy?  Lepiej wyposażony. Coś tam się uzbiera na +20tyś względem Paserati.

 

Wg mnie to bardzi konkurent dla Mercedesa CLA niz Passata.

https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/models/cla/shootingbrake-x118/explore.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Manx napisał:

Zapowiedzi krążą odkąd jeden z dyrektorów VW powiedział, że w gamie pojawi się Shooting Brake, ale na rynku ma to być dopiero pod koniec 2020, razem z face liftingiem Arteona.

Zwykły Arteon mi się wizualnie podoba, ale nie bardzo rozumiem jego sens (droższy, a mniej praktyczny niż Passat). Shoting brake na wizualizacjach zapowiada się fajnie i nie będzie miał wad Arteona liftbacka (sorry- to nie jest coupe). Podoba mi się ;/  Byleby z ceną nie przesadzili. 

Zupełnie się nie zgodzę jako użytkowników obu pojazdów. Na korzyść Arteona przestronność, klapa bagażnika podnoszona wraz z szyba - to jest MEGA praktyczne, prowadzenie jest niżej osadzony o wizualnych aspektach nie będę wspominał. 

E13936B9-FAB5-4F9C-81D8-7625595D261E.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

CLA? To już Golf jest przestronniejszy w środku. Jedynie co może ich łączyć to drzwi bez ramek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie się nie zgodzę jako użytkowników obu pojazdów. Na korzyść Arteona przestronność, klapa bagażnika podnoszona wraz z szyba - to jest MEGA praktyczne, prowadzenie jest niżej osadzony o wizualnych aspektach nie będę wspominał. 
E13936B9-FAB5-4F9C-81D8-7625595D261E.jpeg.3dae2e4699e4d26d711ec27415bf477d.jpeg
Ja tego nie rozumiem.
Na dzis mamy passata: limuzynę (klasyczny sedan), kombi (praktyczny) I arteona, który jest passatem coupe (poprzednio to się nawet nazywało passat CC).
Teraz robienie z Arteona shooting break spowoduje że będziemy mieć prawdziwe kombi i trochę mniej pakowane kombi w wydaniu Arteona. Jaki w tym sens?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwal napisał:

Ja tego nie rozumiem.
Na dzis mamy passata: limuzynę (klasyczny sedan), kombi (praktyczny) I arteona, który jest passatem coupe (poprzednio to się nawet nazywało passat CC).
Teraz robienie z Arteona shooting break spowoduje że będziemy mieć prawdziwe kombi i trochę mniej pakowane kombi w wydaniu Arteona. Jaki w tym sens?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Poprzednio CC był mimo wszystko praktycznie sedanem, otwór bagażnika był tak mały że umieszczenie w nim walizek graniczyło z cudem, dosłownie. Passat kombi hmmm typowo rodzinny wóz bez nutki emocji nawet pakiet Rline nie załatwiał roboty. Artek w kombi powinien nabrać nieco emocji, taki CLS w kombi który się do końca nie przyjął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kiwal napisał:

Teraz robienie z Arteona shooting break spowoduje że będziemy mieć prawdziwe kombi i trochę mniej pakowane kombi w wydaniu Arteona. Jaki w tym sens?

Taki, że VW zalewa rynek swoimi autami? Swoimi lub ze swojej grupy.

Kto zechce nudne kombi pójdzie po passata, a kto zechce trochę mniej nudne i nie toleruje aut innych niż niemieckie, dołoży do arteona.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kiwal napisał:

Teraz robienie z Arteona shooting break spowoduje że będziemy mieć prawdziwe kombi i trochę mniej pakowane kombi w wydaniu Arteona. Jaki w tym sens?

 

Taki że VW będzie miało możliwość ściągnięcia od klientów +30kPLN za lepszy design. Dzięki czemu ludzie nie muszą kupować Alfa Romeo. Tylko tyle i aż tyle.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.