Skocz do zawartości

hak holowniczy


kanu

Rekomendowane odpowiedzi

Troszkę z innej beczki.

Mam zamontowany na aucie hak Westfalia z opcja odpinania go.

Jest sobie komplet dwóch kluczyków i niestety stałą się rzecz straszna. Ponieważ nie było koreczka na zameczku, wkładka a w zasadzie otwór wkładki się "zaspawał". Wyczyszczony nie chciał ustąpić, musiałem rozwiercić małą blaszkę chroniącą wejście do głębi zameczka:skromny: więc malutkim wiertełkiem pozbyłem się bramki nr 1.

Niestety kluczyk po włożeniu nie pozwala przekręcić wkładki i odblokować zamka a co za tym idzie zdjąć haka.

 

Macie może pomysł czy generalnie jest to naprawialne i po rozwierceniu całej wkładki można ją wymienić? Ktoś miał z tym z Was doczynienia albo wie jak podejść do tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kanu napisał:

Niestety kluczyk po włożeniu nie pozwala przekręcić wkładki i odblokować zamka a co za tym idzie zdjąć haka.

 

Macie może pomysł czy generalnie jest to naprawialne i po rozwierceniu całej wkładki można ją wymienić? Ktoś wie jak podejść do tematu?

 

Nie potrzebujesz już haka? Weź go utnij i po problemie... :phi:

Wkładka, jak to wkładka - powinna dać się wymienić, ale to tylko teoria. Skoro już możesz wsadzić w otwór :swinka: klucz, ale stoi on nieruchomo, to pozostaje Ci próbować namaczania w nafcie, ON lub innym penetratorze, dużo cierpliwości, sprężone powietrze i delikatne próby uruchomienia wkładki. Może coś tam się poluzuje, odmarznie i się uda. Jak nie, to pozostaje rozwiercić lub hak zdemontować albo go nie odpinać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś zapytać dilera Westfalia. Oni mają dość fajny katalog haków, wiązek, części i akcesoriów. Jak podasz im typ haka to być może da się znaleźć odpowiednią wkładkę.

Trzeba poszukać i popytać.

Z tego co mi się wydaje to do wszystkich haków są te same wkładki i klucze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kanu napisał:

Troszkę z innej beczki.

Mam zamontowany na aucie hak Westfalia z opcja odpinania go.

Jest sobie komplet dwóch kluczyków i niestety stałą się rzecz straszna. Ponieważ nie było koreczka na zameczku, wkładka a w zasadzie otwór wkładki się "zaspawał". Wyczyszczony nie chciał ustąpić, musiałem rozwiercić małą blaszkę chroniącą wejście do głębi zameczka:skromny: więc malutkim wiertełkiem pozbyłem się bramki nr 1.

Niestety kluczyk po włożeniu nie pozwala przekręcić wkładki i odblokować zamka a co za tym idzie zdjąć haka.

 

Macie może pomysł czy generalnie jest to naprawialne i po rozwierceniu całej wkładki można ją wymienić? Ktoś miał z tym z Was doczynienia albo wie jak podejść do tematu?

Zalać wd40 parę razy może coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo u siebie w smaxie. Posikałem wd z tydzień i gowno to dało . Dopiero kumpel co robi meble psiknął czymś w rodzaju rozcieńczalnika i puściło odrazu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2017 o 15:19, romano11 napisał:

Wkładka, jak to wkładka - powinna dać się wymienić, ale to tylko teoria.

Tak. To tylko teoria. Próbowałem kiedyś naprawić wkładkę oryginalnego haka volvo - kilka punktów zajmujących się zamkami samochodowymi nie podjęło się naprawy ze względu na "jednorazowość" wkładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.