SAMIR Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 witam chciałbym zagazować qashqaia 1.6 115 KM z 2009 roku zacząlem przegladac internet i przeczytalem ze jest w tym modelu jakis problem z katalizatorem czy to dotyczy tego silnika jaka instalacje zalozyc zeby uniknac pozniej problemów kogo w okolicy poznania moglibyscie polecic- ostatnie pytanie dla mieszkancow wielkopolski bardzo mi zalezy na braku klopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 Auto Format Maciej Wawrzyniak Cielimowo - na drodze pomiędzy Wrzesnią a Gnieznem. AUTO FORMAT Maciej Wawrzyniak Klonowa 1 62-220 Cielimowoe-mail: [email protected]Tel.: 61 425 96 07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 29 Września 2017 Udostępnij Napisano 29 Września 2017 ostatnim autem nissan wmiare znoszacym gaz byla primera P11, kazdy kolejny to wiekszy dramat, 1,6 sa dosc idiotoodpornymi silnikami, ale strasznie wolne, gaz jeszcze go spowolni, zas z 2,0 jest masakra, lpg w nim to pewna smierc, najdluzej jaki widzialem pojezdził 30tys na lpg. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 1 Października 2017 Udostępnij Napisano 1 Października 2017 Dnia 29.09.2017 o 23:01, Lookazz napisał: ostatnim autem nissan wmiare znoszacym gaz byla primera P11, kazdy kolejny to wiekszy dramat, ... W moim N16 1,5 16V lpg ma się dobrze, więc nie bardzo rozumiem gdzie ten dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 22 godziny temu, Tomrad napisał: W moim N16 1,5 16V lpg ma się dobrze, więc nie bardzo rozumiem gdzie ten dramat Kup 2.0 140KM i bacznie obserwuj głowicę, gniazda zaworów szczególnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilermati Napisano 16 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2017 mam w QQ 1,6 od 3 miesięcy -6Tkm jak na razie bezproblemowo LPGTECH wtryski YETI - generalnie nie widzę różnicy w jeździe pomiędzy LPG a NOPB dzisiejsze tankowanie - wyszło spalanie 7.9 - wcześniej praktycznie cały czas poniżej 9l/100km LPG niestety wnęka koła mała (płytka) wiec zbiornik 34 L tylko wlew pod klapką bez przejściówki na pewno regulacja zaworów będzie musiała być częściej / świece też na pewno częściej niż co 90kkm. Na razie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2017 Dnia 1.10.2017 o 17:41, Tomrad napisał: W moim N16 1,5 16V lpg ma się dobrze, więc nie bardzo rozumiem gdzie ten dramat n16 i jego 1,5 to jeszcze jako takie motory - sam mialem takie auto (05r) rozmowa dotyczy qashqaia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 19 Marca 2018 Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 Dnia 24.07.2017 o 20:47, SAMIR napisał: chciałbym zagazować qashqaia 1.6 115 KM z 2009 roku Odkopuję temat. Zgazowałeś? Jeżeli tak, to jaki przebieg już zrobiłeś na LPG? Tam poza problemem z katalizatorem jest problem z wypalaniem zaworów i związaną z tym ich regulacją. Prawdopodobnie jak będzie świetnie wyregulowana instalka to może to pojeździć, ale .... czy ktoś Ci to zagwarantuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 Dnia 2.10.2017 o 16:37, Pipper napisał: Kup 2.0 140KM i bacznie obserwuj głowicę, gniazda zaworów szczególnie. A zdradz jak przecietny kowalski ma obserwowac glowice i gniazda zaworowe? Dzieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 2 minuty temu, fanlan napisał: A zdradz jak przecietny kowalski ma obserwowac glowice i gniazda zaworowe? Dzieku kontrolować luzy np co 30kkm ? w sumie ciekawe, bo sam rozważałem QQ do gazu i właśnie 2.0 140KM (okolice 2007-2010) i jakoś nie było tragedii w opiniach swoją drogę już miałem forda który podobno gazu nie lubi i też miały być problemy z zaworami, a auto zrobiło 120kkm i nic mu nie było kontrole robiłem co 60kkm, ostatnia przy 120kkm dała wyniki "książkowe" ale to pewnie zasługa lubryfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 5 godzin temu, fanlan napisał: A zdradz jak przecietny kowalski ma obserwowac glowice i gniazda zaworowe? Dzieku Jak zacznie klepać, lub straci moc, to będzie odczuwalne i słyszalne. Wystarczy pewnie pokrywę klawiatury zrzucić i sprawdzić stan co jakiś czas. Sam nie jestem mechanikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 9 godzin temu, Koonrad napisał: swoją drogę już miałem forda który podobno gazu nie lubi i też miały być problemy z zaworami, a auto zrobiło 120kkm i nic mu nie było kontrole robiłem co 60kkm, ostatnia przy 120kkm dała wyniki "książkowe" ale to pewnie zasługa lubryfikacji też mnie straszyli, że silnik w moim fordzie to do gazu się nie nadaje, że zaraz zawory wypali i będę szukał głowicy czy całego słupka. Teraz mam 173 kkm na zegarze, a luzy zaworowe "książkowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati_lecha Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 9 godzin temu, Koonrad napisał: ale to pewnie zasługa lubryfikacji A ja z kolei słyszałem od gazownika, że lubryfikacja, to fikcja i komu tu wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 5 Października 2018 Udostępnij Napisano 5 Października 2018 19 minut temu, mati_lecha napisał: A ja z kolei słyszałem od gazownika, że lubryfikacja, to fikcja i komu tu wierzyć Widziałeś emotke ? Założyłem, dolewalem jak mi się przypomniało, ale czy to coś dawało - nie wiem Teraz bym nie zakładał, bo koszt instalacji i płynu wyniósł pewnie tyle co ew regulacja. Tak jak pisałem, auto przy 120kkm miało idealne luzy, sprzedałem przy 180kkm więc nie wiem co było dalej. W sumie szkoda że nie sprawdziłem luzów, bo między 120 a 180kkm praktycznie jeździłem bez lubry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Dnia 5.10.2018 o 14:40, Pipper napisał: Jak zacznie klepać, To w końcu zdecydujcie się czy pod lpg gniazda się "uklepuja" wypalają, czyli luz zaworowy znika, czy moze jednak luz zaworowy sie zwiększa i silnik klepie... Tak to jest jak jeden coś powie, drugi przekręci powtórzy i mamy legendę gotową.. Znaleźć dobry warsztat, zagazować serwisować i jeżdzić. Ew. Samemu ogarniać i dbać o wszystko. Ja wybrałem tę drugą opcję. I tak juz na lpg bezawaryjnie różnymi autami od 1995 roku..a ile ja się o zaworach nasluchalem od ludzi przez tyle czasu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2019 8 godzin temu, slawek2000 napisał: To w końcu zdecydujcie się czy pod lpg gniazda się "uklepuja" wypalają, czyli luz zaworowy znika, czy moze jednak luz zaworowy sie zwiększa i silnik klepie... Tak to jest jak jeden coś powie, drugi przekręci powtórzy i mamy legendę gotową.. Znaleźć dobry warsztat, zagazować serwisować i jeżdzić. Ew. Samemu ogarniać i dbać o wszystko. Ja wybrałem tę drugą opcję. I tak juz na lpg bezawaryjnie różnymi autami od 1995 roku..a ile ja się o zaworach nasluchalem od ludzi przez tyle czasu! No to ok, u mnie w Hondzie CRV zawory troszkę klepały, 3 sztuki, przy odpalaniu na zimno, luz na nich był odrobinę za mały. 5kkm temu wyregulowane, śmiga pięknie, pojazd ma ponad 250kkm przelotu, z czego 70kkm na lpg. Kolejna pewnie też wjedzie Honda z lpg, ze względu na łatwą możliwość regulacji luzu zaworowego. Regularnie sprawdzamy, na przestrzeni 70kkm tylko 5 zaworów potrzebowało korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.