Jump to content

Grand vitara 2 terenówka czy suv??


szyman
 Share

Recommended Posts

Czas pokaże :smirk: pierwsze testy przeszła pomyślnie i to na całkowitej serii. Tam gdzie vitara poszła bez zająknięcia Grand potrzebowała zapięcia reduktora przyczyna opona szosowa, mały prześwit i masa ponad 1600kg. Teraz tylko doprowadzić mechanikę/ blacharkę do ładu :phi: i może żonka pomykać. Tak po sprzedaży salonki kupiłem GV2 :bzik: Jest wygodnie komfortowo względnie cicho jeździ po taniości dzięki LPG żona zadowolona, a i tak więcej frajdy mam z jazdy małą.

Fotki

20170826_092605.jpg

20170826_092633.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, bielaPL napisał:

Widzę, że 4x4 wciągnęło :)

nie o to chodzi. mogłem kupić  Opla Astrę ,Zafirę, C4 picasso ewentualnie Skodę tylko te auta są jakieś takie nijakie, nudne. A GV zawsze można bez obaw zjechać z drogi w las, pojechać objazdem jak jest korek na trasie i można pomotać ;]

Link to comment
Share on other sites

nie o to chodzi. mogłem kupić  Opla Astrę ,Zafirę, C4 picasso ewentualnie Skodę tylko te auta są jakieś takie nijakie, nudne. A GV zawsze można bez obaw zjechać z drogi w las, pojechać objazdem jak jest korek na trasie i można pomotać ;]

A przy okazji jest to taczka ktora ciężko przejechac 500km na raz :P mogles forka kupic, byloby wygodniej ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
18 minut temu, _sky_ napisał:

:lol:

 

Nie przesadź tylko, żeby żonka Cię nie błogosławiła za to, że musi wsiadać po taborecie ;)  

bez przesady dorzucę jeszcze max 5 cm i będzie git. O żonkę nie mam obaw gorzej z młodą.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, szyman napisał:

bez przesady dorzucę jeszcze max 5 cm i będzie git. O żonkę nie mam obaw gorzej z młodą.

 

Dzieciak da sobie radę, na 4 wlezie ;) Wiem jak moja na początku miała problem, a teraz wskakuje jak wiewiórka ;) 

Link to comment
Share on other sites

Użyłem skrótu myślowego, miałem na myśli jeden z podsystemów ESP, czyli kontrolę trakcji. Ta w GV2 działa w każdym trybie i to naprawdę świetnie!

Kiedy wprowadzono ESP/TC do GV2, wycofano centralny LSD, zupełnie zbędny przy tak sprawnej elektronice.

Awaryjność raczej znikoma, TC to przecież lekko rozbudowany ABS.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

W końcu zdecydowałem kupić opony wybór padł na identyczne jak w zielonej tylko w innym rozmiarze. Po zakupie okazało się że napisy malowane czyli +10 do respektu :phi:20171110_144011.jpg.1215b7dabfd48ac133da70c96e89b5f3.jpg

W planie mam jeszcze +3,4 cm. I basta

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, szyman napisał:

:nono:muszę mieć jedno auto cywilne. Druga sprawa to głównym użytkownikiem GV jest żona :zgryz:

uważam, że już złapała bakcyla, kiedyś zadzwoni i powie że wjechała w jakieś bagno i nie może wyjechać i trzeba lepsze mody zrobić

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, bielaPL napisał:

uważam, że już złapała bakcyla, kiedyś zadzwoni i powie że wjechała w jakieś bagno i nie może wyjechać i trzeba lepsze mody zrobić

niestety ale baby nie kręci błoto górki bezdroża :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, szyman napisał:

niestety ale baby nie kręci błoto górki bezdroża :facepalm:

w takim razie jest bardzo wyrozumiała skoro się zgodziła ujeżdżać vitarę na codzień i jeszcze na AT 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 17.11.2017 o 10:33, bielaPL napisał:

w takim razie jest bardzo wyrozumiała skoro się zgodziła ujeżdżać vitarę na codzień i jeszcze na AT 

wyjścia nie miała :phi:. Faktem jest że brakuje jej komfortu/przyśpieszenia z 807

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Dnia 10.11.2017 o 20:45, szyman napisał:

W końcu zdecydowałem kupić opony wybór padł na identyczne jak w zielonej tylko w innym rozmiarze. Po zakupie okazało się że napisy malowane czyli +10 do respektu :phi:20171110_144011.jpg.1215b7dabfd48ac133da70c96e89b5f3.jpg

W planie mam jeszcze +3,4 cm. I basta

Kurcza tez mam dynapro atm - tylko moje są bez napisów. Jak ciśię jeździ po drodze powiedzmy powyżej 100 km/h

 

BTW wiesz ze to letnie kapcie, ale w sniegu dają radę. Na lodzie juz nie.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, AxiT napisał:

Kurcza tez mam dynapro atm - tylko moje są bez napisów. Jak ciśię jeździ po drodze powiedzmy powyżej 100 km/h

 

BTW wiesz ze to letnie kapcie, ale w sniegu dają radę. Na lodzie juz nie.

Jeździ głównie kobita nie narzeka. max jakie jechałem to 160km/h są głośniejsze ale i tak nie przebiją silnika :hehe:. Dziś Cabrio odwiedziłem stare fortyfikacje powiem opony zdały egzamin na 4, a na lód tylko kolce 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeździ głównie kobita nie narzeka. max jakie jechałem to 160km/h są głośniejsze ale i tak nie przebiją silnika :hehe:. Dziś Cabrio odwiedziłem stare fortyfikacje powiem opony zdały egzamin na 4, a na lód tylko kolce 

O to może mi odpowiesz na kilka dodatkowych pytań:

1 silnik na łańcuchu, ale ponoć bywają z nim jakieś problemy? Wiesz coś o tym?

2 napęd w standardzie na .... Tył? Dopinany pokrętłem w kabinie? Reduktor też.

Można dopinac w biegu czy trzeba się zatrzymać?

3 Lpg ponoć znosi, ale butla w bagażniku jeździ?

4 radzik robi już do niego zestawy? Bo widziałem opis na forum vitki.

 

Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, AxiT napisał:

O to może mi odpowiesz na kilka dodatkowych pytań:

1 silnik na łańcuchu, ale ponoć bywają z nim jakieś problemy? Wiesz coś o tym?

2 napęd w standardzie na .... Tył? Dopinany pokrętłem w kabinie? Reduktor też.

Można dopinac w biegu czy trzeba się zatrzymać?

3 Lpg ponoć znosi, ale butla w bagażniku jeździ?

4 radzik robi już do niego zestawy? Bo widziałem opis na forum vitki.

 

Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Gv2 ?

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, AxiT napisał:

Oczywiście.

Napęd  stały  w proporcji 43/53% w środku pokrętło  4h,4h lock,N. Reduktor jest. Gaz 2.0 łyka  bez kłopotu u nas przebieg o ile pamiętam 275000km z silnikiem zero kłopotu. Co do łańcucha  u nas się odzywa ale to raczej wina złego doboru oleju. Liftu do gv2 radzik nie robi ale jak będziesz potrzebował  to mam rozpracowaną 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
21 godzin temu, szyman napisał:

Koniec co najwyżej box na dach na wakacje. Żona stęka że przy wsiadaniu musi kieckę podwijać 8-) 

Pomyśl o płaskich stopniach, ułatwi wsiadanie zdecydowanie. Piszę to po słowach użytkowniczki Sorento 1gen z progami. Użytkowniczka całe 160cm wzrostu... ;] 

Edited by Pipper
Błont ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Dnia 16.09.2017 o 17:34, szyman napisał:

Przyszła pora na GV. 20170911_175231.jpg.6942ea7f6ba5a37e305e5dd7bbe5cc15.jpg

Przód seria tył +5cm

20170916_114216.jpg.e98c04b48910667352cfbada5b9654da.jpg

Efekt finalny

20170916_140836.jpg.6c97eb20da22ef4f978589dd5f020da0.jpg

Zostało zmienić opony,  chwilowo spokój. :hehe: Choć w głowie mam już plan na kolejne cm :bzik:

 

Dorobiłem się takiej samej paskudy - tylko z inną skrzynią ( bo automatyczną). Zdradzisz skąd kupiłeś elementy do podniesienia fury ( na aledrogo po około 500 pln za zestaw)?

Jakieś efekty uboczne po tym czasie jeżdżenia?

Link to comment
Share on other sites

jak liftowałem GV to nie było nic dostępne w PL więc rzeźbiłem sam. Efektów ubocznych na takim setupie żadnych no może większe zużycie paliwa ale to raczej związane z oponami 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.