PawelWaw Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Witam Juz kiedys bylem posiadaczem bravo sport 150@180 km MJ Troche postow tu napisalem Teraz sie zastanawiam nad wejsciem w ten temat jeszcze raz. Ale pod wzgledem max podkrecenia soft, czyli najlepiej MJ 165 KM kupic ? Na ile to sie da zrobic ? Skrzynia wytrzyma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2017 Nie wiem ile wytrzymuje skrzynia, ale jak silnik zdrowy to zazwyczaj wychodzi ok. 210KM/420Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 i tyle to granica max dobroci dla tego silnika , pod warunkiem ze sprzeglo+ 2mas zdrowe plus wtryski i turbo. jezeli targalbys w gliwicach u cinka to on ci raczej doradzi ile mozna wycisnac. Bynajmniej mial tak moj kumpel z a3 2.0tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 22 godziny temu, PawelWaw napisał: Witam Juz kiedys bylem posiadaczem bravo sport 150@180 km MJ Troche postow tu napisalem Teraz sie zastanawiam nad wejsciem w ten temat jeszcze raz. Ale pod wzgledem max podkrecenia soft, czyli najlepiej MJ 165 KM kupic ? Na ile to sie da zrobic ? Skrzynia wytrzyma ? Cinek zrobi Ci 200-220 bez egr i dpf ofc:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 45 minut temu, tygrysek86 napisał: Cinek zrobi Ci 200-220 bez egr i dpf ofc:-) podoba mi sie moze ktos ma jakas sztuke na oku na sprzedaz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Za rok może dwa Ci sprzedam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 4 Września 2017 Udostępnij Napisano 4 Września 2017 na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm . Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta. Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps z klekota mamy 300. Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny. A nie napisałem że to 1.9 150ps był.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Września 2017 Udostępnij Napisano 7 Września 2017 Dnia 4.09.2017 o 19:53, fiksiu napisał: na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm . Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta. Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps z klekota mamy 300. Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny. A nie napisałem że to 1.9 150ps był.. Najłatwiej to od razu kupić coś mocnego w standardzie a nie lepić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2017 35 minut temu, bielaPL napisał: Najłatwiej to od razu kupić coś mocnego w standardzie a nie lepić nie wiem czy wiesz ale nie ma bravo 200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2017 Dnia 4.09.2017 o 19:53, fiksiu napisał: na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm . Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta. Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps z klekota mamy 300. Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny. A nie napisałem że to 1.9 150ps był.. ciekawe jak skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Września 2017 Udostępnij Napisano 7 Września 2017 12 minut temu, PawelWaw napisał: nie wiem czy wiesz ale nie ma bravo 200 km wiem doskonale, nie pisałem, że ma być bravo, są inne marki z lepszą tradycją w tym segmencie i dużo lepszą ofertą silnikową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 20 godzin temu, bielaPL napisał: wiem doskonale, nie pisałem, że ma być bravo, są inne marki z lepszą tradycją w tym segmencie i dużo lepszą ofertą silnikową I cena x2 minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 2 minuty temu, Maciej__ napisał: I cena x2 minimum no nie, po prostu troszke starsze, np. golf V gti, do 30 tys mozna wybierac z rocznikow 2004-2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 Teraz, bielaPL napisał: no nie, po prostu troszke starsze, np. golf V gti, do 30 tys mozna wybierac z rocznikow 2004-2007 I kazdy jeden to perelka od dziadka co to jezdzil tylko do kosciola Takie auta w wieku 10-15 lat to juz praktycznie skarbonki bez dna... Raczej mozesz zapomniec o bezproblemowej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 trochę uogólniasz, są ludzie którzy dbają o auta, czasem zmieniają, wystawiając je dużo powyżej ceny rynkowej maja małą szansę na sprzedaż, dlatego muszą spuszczać z ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 Nie jest tak!!! przedwczoraj sprzedałem Julkę w 2 godziny z ceną znacznie powyżej ceny rynkowej opuszczając 200 pln - rynek się zmienia - wielu kupujących nie chce ulepów byle były tanie. Wczoraj ..kupiłem ....kolejną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 6 godzin temu, Maciej__ napisał: I kazdy jeden to perelka od dziadka co to jezdzil tylko do kosciola Takie auta w wieku 10-15 lat to juz praktycznie skarbonki bez dna... Raczej mozesz zapomniec o bezproblemowej eksploatacji. a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. Albo trzeba inwestować w tuning mechaniczny (turbo,wałki,chłodnice,skrzynię,zawieszenie,hamulce itd), albo wszystko fabryczne zaraz zacznie padać jak się to zrobi tylko softem i też będzie studnia bez dna. Wniosek? Żeby mieć szybki samochód tak czy inaczej trzeba mieć na to pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 Teraz, maro_t napisał: a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. Albo trzeba inwestować w tuning mechaniczny (turbo,wałki,chłodnice,skrzynię,zawieszenie,hamulce itd), albo wszystko fabryczne zaraz zacznie padać jak się to zrobi tylko softem i też będzie studnia bez dna. Wniosek? Żeby mieć szybki samochód tak czy inaczej trzeba mieć na to pieniądze Bez przesady, to nadal bedzie fabryczne 2.0MJ tylko, ze z chipem... Jak zrobiony z glowa to tak od razu nie padnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 W dobrym chipservisie. Najpierw obadaja parametry ( Turbo,wtryski,itp) później dopiero wystrój odpowiednio w stosunku do żywotności osprzętu. Będąc w Anglii ciapaty najpierw obadal mi auto ( vauxhall Vectra 1.9 cdti 150km) powycinal zbędne rzeczy zaslepil ogra fizycznie , podniósł moc na 190 km i sprzęgło slizgalo. Obniżył moc do 185 i poślizg lekki , dał 180 i było ok. Wszystko zależy od tunera i jego umiejętności + stan silnika Niestety taka zabawa skończyła się że nie podbili mi MOT i wróciłem po roku na stary soft.hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 9 Września 2017 Udostępnij Napisano 9 Września 2017 23 godziny temu, HARDTECHNO napisał: Niestety taka zabawa skończyła się że nie podbili mi MOT Co bylo powodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 9 Września 2017 Udostępnij Napisano 9 Września 2017 Spaliny, a dokładnie wtryskiwacze już się rozjechały. Koleś wykryl chipa.hehe... Powrót do org mapy plus regeneracja wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Dnia 27.08.2017 o 22:24, PawelWaw napisał: Na ile to sie da zrobic ? Skrzynia wytrzyma ? Ja mam 220/420. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Dnia 28.08.2017 o 18:35, HARDTECHNO napisał: i tyle to granica max dobroci dla tego silnika , pod warunkiem ze sprzeglo+ 2mas zdrowe plus wtryski i turbo. jezeli targalbys w gliwicach u cinka to on ci raczej doradzi ile mozna wycisnac. Bynajmniej mial tak moj kumpel z a3 2.0tdi Robiłem u Marcina już trzy samochody. Zawsze z bananem na twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Dnia 7.09.2017 o 11:18, PawelWaw napisał: ciekawe jak skrzynia Jak kręciłem swojego, Marcin mówił, że sprzęgło klei do 500 niutów. Potem problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Dnia 8.09.2017 o 15:00, maro_t napisał: a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. Wiesz, bo jeździsz, czy tylko Ci się wydaje. Ja na podstawie przejechanych 100 kkm po zmianie softu, zaprzeczam Twojej tezie. Wcześniej robiłem jeszcze w Cinsofcie Stilo i Santa Fe. Również bezproblemowa eksploatacja. Myślę, że sekretem tego jest dobrze zrobiony program (np. równo wzrastający i max rozciągnięty moment). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Ja po sofcie w Cinsoft jestem z 7 lat i odpukać nic mi nie padło ani w silniku czy przeniesieniu napędu. Fakt, że ja zwiększoną moc nie wykorzystuję do ścigania tylko do sprawniejszego wyprzedzania w razie potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 Dnia 9/9/2017 o 20:47, HARDTECHNO napisał: Spaliny, a dokładnie wtryskiwacze już się rozjechały. Koleś wykryl chipa.hehe... Powrót do org mapy plus regeneracja wtryskiwaczy Po prostu ostro kopcil jak rozumiem :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 niestety dymienie narastało aż w końcu niemiłosiernie przy przyspieszaniu kopcil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 4 godziny temu, HARDTECHNO napisał: niestety dymienie narastało aż w końcu niemiłosiernie przy przyspieszaniu kopcil Mysle, ze na zdrowych wtryskach i tjuningowej mapie tez by poszedl bez bolu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 4 Marca 2018 Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 A co jest nie tak jeśli diesel nie kopci, silnik pracuje równo, ale zapach spalin jest agresywny, drażniący? Wtryski czy spalający się olej z nieszczelnej turbiny? Płyn chłodzący nie znika. Oleju pomiędzy wymianami nie dolewam. Katalizator raczej jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 4 Marca 2018 Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Ma zaślepiony EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 moze ktos ma do sprzedania bravo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 A ile dajesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 Dnia 15.03.2018 o 16:25, PawelWaw napisał: moze ktos ma do sprzedania bravo ? W tym tygodniu kupiłem polesiegowy w Carserwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 Dnia 16.03.2018 o 23:03, MarcG napisał: W tym tygodniu kupiłem polesiegowy w Carserwisie. I dobry ? Jaki ? Ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 Dobry, jeździ nic się jakoś nie dzieje. Jaki 1.6mjet 120KM, jeździ lepiej niż stilo 1.9 jtd, które kiedyś miałem, pali mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 Dnia 22.06.2018 o 09:15, MarcG napisał: Dobry, jeździ nic się jakoś nie dzieje. Jaki 1.6mjet 120KM, jeździ lepiej niż stilo 1.9 jtd, które kiedyś miałem, pali mało. Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 4 godziny temu, bochumil napisał: Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM. Nie wiem, samochód kupowałem na szybkiego jak żonie zabrali służbowy. Ma 140kkm przebiegu ale cały czas serwisowany w aso bo poflotowy. Mam go dopiero 3 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 8 godzin temu, bochumil napisał: Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM. Jeżdżę teraz T-Jet 120 KM w Tipo. Przesiadłem się z Bravo MJ 120/150 KM. Powiem tak, zastanów się nad tym ruchem , a zwłaszcza nad różnicą spalania pomiędzy MJ a T-Jet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 Bardziej interesuje mnie bezawaryjność i komfort użytkowania, niż mniejsze spalanie i brak miłego, nisko położonego momentu obrotowego typowego dla diesla. Przypominam, że auto użytkowane będzie w większości w mieście. Nie chcę kolejnych problemów z ekologią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 to kup toyote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 Prędzej Mazdę. Trójkę w wersji II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2018 13 godzin temu, bochumil napisał: Bardziej interesuje mnie bezawaryjność i komfort użytkowania, niż mniejsze spalanie i brak miłego, nisko położonego momentu obrotowego typowego dla diesla. Przypominam, że auto użytkowane będzie w większości w mieście. Nie chcę kolejnych problemów z ekologią Masz takie podejście jak ja, więc będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.