Skocz do zawartości

Bravo po raz drugi :)


PawelWaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Juz kiedys bylem posiadaczem bravo sport 150@180 km MJ :)

Troche postow tu napisalem :)

 

Teraz sie zastanawiam nad wejsciem w ten temat jeszcze raz.

Ale pod wzgledem max podkrecenia soft, czyli najlepiej MJ 165 KM kupic ?

Na ile to sie da zrobic ? Skrzynia wytrzyma ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tyle to granica max dobroci dla tego silnika , pod warunkiem ze sprzeglo+ 2mas zdrowe plus wtryski i turbo.  jezeli targalbys w gliwicach u cinka to on ci raczej doradzi ile mozna wycisnac. Bynajmniej mial tak moj kumpel z a3 2.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, PawelWaw napisał:

Witam

 

Juz kiedys bylem posiadaczem bravo sport 150@180 km MJ :)

Troche postow tu napisalem :)

 

Teraz sie zastanawiam nad wejsciem w ten temat jeszcze raz.

Ale pod wzgledem max podkrecenia soft, czyli najlepiej MJ 165 KM kupic ?

Na ile to sie da zrobic ? Skrzynia wytrzyma ?

 

Cinek zrobi Ci 200-220 bez egr i dpf ofc:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm .

Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta.

Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps  z klekota mamy 300.

Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny.

 

A nie napisałem że to 1.9 150ps był..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.09.2017 o 19:53, fiksiu napisał:

na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm .

Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta.

Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps  z klekota mamy 300.

Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny.

 

A nie napisałem że to 1.9 150ps był..

Najłatwiej to od razu kupić coś mocnego w standardzie a nie lepić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.09.2017 o 19:53, fiksiu napisał:

na forum bravo jest jeden 300ps i powyżej 500Nm .

Po tym jak to przeczytałem pożałowałem że wziąłem T-jeta.

Za trochę wyższą cenę modów co z T-jeta robi się 200ps  z klekota mamy 300.

Oraz moment obrotowy nieosiągalny dla benzyny.

 

A nie napisałem że to 1.9 150ps był..

 

ciekawe jak skrzynia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, PawelWaw napisał:

nie wiem czy wiesz ale nie ma bravo 200 km :)

wiem doskonale, nie pisałem, że ma być bravo, są inne marki z lepszą tradycją w tym segmencie i dużo lepszą ofertą silnikową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

no nie, po prostu troszke starsze, np. golf V gti, do 30 tys mozna wybierac z rocznikow 2004-2007

 

I kazdy jeden to perelka od dziadka co to jezdzil tylko do kosciola :hehe:

Takie auta w wieku 10-15 lat to juz praktycznie skarbonki bez dna...

Raczej mozesz zapomniec o bezproblemowej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę uogólniasz, są ludzie którzy dbają o auta, czasem zmieniają, wystawiając je dużo powyżej ceny rynkowej maja małą szansę na sprzedaż, dlatego muszą spuszczać z ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

I kazdy jeden to perelka od dziadka co to jezdzil tylko do kosciola :hehe:

Takie auta w wieku 10-15 lat to juz praktycznie skarbonki bez dna...

Raczej mozesz zapomniec o bezproblemowej eksploatacji.

 

a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. Albo trzeba inwestować w tuning mechaniczny (turbo,wałki,chłodnice,skrzynię,zawieszenie,hamulce itd), albo wszystko fabryczne zaraz zacznie padać jak się to zrobi tylko softem i też będzie studnia bez dna.

Wniosek? Żeby mieć szybki samochód tak czy inaczej trzeba mieć na to pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maro_t napisał:

 

a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. Albo trzeba inwestować w tuning mechaniczny (turbo,wałki,chłodnice,skrzynię,zawieszenie,hamulce itd), albo wszystko fabryczne zaraz zacznie padać jak się to zrobi tylko softem i też będzie studnia bez dna.

Wniosek? Żeby mieć szybki samochód tak czy inaczej trzeba mieć na to pieniądze

 

Bez przesady, to nadal bedzie fabryczne 2.0MJ tylko, ze  z chipem...

Jak zrobiony z glowa to tak od razu nie padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrym chipservisie. Najpierw obadaja parametry ( Turbo,wtryski,itp) później dopiero wystrój odpowiednio w stosunku do żywotności osprzętu. Będąc w Anglii ciapaty najpierw obadal mi auto ( vauxhall Vectra 1.9 cdti 150km) powycinal zbędne rzeczy zaslepil ogra fizycznie , podniósł moc na 190 km i sprzęgło slizgalo. Obniżył moc do 185 i poślizg lekki , dał 180 i było ok. 

Wszystko zależy od tunera i jego umiejętności + stan silnika 

 

Niestety taka zabawa skończyła się że nie podbili mi MOT i wróciłem po roku na stary soft.hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.08.2017 o 18:35, HARDTECHNO napisał:

i tyle to granica max dobroci dla tego silnika , pod warunkiem ze sprzeglo+ 2mas zdrowe plus wtryski i turbo.  jezeli targalbys w gliwicach u cinka to on ci raczej doradzi ile mozna wycisnac. Bynajmniej mial tak moj kumpel z a3 2.0tdi

Robiłem u Marcina już trzy samochody. Zawsze z bananem na twarzy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.09.2017 o 15:00, maro_t napisał:

 

a Fiat Bravo zrobiony na sporo powyżej 200KM nie będzie skarbonką bez dna? Też będzie. 

Wiesz, bo jeździsz, czy tylko Ci się wydaje. Ja na podstawie przejechanych 100 kkm po zmianie softu, zaprzeczam Twojej tezie.

 

Wcześniej robiłem jeszcze w Cinsofcie Stilo i Santa Fe. Również bezproblemowa eksploatacja. Myślę, że sekretem tego jest dobrze zrobiony program (np. równo wzrastający i max rozciągnięty moment).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9/9/2017 o 20:47, HARDTECHNO napisał:

Spaliny, a dokładnie wtryskiwacze już się rozjechały. Koleś wykryl chipa.hehe...

Powrót do org mapy plus regeneracja wtryskiwaczy 

Po prostu ostro kopcil jak rozumiem :-).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

A co jest nie tak jeśli diesel nie kopci, silnik pracuje równo, ale zapach spalin jest agresywny, drażniący? Wtryski czy spalający się olej z nieszczelnej turbiny? Płyn chłodzący nie znika. Oleju pomiędzy wymianami nie dolewam. Katalizator raczej jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące później...
Dnia 22.06.2018 o 09:15, MarcG napisał:

Dobry, jeździ nic się jakoś nie dzieje. Jaki 1.6mjet 120KM, jeździ lepiej niż stilo 1.9 jtd, które kiedyś miałem, pali mało.

Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bochumil napisał:

Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM.

Nie wiem, samochód kupowałem na szybkiego jak żonie zabrali służbowy. Ma 140kkm przebiegu ale cały czas serwisowany w aso bo poflotowy. Mam go dopiero 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, bochumil napisał:

Lepiej jeździ bo ma nieco inny moment obrotowy niż Stilo 1.9 JTD, a dokładnie 300Nm przy 1500 obr./min. W 115 konnym Stilo 255 Nm przy 2 tys. obrotów. A jak tam DPF? Słyszałem na temat DPF w silnikach 1.6 same niepochlebne rzeczy. Też mi chodzi po głowie Bravo II, ale z racji miejskiej eksploatacji w grę wchodzi wyłącznie T-jet 1.4 120KM.

Jeżdżę teraz T-Jet 120 KM w Tipo. Przesiadłem się z Bravo MJ 120/150 KM. Powiem tak, zastanów się nad tym ruchem 😀, a zwłaszcza nad różnicą spalania pomiędzy MJ a T-Jet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej interesuje mnie bezawaryjność i komfort użytkowania, niż mniejsze spalanie i brak miłego, nisko położonego momentu obrotowego typowego dla diesla. Przypominam, że auto użytkowane będzie w większości w mieście. Nie chcę kolejnych problemów z ekologią ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bochumil napisał:

Bardziej interesuje mnie bezawaryjność i komfort użytkowania, niż mniejsze spalanie i brak miłego, nisko położonego momentu obrotowego typowego dla diesla. Przypominam, że auto użytkowane będzie w większości w mieście. Nie chcę kolejnych problemów z ekologią ;) 

Masz takie podejście jak ja, więc będzie dobrze 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.