lepo78 Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 przymierzam sie do swapa i nie wiem co wybrac. napiszcie jakie to ma odpowiednio moce i momenty i jaka moga miec przyspieche do 100km/h na skrzynce sportkowej. wady i zalety motorkoof tez mile widziane z gory dzieki pozdro prosze nie odsylac do arch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 ja mam 1.2 MPI 8V z palio i jestem bardzo zadowolony auto fajnie smiga zarowno na wysokich i niskich obrotach mało pali a nie jednak duża bryka wysiada, przyspiecha koło 9 s a prędkosc max hmm cięzko powiedziec bo max jeszcze nie jechałem w kazdym razie ostatnio na 4 biegu 180 ale mysle ze 200 poleci moze troszeczke więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > przymierzam sie do swapa i nie wiem co wybrac. napiszcie jakie to ma > odpowiednio moce i momenty i jaka moga miec przyspieche do > 100km/h na skrzynce sportkowej. wady i zalety motorkoof tez mile > widziane z gory dzieki pozdro prosze nie odsylac do arch dla ciebie tylko 8v - bo masz cala instalacje (komp , wiazka , pompa paliwa itp) pod 8v (no chyba ze 16v ma te same ustawienia - tego nie wiem) - poza tym 16v nie miesci sie bez problemu - podobno trzeba przerabiac mocowanie lampy itp pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzid3k Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 .. generalnie przy 16v problemem jest jego prawidłowe zamocowanie, trzeba kombinować z górną łapą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > .. generalnie przy 16v problemem jest jego prawidłowe zamocowanie, > trzeba kombinować z górną łapą IMHO bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzid3k Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > IMHO bzdura .. silnik 16v ma jeszcze jeden punkt zaczepienia (oprócz dolnych poduszek) ... mianowicie u góry po jego lewej stronie patrząc na silnik od przodu pojazdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 zgadza się ale w przypadku cc lub sc nie jest potrzebna ta łapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzid3k Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > zgadza się ale w przypadku cc lub sc nie jest potrzebna ta łapa. ... osobiście nie chciałbym mieć dyndającego silnika pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > IMHO bzdura dobrze gada dac mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > zgadza się ale w przypadku cc lub sc nie jest potrzebna ta łapa. dokładnie nie jest potrzebna!trzeba ja uciac albo cos w tym stylu i nie nie wiem czy ta łape maja chyba silniki od bravy albo bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > ... osobiście nie chciałbym mieć dyndającego silnika pod maską juz nie pszesadzaj wiesz co ci moze dyndac .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzid3k Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > juz nie pszesadzaj wiesz co ci moze dyndac .... .. spokojna Twoja uczesana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzid3k Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 .. może i można ... ale widziałem taki silnik bez "zapięcia górnego", a następnie stan dolnych poduszek ... poza tym jego "odchylenia od pionu" w porównaniu do 8v są o wiele większe przy dodawaniu/odejmowaniu gazu .. być może ktoś tak wymiata ... ale osobiście wolałbym tego potwora mieć na uwięzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 > .. może i można ... ale widziałem taki silnik bez "zapięcia > górnego", a następnie stan dolnych poduszek ... poza tym jego > "odchylenia od pionu" w porównaniu do 8v są o wiele większe przy > dodawaniu/odejmowaniu gazu .. być może ktoś tak wymiata ... ale > osobiście wolałbym tego potwora mieć na uwięzi Bo do 16v sie utwardza poduszki szanowny kolego i nic sie odchyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 > .. generalnie przy 16v problemem jest jego prawidłowe zamocowanie, > trzeba kombinować z górną łapą a niby co trzeba kombinować?? u mnie jakoś pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 > Bo do 16v sie utwardza poduszki szanowny kolego i nic sie odchyla a w jaki sproób się to robi? i jakie są tego zalety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 wykres mocy i momenty 16v 86km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 > a w jaki sproób się to robi? i jakie są tego zalety? Mozna utwardzic poduszki za pomoca kleju do szyb , mozna dorobic metalowe wkladki lub mozna sprobowac dorobic nowe poduszki z poliuretanu , ja probowalem dorobic w Majer-techu ale sie poddali . Zalety sa takie ,ze silnik nie lata po calej komorze silnika jak to ma miejsce na seryjnych poduszkach i nie ma problemow z szybkim wrzucaniem biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.