Skocz do zawartości

P406 2.0 HDI RHS 110 wymiana koła zamachowego


2Rotor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam;

 

Krótkie pytanie. Czy można zastąpić fabrycznie wystepujące koło dwumasowe np kołem litym z silnika 90 koni np z RHY, tzn z tego co widzę to powinno to działać ponieważ np w 307, Xsara był ten silnik bez DMZ. Pytanie z czego ewentualnie dobrać sprzęgło pod skrzynię ML5T? Za rzeczowe odpowiedzi znawców tematu z góry serdecznie dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że jest ciągnione. Dlatego najbardziej zbliżone pod sztywny zamach z 90tki wydaje się być te z 2.1TD które występowało w skrzyni ML5T i siłą rzeczy miało tarcze ze sprężynami. Pytanie czy to razem zagra? Ktoś coś przerabiał w tej materii czy tylko pozostaje zestaw Valeo ze sztywnym kołem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.09.2017 o 21:29, Lato8 napisał:

Ja zakładałem sprzęgło ze sztywnym kołem z 90 konnej wersji 406  i wszystko P&P.

A tam nie było sprzęgło pchane? Btw auto już jeździ, jest manualem. Wsadziłem dwumas z używki taki zdrowy do pojeżdżenia i zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie bylo juz nie pamiętam, ale kupiłem komplet od gościa co rozbierał 406 polifta 90km , wziąłem pedały, sprzęgło ze sztywnym kołem, licznik, wybierak i sanki bo trzeba tam przespawac tuleje do wybieraka i chodzilo to bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.