Skocz do zawartości

Chevrolet Captiva za i przeciw.


leatz

Rekomendowane odpowiedzi

Naszedł mnie taki dziwny pomysł zakupu pseudo terenówki. Podoba mi się Captiva ( i jest w mniej więcej w cenie auta które mogę sprzedać)

Chodzi o pierwsza generację 2006 - 2010 r. produkcji. 

Jak z awaryjnością tych aut, który silnik szukać.

Czy rdzewieje jakoś strasznie.

Mamy jakiegoś właściciela tego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W robocie mieliśmy bodajże nowszą generacje My11-12 (mocniejszy diesel, manual). Jak dla mnie to najgorsze auto jakim jeździłem :(. Przy 30kkm było robione zawieszenie i wymieniane amory, paliły się ciągle żarówki, do których nie był najlepszy dostęp. Po 3 latach z chęcią pozbyliśmy się auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.09.2017 o 18:08, leatz napisał:

 

Mamy jakiegoś właściciela tego auta?

jak  chcesz  obiektywnej  opini  to  zmien forum ;] 

 

zara  pojawi  sie  @OZI i napisze  ze  to najgorsze  auto  jakie używał 

 

a  chwile  pozniej  przybedzie  @Ryb  (chyba  sie  nie  myle :hmm: ) ktory  stwierdzi ze  to najlepsze  auto  jakiego  dosiadał  ( do  czasu  outlandera)  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mokrii napisał:

jak  chcesz  obiektywnej  opini  to  zmien forum ;] 

 

zara  pojawi  sie  @OZI i napisze  ze  to najgorsze  auto  jakie używał 

 

a  chwile  pozniej  przybedzie  @Ryb  (chyba  sie  nie  myle :hmm: ) ktory  stwierdzi ze  to najlepsze  auto  jakiego  dosiadał  ( do  czasu  outlandera)  ;] 

Ryb nie miał captivy, ale ktoś sprzedawał tu benzyniaka z 2013, to może się odezwie.

@franekrob chybą miał i to że 2?

Na Chevrolecie zapyta, to mu powiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mokrii napisał:

a  chwile  pozniej  przybedzie  @Ryb  (chyba  sie  nie  myle :hmm: ) ktory  stwierdzi ze  to najlepsze  auto  jakiego  dosiadał

 

Nie przyjdę i nie napiszę. Absolutnie nie ma to sensu. Będę musiał następnie dyskutować z ludźmi, którzy nigdy Captivą nawet nie jechali ale potrafią się przyczepić do każdego słowa jakie napiszę. A na końcu spróbują wykpić samochód którym aktualnie jeżdżę...

 

3 godziny temu, mokrii napisał:

 

 ( do  czasu  outlandera)  ;] 

 

...o proszę, nawet nie trzeba było czekać.

 

 

 

 

 

Dlatego wlaśnie autor wątku nic się nie dowie o samochodzie o który zapytał. Dlatego na motoryzacyjnym forum coraz mniej ludzi ma ochotę pisać o motoryzacji. Dlatego to forum staje się bezwartościowym śmietnikiem. Chwała hejterom i kpiarzom, oby tak dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Ryb nie miał captivy, ale ktoś sprzedawał tu benzyniaka z 2013, to może się odezwie.

@franekrob chybą miał i to że 2?

Na Chevrolecie zapyta, to mu powiedzą.

 

Nie miałem. Za to miałem trzy takie diesle, jakie w niej siedzą pod maską. A o samej Captivie dużo wiem, bo miałem taką mieć, gdyby GM się na EU nie wypiął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
...o proszę, nawet nie trzeba było czekać.
 
 
 
 
 
Dlatego wlaśnie autor wątku nic się nie dowie o samochodzie o który zapytał. Dlatego na motoryzacyjnym forum coraz mniej ludzi ma ochotę pisać o motoryzacji. Dlatego to forum staje się bezwartościowym śmietnikiem. Chwała hejterom i kpiarzom, oby tak dalej.
 
a może jednak jakiś rąbek swojej wiedzy na temat tego wozidla napiszesz

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.09.2017 o 18:08, leatz napisał:

Naszedł mnie taki dziwny pomysł zakupu pseudo terenówki. Podoba mi się Captiva ( i jest w mniej więcej w cenie auta które mogę sprzedać)

Chodzi o pierwsza generację 2006 - 2010 r. produkcji. 

Jak z awaryjnością tych aut, który silnik szukać.

Czy rdzewieje jakoś strasznie.

Mamy jakiegoś właściciela tego auta?

 

Miałem rok temu kupić Captivę pierwszej generacji. Ja rozważałem silnik benzynowy z lpg i w zasadzie bazowy silnik benzynowy 136 KM nie jedzie. W drugiej generacji dodano ok. 20 koni i podobno to już się jakoś zbiera. W środku jak to koreańczyk, czyli tyłka nie urywa. Nie zdziw się jak na plastiku drzwi kierowcy będzie wytarty lakier. To od ocierania kolanem kiedy noga leży na podstopnicy. Widziałem to w kilku Captivach. Mało jest dostępnych wersji z automatyczną klimatyzacją, dla mnie to była wada. Koła 18 cali, szykuj ok. 2000 zł na wymianę jak trzeba będzie wymienić. Spalanie bliżej 13-15 litrów, na lpg 18-20 w mieście też ludziom pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, spad napisał:

 

Mało jest dostępnych wersji z automatyczną klimatyzacją, dla mnie to była wada. Koła 18 cali, szykuj ok. 2000 zł na wymianę jak trzeba będzie wymienić. Spalanie bliżej 13-15 litrów, na lpg 18-20 w mieście też ludziom pali.

 

Mało Autoklimy będzie z podstawowym benzyniakiem i najsłabszym dieslem {import}. W większości diesli 150KM jest Auto i 4x4. Często też ASB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, leatz napisał:

a może jednak jakiś rąbek swojej wiedzy na temat tego wozidla napiszesz
 

 

Z grubsza tyle co w wątku, który podlinkował @rostex. Silniki diesla nie do zdarcia, przy odpowiednim serwisowaniu właściciel nie wie co to jest turbo, dwumasa czy DPF. Po prostu wsiadasz i jedziesz.

Awarie elementów prostych i łatwych do ogarnięcia (np. zawieszenie). W nowszych modelach zdarzały się awarie centralnego ekranu nawigacji, i to jest droga rzecz. W starszych go nie ma, więc problem nie występuje. Części mechanicznych jest dużo i w przystępnych cenach.

Poza tym kawał wielkiej i prostej fury, która połknie co tylko sobie zamarzysz i komfortowo zawiezie gdzie Ci się tylko podoba. Jedyne minusy jakie mnie trochę bolały to lekko trącące myszką wnętrze oraz brak ksenonów (co jest zagrywką czysto polityczną, bo auto ma samopoziomujące zawieszenie, soczewki i spryskiwacze - ale ksenony są zarezerwowane dla Opla Antary).

IMO auta wygrywają ceną i dobrym stanem.

 

W Australii (@OZI pewnie potwierdzi) auta sypały się dość mocno, ale IMO jest to związane z klimatem, warunkami użytkowania i specyfikacją aut bo polskie serwisy takich przebojów nie miały.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

miałem rocznik 2012 w benzynie 2.2, 163 KM

zrobiłem około 40tkm i generalnie polecam

części dużo

samochód duży, wygodny i tańszy niż konkurencja

z ceną opon też bym nie przesadzał, kupiłem nówki zimowe za mniej niż 1000 PLN

spalanie w mieście coś koło 12/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.