jarzab11 Napisano 18 Września 2017 Udostępnij Napisano 18 Września 2017 Witam wszystkich. Wracam na kącik Opla po bardzo długim czasie Wczoraj stałem się posiadaczem Corsy C Z12XE z 2003 roku. Muszę wymienić w tym aucie olej i filtry. Auto jeździ na Mobilu 5W50 i chyba przy tym oleju bym został, chyba że warto coś innego zalać. mamy kogoś na forum, kto handluje takimi rzeczami? Przy okazji jak skasować INSP Drugie pytanie mam odnośnie termostatu. Auto po rozgrzaniu nie trzyma równo 90 stopni. Ten typ tak ma czy to wina termostatu? Ogrzewanie działa normalnie. Trzecia sprawa dotyczy łańcucha rozrządu. Na razie nic nie słychać, auto ma ponoć 113 tys. km i po wnętrzu mogę sądzić że tyle ma. Wystarczy, że zdejmę pokrywę i sprawdzę stopień rozciągnięcia, czy w jakiś inny sposób mogę to zweryfikować? Będę wdzięczny za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Października 2017 Udostępnij Napisano 7 Października 2017 olej wlej jakiś 5w40 łańcucha nie dotykaj dopóki na wolnych obrotach nie chodzi jak diesel, temp powinna być na pół wskaźnika. Odrazu uszczelnij skrzynkę z bsi i wyjmij licznik i jego złącze popsikaj kontakt sprayem, bo pewnego ranka się ździwisz (immobiliser) INSP skasujesz chyba jak dobrze pamiętam to wciśnij i trzymaj przycisk na liczniku i włącz zapłon. P. S. ile dałeś? daj foto i link do ogłoszenia, bo porobilem teraz swoją i chcę wystawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Dnia 7.10.2017 o 23:41, technix napisał: olej wlej jakiś 5w40 łańcucha nie dotykaj dopóki na wolnych obrotach nie chodzi jak diesel, temp powinna być na pół wskaźnika. Odrazu uszczelnij skrzynkę z bsi i wyjmij licznik i jego złącze popsikaj kontakt sprayem, bo pewnego ranka się ździwisz (immobiliser) INSP skasujesz chyba jak dobrze pamiętam to wciśnij i trzymaj przycisk na liczniku i włącz zapłon. P. S. ile dałeś? daj foto i link do ogłoszenia, bo porobilem teraz swoją i chcę wystawić Mówisz żeby 5W50 nie zalewać? Nie wiem co autor miał kiedyś na myśli w tym ASO Co do skrzynki to wczoraj to zrobiłem bo woda się wlewała podczas jazdy Stara uszczelka wywalona + wymontowałem całą skrzynkę i uszczelniłem też na styku karoserii. Do licznika zajrzę, cenna uwaga. Dałem 6800 utargowane z 7300. Uważam, że dałem dużo, ale wydaję mi się że stan w porządku auto w oryginale blacharsko i przyznam, że zadbane. Ogłoszenie corsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 no ja mam co prawda lepsze wyposażenie, instalacje lpg z nową listwą wtryskową i zbiornikiem, ale niestety wykwity na tylnej klapie (tylko), ale myślę o podobnej cenie. Ten Twój nie wiedzieć czemu ma zderzak po lifcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Godzinę temu, technix napisał: no ja mam co prawda lepsze wyposażenie, instalacje lpg z nową listwą wtryskową i zbiornikiem, ale niestety wykwity na tylnej klapie (tylko), ale myślę o podobnej cenie. Ten Twój nie wiedzieć czemu ma zderzak po lifcie. Obydwa zderzaki ma poliftowe a powinny być przed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 9 godzin temu, jarzab11 napisał: wydaję mi się że stan w porządku auto w oryginale blacharsko i przyznam, że zadbane. Ma nadkola z tyłu? Jeśli nie, to nie dźwigaj, nie ruszaj tego gumowego kołnierza wokół wlewu paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 o co ci chodzi? a widziałeś corse c bez nadkoli??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2017 22 godziny temu, rostex napisał: Obydwa zderzaki ma poliftowe a powinny być przed. Na pewno coś się działo blacharsko z przodu bo ma roboczo naprawiony lewy błotnik, klejony uchwyt od lampy i zderzak poprzycierany oraz lakierowane lewe drzwi. Może coś było robione też z tylnym zderzakiem. Reszta auta według miernika wydaje się w oryginale Przez te 14 lat jest to raczej prawdopodobne że miała przygody Poza tym już ktoś pod stacją kolejową poprawił żonie drzwi z drugiej strony, muszę to spolerować. Lifting był w 2003 roku, może ta jest poliftowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 Okolice wlewu PB trzeba uważać na korozję, ostatnio znajomy kupił taką corsę C z 2004r jeszcze z DE i nie długo będzie musiał wlew nitować. Normalnie jest dziura koło wlewu paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 18 godzin temu, technix napisał: o co ci chodzi? a widziałeś corse c bez nadkoli??? O co mi chodzi, to chyba wyjaśniają poniższe foty... a widziałeś corsę C z fabrycznymi nadkolami plastikowymi z tyłu? Za to często gęsto widuję ople (niezależnie od modelu) ze zgnitymi nadkolami tylnymi - OPEL: WIR LEBEN ROST Ile fabryka zaoszczędziła na kawałku plastikowego nadkola? O dziwo tylna klapa jest nietknięta, a widuję w okolicy taki sam model z pół rolki taśmy makgajwerki na klapie- nawet kolor pasuje... Od czasu do pory wyskakuje błąd 1616, wychehłał się zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, zatarte wycieraczki przedniej szyby to przecież normalne w XXIw, a temu, kto klepnął do produkcji zwykłą stalową czarną śrubę mocującą aku w plastikowym gwincie to powinni zrobić przeszczep mózgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 Moja lokalna ulubienica... pamiętam ją, kiedy jeździła jeszcze bez kamuflażu: jedna wielka gangrena... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2017 @romano11 ciekawy okaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 o widzisz, to u mnie w takim razie jeszcze ze 2-3 lata pożyje a co do nadkola to chodziło Ci o WEWNĘTRZNE plastikowe tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 9 godzin temu, technix napisał: co do nadkola to chodziło Ci o WEWNĘTRZNE plastikowe tak? Może nie wyraziłem się dość precyzyjnie, ale tak: plastikowych opel poskąpił... założyłem poniewczasie, ale mogły być od początku. W okolicy wlewu paliwa (od strony koła, od spodu) niby wszystko ładnie "oblane" gumą, ale to nie wystarczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 a to wiem, zawsze zakładam indywidualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.