DominikZ Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 Mam problem ze zdiagnozowaniem przyczyny. Jeżdżąc normalnie nic się nie dzieje, lecz w szczególnych warunkach, tj. w czasie przyspieszania na 4. lub 5. biegu, z butem w podłodze, zaczyna migać kontrolka silnika i po kilku mrugnięciach gaśnie i tak do następnego mocnego butowania. Komp pokazuje błąd P0300. Jeśli macie jakiś pomysł, to poproszę o poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 cewka zapłonowa? w MPI lubią padać i dawać dziwne objawy, nawet bez pokazywania błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 ja też to miałem u siebie po wymianie UPG i wymieniłem najpierw cewki problem się pojawiał ponownie wymieniłem przewody i świece dalej to samo więc kasowalem błędy do skutku i na dzień dzisiejszy czyli ok 3 miesiące juz mi odpukać nie wyskakują załony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Świece są nowe, przewody też. Na wolnych obrotach silnik chodzi równo. Przy spokojnej jeździe nic nie wyskakuje. Czy jest szansa, że cewka nie daje rady przy większej częstotliwości impulsów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 W pierwszej kolejności faktycznie świece, czy cewki trzeba na nowe. Ale nie koniecznie muszą być problemem. Załóż wiązkę od kogoś, kto nie ma żadnych problemów. Wystarczy, że gdzieś kabelek nie domaga i będzie problem, przy pełnym bucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Spryskać wodą kable WN i cewkę i zobaczyć w ciemności, czy gdzieś nie hula iskra. Tylko musi całkowicie ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Innej wiązki nie montowałem, ale wszystkie powiązane z zapłonem połączenia porozpinałem i czyściłem. Test "na wilgotno" zrobię wieczorem, ale nie mam za bardzo wiary w to, że nowe kable maja przebicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 To że nowe nie ma znaczenia. Ja kiedyś zakupiłem do .mojego matizka kable polskie z serii biedaedyszyn i wytrzymały miesiąc. Po otwarciu maski w nocy miałem jasno przy silniku. Całe szczęście ze gdzieś po wiązce nie poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Popsikałem po kablach i zabłąkanych iskier nie wypatrzyłem. Co robić dalej i jaka może być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 7 Października 2017 Udostępnij Napisano 7 Października 2017 Udało Ci się uporać z tą usterką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Niestety jeszcze nie, ale następnym krokiem będzie sprawdzenie luzów zaworów. Gdzieś wyczytałem, że jeśli elektrycznie ok, to to może być przyczyną. Nie za bardzo mi to pasuje, bo niby dlaczego wypadają zapłony przy dużym obciążeniu - zawory wtedy się nie domykają? A przy okazji zmodyfikuję pokrywę zaworów :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 weź sobie kup, masz 14 dni na zwrot, jak to nie to... ewentualnie poszukaj w swojej okolicy: http://allegro.pl/fiat-seicento-1-1mpi-wiazka-silnika-i6297908687.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CentoPassion Napisano 19 Października 2017 Udostępnij Napisano 19 Października 2017 jak tam sytuacja poradziłeś sobie z tą usterką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosman83 Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 witam przepraszam ze dołanczam sie do pytania ale ja też sie borykam z tym problemem mam seicento 2006 1.1 mpi lpg stag qubox dodaje zdjecia z błedami cewki magneti marelli ,nowe przewody ngk i swiece też NGK sąda też za katalizatorem wymieniona czeka mnie wymiana drugiej czekam na opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bosman83 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 ktos mi pomoże z tymi błedem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.