Skocz do zawartości

szukam dostawczaka do 3.5t


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, tygrysek86 napisał:

kontener lub plandeka do 3,5 t
8ep albo 10ep
winda
do 30 - 35 tyś netto

Przy takiej kwocie rozejrzyj się w promieniu 50km za handlarzami co poleasingówki sprzedają, mają wykupione z flot po kilka sztuk, dobierzesz sobie coś dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tygrysek86 napisał:

gdzie szukacie poza olx, allegro itp.?
czy są jakieś konkretne składy używanych dostawczaków ?
znacie coś?

Są leasingi specjalizujące się w dostawczakach np Fraikin.

Gdzieś muszą sprzedawać to co schodzi im z wynajmu - skontaktuj się z nimi / sprawdź na stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, tygrysek86 napisał:

kontener lub plandeka do 3,5 t
8ep albo 10ep
winda
do 30 - 35 tyś netto

Na międzynarodówkę?
Pamiętaj, że rocznie samochód przejeżdża +/- 100 kkm.

Poszukaj na aukcjach poleasingowych:
aukcje.efl.com.pl
placpoleasingowy.pl
aukcje.getinleasing.pl

 

Autopunkt.otomoto.pl - tutaj są auta po wynajmach z wypożyczalni EXPRESS.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tygrysek86 napisał:

czy bać się przebiegów rzędu 700 tyś w dostawczakach typu MASTER 2.3 albo IVECO 2.3 / 3.0 ?
 

silniki 2,3 107kW jak zadbane robią 600-700 właśnie w masterach, jak auta były na międzynarodówce z jednym kierowcą to przy 400kkm do robienia dwumasa - która jest tańsza niż w osobówkach - ok 1000zł netto, niekoniecznie sprzęgło - 650 netto, padają skrzynie, a dokładnie łożyska 5/6 biegu, najlepsza regeneracja, komplet łożysk, simeringi, jak potrzeba to jakieś koła zębate - 2000-2200 netto z robocizną, co +/- 100kkm do wymiany któreś łożysko w kole, tarcze 150-200kkm klocki połowa tego, olej co 20-25kkm, poźniej lubią wypić 0,5 na 2-3kkm,

w masterach zjada szybko przednie opony, także albo kupujesz micheliny albo co sezon nowe letnie/zimowe, jest to wada i zaleta zarazem ;). elektryka nie jest jakaś tragiczna w tych autach, lubią padać żarówki w tylnych lampach, głównie pozycje i podświetlenie tablicy

ładowność w dowodzie ok 1000-1100kg, master weźmie i 50% więcej bez uszczerbku na kondycji

amorki jak nie uwalisz na dziurze to dożywotnie - chyba nawet cena oryginałów o tym świadczy ~ 200 netto/szt

klocki przód oryginał 130 netto

klocki tył oryginał 100 netto

olej elf 5w30 7,5litra - bańka 5l ok 95-100 netto

spalanie jakie mam:

2.3 146KM - 9,2-11,6 z prawie 500kkm

2.3 170KM - 8,8-10,8 ze 100kkm + zbiornik ~20l adblue na 5-7kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tygrysek86 napisał:

 

a wtryski jak tam?

 

jaki koszt zamontowania poduszek ?

1,5 - 2 t wskoczy okazjonalnie ?

w jednym mam prawie 500kkm i wtrysków nie ruszałem, odpukać

poduszki powinieneś mieć już w masterce, jak nie, na allegro sa zestawy po 700-900pln

2,2 tez weźmiesz  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.10.2017 o 19:59, tygrysek86 napisał:

 

Koledzy co powiecie o VW crafter 2.5Tdi 136KM (2008 rok) ?

Lepszy może Master 2.5dci (2007r.) ?

2,5dci nie do zajeżdżenia, ale skrzynie też padają tam po ok 400kkm i to nie tylko łożyska, kompleksowa naprawa skrzyni bez sprzęgła i dwumasy od 3000netto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.10.2017 o 19:59, tygrysek86 napisał:

 

Koledzy co powiecie o VW crafter 2.5Tdi 136KM (2008 rok) ?

Lepszy może Master 2.5dci (2007r.) ?

Ale jak samochód ma 9-11 lat, to może mieć przebieg min. 500.000 km. 
Zależy od konkretnego egzemplarza. 
Te mastery mają dobrą opinię, części (nawet oryginalne) tanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.