Skocz do zawartości
Owcen

ALFA MITO 1.4T CZESTOCHOWA CZERWONE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kolejne Mito z PL, bezwypadkowe, serwisowane, zadbane itd.....

 

Kopia ogłoszenia:

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Ef-KOMGy7UMJ:https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-mito-mito-wersja-distinctive-155km-salon-pl-ID6z7Zmj.html%2Balfa+romeo+mito+distinctive+155km&client=firefox-b&dcr=0&hl=pl&ct=clnk

 

vin: ZAR95500001002109

 

Alfa Mito 1.4T Distinctive 155 000 km.

 

W pierwszym podejściu:

 

- amorki tył - sprzedający poinformował o konieczności wymiany
- rozrząd, olej, płyn chłodniczny, płyn hamulcowy
- wyciek z przewodów klimatyzacji lub z czujnika ciśnienia. Ogólnie dużo oleju na obydwu przewodach. Przy obecnej temperaturze ciężko stwierdzić czy klima działa. Wentylator rusza od czasu do czasu.
- skrzynia biegów. Szumi 5/6. Problemy z dwójką (lubi zazgrzytać). Sprzedający powiedział o tym.
- spryskiwacz ksenonu prawego nie dział

- spryskiwacz ksenonu lewego ledwo ledwo
- regulacja ręcznego
- płukanie i czyszczenie reflektorów przód - komuś wpadła żarówka i porysował cały klosz od środka

- brak osłony silnika

- szyba przód wymieniona na 09r (auto 08r)

- wpis w ASO o wymianie błotnika lewego w 2009r.

- brak karty kodów

- brak map do nawigacji

- halogeniki do wymiany albo regeneracji (szkiełka są "mleczne")

 

Podejście nr 2. ASO Bosch Częstochowa, Główna 66 (uratowali mnie przed zakupem tego auta):

 

- pęknięty alternator,

- połamane nadkola kół przód + ktoś próbował "kleić"....

- pęknięta prawa osłona podłogi

- przerdzewiały wydech

- wyciek z chłodniczki oleju

- pęknięte mocowanie chłodnic

- błędy DNA i jakiegoś czujnika w silniku...w nerwach zapomniałem ;(

- "zresetowany" sterownik poduszek

- błąd licznika

 

 

Blacharka:

 

- malowane/wymieniane błotniki przód

- malowany zderzak przód

- malowany zderzak tył

- malowany i szpachlowany prawy próg + powoli ruda wychodzi.

- wyjmowane wnętrze, zerwane rewizje pod tylnymi siedzeniami

- odkręcane drzwi prawe i lewe (ślady na śrubach)

- ślady nie fabrycznej konserwacji podwozia na całej przedniej części auta (czarny baranek który się łuszczy).

 

Zalecam ostrożność.

 

 

Edytowane przez Owcen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.