Skocz do zawartości

ALFA MITO 1.4T CZESTOCHOWA CZERWONE


Owcen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kolejne Mito z PL, bezwypadkowe, serwisowane, zadbane itd.....

 

Kopia ogłoszenia:

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Ef-KOMGy7UMJ:https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-mito-mito-wersja-distinctive-155km-salon-pl-ID6z7Zmj.html%2Balfa+romeo+mito+distinctive+155km&client=firefox-b&dcr=0&hl=pl&ct=clnk

 

vin: ZAR95500001002109

 

Alfa Mito 1.4T Distinctive 155 000 km.

 

W pierwszym podejściu:

 

- amorki tył - sprzedający poinformował o konieczności wymiany
- rozrząd, olej, płyn chłodniczny, płyn hamulcowy
- wyciek z przewodów klimatyzacji lub z czujnika ciśnienia. Ogólnie dużo oleju na obydwu przewodach. Przy obecnej temperaturze ciężko stwierdzić czy klima działa. Wentylator rusza od czasu do czasu.
- skrzynia biegów. Szumi 5/6. Problemy z dwójką (lubi zazgrzytać). Sprzedający powiedział o tym.
- spryskiwacz ksenonu prawego nie dział

- spryskiwacz ksenonu lewego ledwo ledwo
- regulacja ręcznego
- płukanie i czyszczenie reflektorów przód - komuś wpadła żarówka i porysował cały klosz od środka

- brak osłony silnika

- szyba przód wymieniona na 09r (auto 08r)

- wpis w ASO o wymianie błotnika lewego w 2009r.

- brak karty kodów

- brak map do nawigacji

- halogeniki do wymiany albo regeneracji (szkiełka są "mleczne")

 

Podejście nr 2. ASO Bosch Częstochowa, Główna 66 (uratowali mnie przed zakupem tego auta):

 

- pęknięty alternator,

- połamane nadkola kół przód + ktoś próbował "kleić"....

- pęknięta prawa osłona podłogi

- przerdzewiały wydech

- wyciek z chłodniczki oleju

- pęknięte mocowanie chłodnic

- błędy DNA i jakiegoś czujnika w silniku...w nerwach zapomniałem ;(

- "zresetowany" sterownik poduszek

- błąd licznika

 

 

Blacharka:

 

- malowane/wymieniane błotniki przód

- malowany zderzak przód

- malowany zderzak tył

- malowany i szpachlowany prawy próg + powoli ruda wychodzi.

- wyjmowane wnętrze, zerwane rewizje pod tylnymi siedzeniami

- odkręcane drzwi prawe i lewe (ślady na śrubach)

- ślady nie fabrycznej konserwacji podwozia na całej przedniej części auta (czarny baranek który się łuszczy).

 

Zalecam ostrożność.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.