stepien2 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Witam, Nie chciałem zakładać dwóch oddzielnych tematów na dwie "błahe" sprawy. Zakładałem teraz hak i regenerowałem silnik tylnej wycieraczki co w obu przypadkach zakończyło się urwaniem łebków śrub przy demontażu, zderzaka(ostała się tylko jedna) oraz urwaniem jednej w plastiku klapy. Znacie jakiś patent na ich wykręcenie? Szukałem trochę po necie ale głównie są rozwiązania dla większych śrub. Czyściłem również trzpień silniczka od tylnej wycieraczki z racji że już nie miał siły obrócić wycieraczką. po czyszczeniu przy pierwszym uruchomieniu szła z lekkim oporem ale później już chodziła bardzo dobrze. Po montażu haka przestała działać. Instalacja była podłączana bezpośrednio pod tylne lampy bez modułu. I powstaje pytanie czy wiązka do silnika wycieraczki idzie przez lampy, czy podłączając instalację haka mechanik mógł coś spaprać? Ewentualnie w jaki sposób mogę sprawdzić wtyczkę wchodzącą do silnika tylnej wycieraczki, może się okazać że jednak silnik już wyzionął ducha. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 3 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 do wycieraczki idzie osobna instalacja, pierwszy raz słyszę aby podłączać się do tylnego oświetlenia , do haka też powinieneś mieć moduł - sieć CAN, obyś tym podłączeniem nie sfajczył BSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Reanimowałem parę dni wcześniej silnik tylnej wycieraczki, ale niestety okazało się że wyzionęła ducha i po zmianie na nowy wszystko jest w porządku. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.