Jump to content
Sign in to follow this  
Baca

Szeroka stal 7,5 i 9 cali

Recommended Posts

Witam , rozglądam się za felgami w asortymencie szeroka stal :D i wpadło mi w oko taka oferta ;p wyobrażam sobie gume w naciągu

599918179_1_644x461_szeroka-stal-14-2-75
https://www.olx.pl/oferta/szeroka-stal-14-2x7-5j-i-2x9j-4x98-fiat-polonez-alfa-romeo-itp-CID5-IDpckDX.html#922750db67

Jak to widziecie,czy jest możliwość montażu owych felg ? Rozumiem by trzeba było poszerzać ranty ?
 

 

Edited by Baca

Share this post


Link to post
Share on other sites

9j będzie bardzo ciężko upchnąć na nadkolu, żeby kilometr nie wystawały. Chyba, że dawać hokeje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chciałbymze przygotować kozaka na sezon letni :D i nie wiem dokładnie za czym się rozgladac . Przy tych fellach bym musial poszerzyć nadkola ,ale rozumiem wszystko w ramach rozsądku i nie wiem czy to gra warta świeczki... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje mnie cos w tym stylu :P
comment_hInBLuK5zpo3XK3r7nGoIA93sF2ikSJu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 7 i 8 cali do tego dystans przód i tył 6mm Z przodu nic nie ociera i nie trzeba kombinowac sprawdzone z oponami 185/50/14,195/45/14 i obecnie 165/55/14 i przy tej konfiguracji lekki naciag opony juz jest Tył musiałem troche klepac ranty bo ocierało z opona 225/40/14 , 195/45/14 i obecnie 185/50/14  ważne tez jest ET bo im mniejsze tym felga bardziej idzie na zewnątrz i można dać mniejszy dystans

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz foty jak to się prezentuje :D? ET 29 to za dużo ( w sensie wyjdzie mi za nadkole ? ) jakie TY masz u siebie w tych 7 i 8 cali ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 Cali ET 25 8 Cali ET 15 Jak masz ET 29 to bedzie głebiej do srodka nie na zewnatrz i bedziesz musiał dac szerszy dystans

Foty masz tu 

 

i tu 

 

tylko że tył juz po remoncie i wspawane nadkola od golfa 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

[kurza twarz] świetnie się to u Ciebie prezentuje :D PODOBA MI SIE ! 
Tez mam w planach poszerzyć tylne nadkola , ale [kurza twarz] nie wiem jak się do tego zabrać bo nie wiem jak zrobić z felami , czy wybrać szeroka stal czy fele alum. Interesuja mnie ranty , ale jak mam pakowac kase to chce żeby to kozacko wygladalo...:D powiedz mi przy Twoim układzie z tyłu 8J ET 15 - z tymi poszerzonymi nadkolami fele masz na równo czy jeszcze brakuje do nadkola ? Bym był wdziedczny jak bys mi pierdyknoł fote od przodu S.C. żeby ladnie zaprezentować caly bok . Bzyczek mi tez odradza 9cali z tyłu wiec już się w tym wszystkim pogubiłem... yhh. Na Allegro sa tylko dystane na 6 i 15mm ,większego wyboru nie ma... z felami tez nie ma zbytniego wyboru bo alum jest 35 ET. jeżeli chodzi o 4x98

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.10.2017 o 19:40, bolekatepl napisał:

Z przodu nic nie ociera

masz skrzynię 6-kę może? Ja właśnie myślę jaki dystans "dać" bo przy max. skręcie w prawo skrzynia się kłania;] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.10.2017 o 20:10, Baca napisał:

rozglądam się za felgami w asortymencie szeroka stal :D

u siebie mam z tyłu 8j, z przodu 7j. Z tyłu moim zdaniem max. Masz jakieś mody poza silnikiem - szeroka guma owszem potrzebna ale nie ma co przesadzać bo zabierze Ci osiągi. U mnie jest 106ps i szału nie ma, jedzie owszem ale myślę nad psssst;]. Raz założyłem zimówki na zwykłych stalowych felgach 5j i opony 155/65/13 to myślałem, że nie okiełznam "bestii";]

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, jacob24 napisał:

u siebie mam z tyłu 8j, z przodu 7j. Z tyłu moim zdaniem max. Masz jakieś mody poza silnikiem - szeroka guma owszem potrzebna ale nie ma co przesadzać bo zabierze Ci osiągi. U mnie jest 106ps i szału nie ma, jedzie owszem ale myślę nad psssst;]. Raz założyłem zimówki na zwykłych stalowych felgach 5j i opony 155/65/13 to myślałem, że nie okiełznam "bestii";]

Zgadza się im szersze tym osiągi spadają. Ja po kupnie i założeniu extrimów jestem załamany. To że dobrze trzymają nie rekompensuje w żaden sposób straty na przyspieszeniu. A dodatkowo cały układ jezdny cierpi. Chyba ze ktoś ma 200 koni + to wtedy nie zauważalne ale przy 50 to przepaść.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, hamerg napisał:

przy 50 to przepaść

Przy 50 to nie założyłbym nigdy takich kapci;] raz jeździłem na 185 w Pandzie 1.1 - zupełnie bez sensu, owszem na 165mm ok ale "3" rozmiary w górę przesada. Nawet 200 konne auto można stłamsić no chyba, że jest to 200-konne sc;] wtedy chyba szerokość ma już marginalne znaczenie. Przy moich 106 kuniach chyba najbardziej odpowiedni rozmiar to 175/50/14 i felga 7j

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie 6-stki nie mam tylko 5 ;p Ty chyba masz przy 6-stce mniejszy v-max jak się nie myle co ? praktycnie zadnych modów pracuje teraz nad dolotem powietrza bo zalozylem filter z simoty w puszsce karbonowej i doprowadziłem od zderzaka z boku i kurde sam nie wiem co myśleć , chyba stracilem na momencie . Tez mam smaki na turbawke tylko ile bym musial wmontować $$ ?masz 106 PS ( ostre wałki świątka ) ? Jakie to masz te fele 7J i 8J R 13 czy 14, bo abarthowskie maja mniej cali w szerokości 

Edited by Baca

Share this post


Link to post
Share on other sites

mody :D ? hehe procz wspomagania , klimy , elektryki , kiery z manetkami i fotelami z fiata 500 abarth to nic więcej ;p aaa centralny zamek haha :D musze kupic przekaźniki z fiata 500 i zrobić na zime podgrzewane zice 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam klime i nie wiem czy upchne turbawke ...;/

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Baca napisał:

nie 6-stki nie mam tylko 5 ;p Ty chyba masz przy 6-stce mniejszy v-max jak się nie myle co ? praktycnie zadnych modów pracuje teraz nad dolotem powietrza bo zalozylem filter z simoty w puszsce karbonowej i doprowadziłem od zderzaka z boku i kurde sam nie wiem co myśleć , chyba stracilem na momencie . Tez mam smaki na turbawke tylko ile bym musial wmontować $$ ?masz 106 PS ( ostre wałki świątka ) ? Jakie to masz te fele 7J i 8J R 13 czy 14, bo abarthowskie maja mniej cali w szerokości 

mam 6-kę. V-max na pewno mniejszy ale spokojnie zamyka licznik i jeszcze trochę;] chociaż raz tylko to sprawdziłem. Wałki ostre ale nie wiem czy świątka - musiałbym kumpla dopytać (poprzedni właściciel). Poza wałkami jest jeszcze zrobiony wydech, dolot i parę innych drobiazgów. Felgi mam 7j14 z przodu oraz 8j14 z tyłu ale Brocki. Turbo u mnie będzie ale raczej już na wiosnę. Mi na wyglądzie jako takim nie zależy:) pewnie, że fajnie jak auto jest "ładne" ale u mnie niskie zawieszenie w połączeniu z w miarę szerokimi gumami wystarczy mi. Może jeszcze w tym roku spróbuję poszukać Brocków 7j i naciągnąć na obydwie osie 175/70/14, pozdr

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

175/70 nie za wysokie będą ?  Srednica koła wychodzi o 6 cm  wieksza jak przy 185/50 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, bolekatepl napisał:

175/70 nie za wysokie będą ?

pomyłka, 175/50 oczywiście:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym rozmiarze ciężko cos dostac bo sam szukałem Z nowych nie ma nic a uzywki to tylko Goodyer i Pirelli P6000  dlatego zdecydowałem sie na 165/55/14 przód i tył 185/50/14 nawet wczoraj kupiłem jakieś Imperial ecodriver 3 w tym rozmiarze po 108 pln szt bo moje stare dunlopy to już strach jeździc było a jak za uzywki miałem zapłacić po 200-250  za 2 to tu mam nówki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy nie martwcie się o gumy 175/50/14 :) jeżeli chodzi o opony letnie jak szukałem na portalach z oponami takimi jak "oponeo" jest kilka wyborów :) gorzej z zimowymi, nie ma ani jednej szt.;/ Sam musialem kupic nowe stalowy R13 i nowe oponki 155/70 Debica Frigo, szału nie ma ale powiedziałem sobie ze na zime nie będę wydawac $ po za moja granice, zostawiłem to na sezon letni ^^. Prostuje wlasnie fele r14 abartowskie i nie wiem czy pojda do zyda i zmienić felgi na 7j i 8j lub czy na nie nie zalozyc gumy 185/195...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacob przy twojej skrzyni na 6 biegu możesz mi mniej więcej powiedzieć obroty jakie masz przy predkosći kolo 130 km/h ? Bo przy 5-tce jest to trochę w........e zbyt wysokie obroty na trasie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Baca napisał:

Prostuje wlasnie fele r14 abartowskie i nie wiem czy pojda do zyda i zmienić felgi na 7j i 8j lub czy na nie nie zalozyc gumy 185/195...

abarthowskie z tego co pamiętam to chyba 5,5" więc 175/50 moim zdaniem max. Do 195 przynajmniej 7".

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Baca napisał:

Jacob przy twojej skrzyni na 6 biegu możesz mi mniej więcej powiedzieć obroty jakie masz przy predkosći kolo 130 km/h ?

jasne - będę mógł sprawdzić to we wtorek bo na co dzień jeżdżę innym autem:) ale o ile pamięć mnie nie myli jest chyba coś ok 4 tys. Ta skrzynia moim skromnym zdaniem jest wybitnie "krókta" do 4 biegu;] Odcięcie natomiast jest przy 7,5 czy 7,6. Sprawdzę dokładnie i dam znać:oki: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Baca napisał:

Koledzy nie martwcie się o gumy 175/50/14 :) jeżeli chodzi o opony letnie jak szukałem na portalach z oponami takimi jak "oponeo" jest kilka wyborów :) gorzej z zimowymi, nie ma ani jednej szt.;/ Sam musialem kupic nowe stalowy R13 i nowe oponki 155/70 Debica Frigo, szału nie ma ale powiedziałem sobie ze na zime nie będę wydawac $ po za moja granice, zostawiłem to na sezon letni ^^. Prostuje wlasnie fele r14 abartowskie i nie wiem czy pojda do zyda i zmienić felgi na 7j i 8j lub czy na nie nie zalozyc gumy 185/195...

Na oponeo gum 175/50/14 nie ma na 100% 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, bolekatepl napisał:

Na oponeo gum 175/50/14 nie ma na 100% 

wrrrr jeszcze tydzień temu były 3 marki do wyboru ;/ szukałem zimowych także były na 100% ale poszukaj na innych portalach , tez były..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, jacob24 napisał:

abarthowskie z tego co pamiętam to chyba 5,5" więc 175/50 moim zdaniem max. Do 195 przynajmniej 7".

 

 

wiesz co Jacob ,z tego co ostatnio przeczytałem na centomani co znaleźli się tacy co zakładali na te fele 185 i chwalili sobie ze ladnie lezy i nie wykłada się jak zelek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Baca napisał:

wiesz co Jacob ,z tego co ostatnio przeczytałem na centomani co znaleźli się tacy co zakładali na te fele 185 i chwalili sobie ze ladnie lezy i nie wykłada się jak zelek :)

a to zależy już od tzw. stylu jaki chce się posiadać;] oczywiście 185 można założyć na felgę 5,5j. Osobiście podoba mi się coś a`la german style i tutaj musi być już w miarę szeroka felga:oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chyba tez wole german style :)
Nie wiesz może jak w bolidzie sprawdzić czy mam pominięty immo czy jest jak fabrycznie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Baca napisał:

jak w bolidzie sprawdzić czy mam pominięty immo czy jest jak fabrycznie ?

ja niestety nie wiem ale jutro zapytam "szpeca" od wszelkich przeróbek - myślę, ze będzie wiedział. W necie znalazłem to:

 

1. Najprostszy sposób na sprawdzenie, czy jest immobiliser, to owinięcie kluczyka sreberkiem i próba uruchomienia silnika.

 

2. Jak zdejmiesz pokrywę stacyjki to zobaczysz na stacyjce nakładkę z której wychodzi czarny kabel to znak że jest immo

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Baca napisał:

wrrrr jeszcze tydzień temu były 3 marki do wyboru ;/ szukałem zimowych także były na 100% ale poszukaj na innych portalach , tez były..:)

A ja stawiam swoje auto ze 175/50/14 nie było i nie ma od dłuższego czasu  bo szukałem i kupiłem 165/55/14  Na pewno jest i było kilka opon 185/50/14 i 165/55/14 bo nawet w sobote kupiłem 2 szt 185/50/14 własnie na oponeo na tył. Z kalulatora  opon korzystałem nie raz i wiem co i jak ale dzieki:oki:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.10.2017 o 15:11, jacob24 napisał:

ja niestety nie wiem ale jutro zapytam "szpeca" od wszelkich przeróbek - myślę, ze będzie wiedział. W necie znalazłem to:

 

1. Najprostszy sposób na sprawdzenie, czy jest immobiliser, to owinięcie kluczyka sreberkiem i próba uruchomienia silnika.

 

2. Jak zdejmiesz pokrywę stacyjki to zobaczysz na stacyjce nakładkę z której wychodzi czarny kabel to znak że jest immo

hah :D dzięki jutro to obadam od razu , bo musze zalatwic sprawę z pilotem przed zima bo nie chce r........c zamkow po raz ktorys...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Baca napisał:

dzięki jutro to obadam od razu

spoko:oki:

 

udało mi się sprawdzić obroty, o które prosiłeś. Akurat musiałem wieczorem śmignąć na drugi koniec miasta więc pojechałem autostradą. Przy 130km.h na 6 biegu jest trochę ponad 4 tys. przy czym 6-ka jest zdecydowanie tzw. nadbiegiem. Plus jest taki, że od 100km/h ładnie ciągnie, minus jest taki, że trzeba wahlować. Myślę, że typowo na trasy lepsza byłaby skrzynia sportingowa lub zwykła ale to oczywiście tylko moje zdanie:piwko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooo jeżeli masz 130hm/h na szóstym biegu to chyba nie ma , aż takiej różnicy ; jutro jak będę jechal to sprawdze ile mi na 5-tce wychodzi będziemy mieli porowanie :) " Wachlowanie " przynajmniej wyrobisz sobie bark :D myslalem w tamtym roku nad 6-stka skrzynia , ale jakos przeminelo z wiatrem..;/ Mam wlasnie sportingowa , ale powoli zaczyna mi zgrzytać. 
Mam już pomysł na fele , barchetty fele stalowy 6,5J sobie zajebie na dystansach PODOBA MI SIE TA OPCJA , ladnie je wymaluje pistoletem i będzie git ;) tylko mysle nad tymi 15'stkami czy strace fess na mocy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

554141064_6_644x461_fiat-seicento-12-8v-

Z........e to wygląda,tylko dla mnie pojdzie jakiś specjalny lakier 

Edited by sebaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.10.2017 o 21:49, Baca napisał:

Z.........e to wygląda,tylko dla mnie pojdzie jakiś specjalny lakier 

Wygląda super ale tył za bardzo wystaje poza obrys:( chyba, że z tej perspektywy tak widać. Na 15" jak nie założysz za szerokich gum mocy nie stracisz. 

Edited by sebaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Baca napisał:

ooo jeżeli masz 130hm/h na szóstym biegu to chyba nie ma , aż takiej różnicy ; jutro jak będę jechal to sprawdze ile mi na 5-tce wychodzi będziemy mieli porowanie

na piątce mogę jechać powyżej 130km/h. Chyba do 150km/h jedzie chociaż jakieś tego typu sprawdzania prędkości robiłem może z 2 razy. U nas jak wjeżdżasz na niemiecką autostradę to przez pierwsze kilka km jest tak zryta droga, że przy moim niskim zawieszeniu to dostaje mdłośći hehe a gdzie indziej nie ma jak sprawdzić tych wyższych prędkości. Jako, że jest to moje dodatkowe auto to ta skrzynia mi pasi - w mieście ruszasz z dwójki przeważnie i później 4 i 5 -ka. Jeżeli miałby tym jeździć na co dzień chyba wolałbym skrzynię 5-kę

Share this post


Link to post
Share on other sites

najwyżej nie lekko poszerzy nadkole :D zrobil bym naciąg 165/45 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, jacob24 napisał:

na piątce mogę jechać powyżej 130km/h. Chyba do 150km/h jedzie chociaż jakieś tego typu sprawdzania prędkości robiłem może z 2 razy. U nas jak wjeżdżasz na niemiecką autostradę to przez pierwsze kilka km jest tak zryta droga, że przy moim niskim zawieszeniu to dostaje mdłośći hehe a gdzie indziej nie ma jak sprawdzić tych wyższych prędkości. Jako, że jest to moje dodatkowe auto to ta skrzynia mi pasi - w mieście ruszasz z dwójki przeważnie i później 4 i 5 -ka. Jeżeli miałby tym jeździć na co dzień chyba wolałbym skrzynię 5-kę

hehe wie chyba o którym odcinku mówisz ,jak miałem alfe 156 na glebie i wracałem z mrzezyna przez Niemcy to na koniec myslalem ze wdupie ta kiere :D no to chyba zostane przy 5-tce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, tzw. zemsta hitlera jak to mówią;] test dla zawieszenia i wytrzymałości kierowcy;] myślę, że jeżeli jeździsz autem na co dzień 5-ka lepsza

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tego odcinka nigdy nie zmienia ;) radze go omijac szerokim łukiem , taaa test testem wjezdzasz na odcinek ze sprawnym ,a wyjezdzasz z r..........m hehe ^^
Felgi Barchetta zamówione z deklami, teraz musze powertowac jakie dystanse pojda na przod i tyl... Dzisiaj deszczowo a małżonka w ciaży ( 8 miesiąc ) wiec nie naginałem struny żeby sprawdzić te obroty, poczekam az będę sam jechal ' uwielbiam adrenalinę hehe  :D czasem to się sam dziwie sobie...

Edited by sebaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnawiałem felgi sobie do bety ,zanim ja pocislem oczywiście :D i z.......m z novola lakier zlotawy z grudkami i powiem Ci ze wpadł mi tak w oko ze nie wiem czy te fele na taki kolor nie psiknąć :D tu jest duza powierzchnia tej felgi ,a wydajemi się ze zloty pasował by do bolida srebnego...w sloncu te drudy się mienia jak cholera,co o tym myślisz ?
 

20170616_162911.jpg

20170616_162951.jpg

20170616_163051.jpg

20170617_135114.jpg

20170617_135221.jpg

Edited by sebaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.10.2017 o 20:48, Baca napisał:

Dzisiaj deszczowo a małżonka w ciaży ( 8 miesiąc ) wiec nie naginałem struny żeby sprawdzić te obroty, poczekam az będę sam jechal ' uwielbiam adrenalinę

ja w deszczu staram się tym nie jeździć, te szerokie gumy z tyłu są hmm. zarąbiste na suchym, na mokrym za różowo nie jest, poza tym muszę uważać - lekko gaz na trójce i już się ślizga;] także co do skrzyni do normalnej jazdy na pewno CI jej nie polecę - poza tym trzeba się jej dobrze nauczyć bo do mega szybkich nie należy. Wczoraj chciałem wbić szybko trójkę i zgrzyt. Zauważyłem jednak jeden plus. W trasie możesz jechać na tej 6-ce od 60-70km/h bez żadnej redukcji, od 100 natomiast już ładnie idzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.10.2017 o 21:13, Baca napisał:

a wydajemi się ze zloty pasował by do bolida srebnego

będzie git,  na czarno będzie nudno, srebrny będzie ok ale się zleje z kolorem, coś musi kontrastować. Wydaję się niegłupie:piwko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zakładać tylną kanapę od Alfy skórzaną, fotele grzane już są

20170904_210702.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tej skrzyni Ci zazdroszczę właśnie na miasto :D w.......m siena rondo - bieg 2 , 6 tyś obrtów i jazde robie haha :D , na miasto by była idealna . 
Kurde masz podobne fotele co ja :D czerwone tylko ja mam z fiata 500 abarth i tez myslalem o tylnej kanapie ;p nie wiem z czego wsadzić mówisz z alfy ? Ja już się zbieram żeby podlaczyc grzanie rok ;p chciałbym to opanować etraz przed zima :)

Edited by sebaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmiarowo weszła by ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, jacob24 napisał:

będzie git,  na czarno będzie nudno, srebrny będzie ok ale się zleje z kolorem, coś musi kontrastować. Wydaję się niegłupie:piwko:

chyba ,że jeszcze mysle nad grafitem jakims...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Baca napisał:

rozmiarowo weszła by ?

Przednie fotel grzańce mam od Alfy 147, tylna kanapa też - za 200 zł znajomy tapicer ogarnię kanpę do tyłu, wymaga tzw "szlifu" ;] ale da radę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.