Skocz do zawartości

Citroen C5 z gazem, dobry pomysł?


Cherokee18

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 20.10.2017 o 11:31, bluczek napisał:

BSM trzeba rozciąć i polutować - wszystkie z roczników 2007-2009 mają ten sam problem z pękającymi lutami przekaźników - używka nie daje gwarancji działania...

 

 

Nie wszystkie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Wiadomo, Twoje sie nigdy nie psuja ;]:ok:

 

Osz.... Q...wa, No moja wina. Kupuję ZA dobre i ZA drogo! 

Może jakby tak każdy robił to byłoby mniej narzekania .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jedrocha napisał:

 

Osz.... Q...wa, No moja wina. Kupuję ZA dobre i ZA drogo! 

Może jakby tak każdy robił to byłoby mniej narzekania .... 

 

Ja kupiłem zadbane z pewnych rąk, z realnym przebiegiem 100k km, nie bite, z oryginalnym lakierem i za normalne pieniądze. To auto po prostu jest nietrwałe i zbyt delikatne. Pierwszy raz się spotkałem z łamiącymi kablami wiązki tylnej klapy i ogranicznikami drzwi z plasteliny ;] szyby przednie po wciśnięciu guzika losowo się odsuwają albo zamykają :bzik: otwieranie tylnych drzwi na mrozie to też loteria ;] to auto ma dwa ogromne plusy: nie gnije i ma proste a przy tym trwałe zawieszenie (po 3 latach jazdy muszę wymienić tylko łącznik stabilizatora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, moje miało 9 lat 140000 km i nic mu nie było, było sprawne w 100%, użytkowane normalnie.

I nie był to jakiś wyjątkowy przypadek, jeżdżę citroenami od 27 lat, miałem nawet przez 8 lat XMa któremu też się nic nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, jedrocha napisał:

Dziwne, moje miało 9 lat 140000 km i nic mu nie było, było sprawne w 100%, użytkowane normalnie.

I nie był to jakiś wyjątkowy przypadek, jeżdżę citroenami od 27 lat, miałem nawet przez 8 lat XMa któremu też się nic nie działo.

 

Być może moja sztuka złożona jest z odpadów albo między zmianami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jedrocha napisał:

 

.... 100000 km....  10 lat.... 5-7 lat.... poniosło mnie.... 

a jak to nazwać ?

 

 

Znaczy co, przyjęliśmy warianty optymistyczne? ;]

A tak na serio, oczekujesz od 10-cio letniego auta bezawaryjności? Przecież po takim czasie i przebiegu wysrać się może wszystko i to totalnie bezobjawowo. U mnie padł BSM dzień przed trasą 1000km, tak po prostu. Potem poszła lawina usterek. 

U innych producentów nie jest wcale lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bluczek napisał:

Ciekawe kto wyciągał intercooler z C8 w BlueCity za pomocą multitoola...

 

IC w C8 z RHR miały wadę fabryczną - puszczały na połączeniu plastik/metal....

Został wymieniony przy 170000 km na NOWY firmy BEHR i zapomniano o temacie....

Krzysiek S ! masz jakieś problemy z IC ? po kolejnych 200000 km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmij do wiadomosci ze problemy z BSMem tez pod to podchodzą... Z rozrządami w THP, ze stukaniem amorow przednich w 307, duzo tego jest... 

 

 

Btw. nie spinaj się, już dawno ustaliliśmy że nie jesteś obiektywną jednostką w temacie "nie psucia" się aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, jedrocha napisał:

 

IC w C8 z RHR miały wadę fabryczną - puszczały na połączeniu plastik/metal....

Został wymieniony przy 170000 km na NOWY firmy BEHR i zapomniano o temacie....

Krzysiek S ! masz jakieś problemy z IC ? po kolejnych 200000 km ?

 

Twój się nie psuje, mój się psuje. Czyja racja jest mojsiejsza? ;]

Gratuluję bezawaryjnej jazdy i życzę, żeby ta passa Cię nie opuszczała :ok:

Jeżeli chodzi o mnie to napiszę jeszcze raz, kupiłem auto w super stanie, nie zniszczone. Wszystkie usterki to wynik zużycia gównianych materiałów :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jedrocha napisał:

 

IC w C8 z RHR miały wadę fabryczną - puszczały na połączeniu plastik/metal....

Został wymieniony przy 170000 km na NOWY firmy BEHR i zapomniano o temacie....

Krzysiek S ! masz jakieś problemy z IC ? po kolejnych 200000 km ?

Możliwe, że został wymieniony - ale wtedy jak dobrze pamiętam płukałeś go na parkingu bo kapał z niego olej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Muzyk napisał:

 

 

Regularna cena BSMa to 970zł, moge oddac za 750zl z wysylka ;)

 

Dzięki za promocję, ale chwilowo muszę się wstrzymać. Szczerze - brakuje mi kasy na inwestycje w samochód.  Póki jeździ to tych kabelków nie ruszam, jak się zatrzyma będę prosił o dobrą cenę :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Cherokee18 napisał:

 

Dzięki za promocję, ale chwilowo muszę się wstrzymać. Szczerze - brakuje mi kasy na inwestycje w samochód.  Póki jeździ to tych kabelków nie ruszam, jak się zatrzyma będę prosił o dobrą cenę :ok:

Hmmmm jak Wy tu macie takie przejścia z Citroenami to ja szczerze wolę swoją Królową Lawet ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.10.2017 o 14:31, AkuQ napisał:

Niestety nikt chyba Ci nie odpowie na to pytanie.Na wiosnę dogrywałem pewną C5tkę i sprawowała się właścicielowi dobrze, aż parę dni przed pozbyciem się wysrał się silnik na dobre. Nie znamy dnia...

 

Tak było. To ja byłem tym właścicielem

Przedliftowa C5 2003.

Silnik się skończył. To był 1.8 16V EW7 115KM. Z LPG.

Zdecydowanie silnik to była najgorsza część tego auta (w sensie egzemplarza, nie wiem jak w ogólności). Trochę za słaby do tego auta i lubił olej odkąd kupiłem (duuużo oleju)

Swego czasu oddałem na wymianę pierścieni i pomogło na jakieś 60.000km był spokój, minimalne dolewki.

Ale jak pomyślałem o zmianie auta to się obraził i zaczął dymić  raczej "olejowo". Po tym fakcie uznaliśmy z @AkuQ że lepiej odpuścić temat transakcji (i słusznie i całe szczęście).

Zadzwoniłem do pierwszego lepszego skupowacza, pokazałem jak dymi ;) i byłem ugadany na 2000 (o ile pamiętam chyba 2000? głowy nie dam)

Na drugi dzień już nie dojechałem na miejsce transakcji. Poszedł za kilka stówek, miałem już nowe auto.

Też C5 ;) ale już to najnowsze. Zupełnie inne auto. Inne wady inne zalety.

No cóż... MKI u mnie była 5 lat od przebiegu 180 do 320 tkm jakoś tak. Ogólnie nie było źle.

Tego silnika bym nie polecił. Raczej 2.0 albo 3.0.

Zawieszenie bardzo proste i naprawdę - niezwykle trwałe, niekłopotliwe i tanie w utrzymaniu. I komfortowe.

No i ceny niskie w zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, wald0 napisał:

...No i ceny niskie w zakupie.

Życie, tzw pech. Ale się zdarza...Mi w czasie jazdy próbnej rozleciała się słynna M32, wcześniej w 2014r w 3 letnim focusie 1.6HDI nie dając żadnych objawów rozleciał się silnik (panewka), auto szykowałem do sprzedaży, pojechałem nad morze z rodziną i nie wróciłem nim. Remont 6,5 tys, bo doszła turbina, nowy IC, rozrząd, płyny...Gdyby w tym dniu ktoś ode mnie kupił i zadzwonił za 2-3h że silnik zepsuty, to bym wyśmiał że chce mnie przekręcić, bo silnik chodził wzorcowo. Także z handlu były nici, Ty więcej kasy w plecy, no ale tak czasami bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mazi napisał:

Tak z innej strony - z czego wynikają ceny C5 w przedziale 5-12kPLN? Gdzie kolejna generacja od 25k w górę.

Ja wiem, że wizualnie ładniejsze auto, lecz przepaść cenowa pomiędzy generacjami jest ogromna...

 

5-25 od stanu, przebiegu, wyposażenia, pochodzenia....

A C5III za 25 to jest dopiero KANAŁ !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mazi napisał:

w tym kraju i za 40 może być kanałem, cena nie jest gwarantem niczego.

Dokładnie. Ja kupuje tanie z pewnymi defektami mechanicznymi. Naprawiam i cieszę się jazdą. Do tej pory nie straciłem a zarobiłem na ostatnich trzech autach:ok: średnio sprzedaję po 3 latach. Wyjątkiem było Bravo ale ilość radochy jaką mi dało nie można przeliczyć na żadne $$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj na Forum Klubu Citroena :)

Gość nabył C5 III z 2011 za 23 :) i nic innego nie pisze jak żale jaki to złom te citroeny :) że teraz to kupi BMW albo audi :P

Auto z PL salonu z nalotem 270kkm :)

problem z zawieszeniem (HA) ze wspomaganiem i wieloma innymi :)

 

Żeby była jasność, jak się wie (ma się wiedzę i umie ocenić) co się kupuje za te 23-25 kPLN to OK, ale jak się kupuje TYLKO oczami i najniższą ceną to są później wydatki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jedrocha napisał:

Poczytaj na Forum Klubu Citroena :)

Gość nabył C5 III z 2011 za 23 :) i nic innego nie pisze jak żale jaki to złom te citroeny :) że teraz to kupi BMW albo audi :P

Auto z PL salonu z nalotem 270kkm :)

problem z zawieszeniem (HA) ze wspomaganiem i wieloma innymi :)

 

Żeby była jasność, jak się wie (ma się wiedzę i umie ocenić) co się kupuje za te 23-25 kPLN to OK, ale jak się kupuje TYLKO oczami i najniższą ceną to są później wydatki!!

 

Moi znajomi sprzedawali C5 z 2010 za 23k, bo nikt tego nie chciał palcem tknąć (dziwne). Poszło chyba za 20. Silnik 2.0 benzyna, 170kkm realnego przebiegu.

To było auto od nowości u nich, bez jakichś przygód typu wjazd pod TIRa, ot normalnie użytkowane auto i gdyby było w kombi to wziąłbym je sam.

Stąd mówienie, że za 25 to KANAŁ nie musi być wyrocznią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, mazi napisał:

 

Moi znajomi sprzedawali C5 z 2010 za 23k, bo nikt tego nie chciał palcem tknąć (dziwne). Poszło chyba za 20. Silnik 2.0 benzyna, 170kkm realnego przebiegu.

To było auto od nowości u nich, bez jakichś przygód typu wjazd pod TIRa, ot normalnie użytkowane auto i gdyby było w kombi to wziąłbym je sam.

Stąd mówienie, że za 25 to KANAŁ nie musi być wyrocznią.

:) 2.0 NoPb z PL salonu :) zapewne w tym przypadku wyposażenie determinowało chęć zakupu egzemplarza. I zapewne by to resorak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muzyk napisał:

No i co z tego ze resorak? zawieszenie w X7 jest tak beznadziejne ze juz wolalbym resoraka chyba niz to pseudohydro.

 

.....nie skomentuję przez grzeczność :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jedrocha napisał:

:) 2.0 NoPb z PL salonu :) zapewne w tym przypadku wyposażenie determinowało chęć zakupu egzemplarza.

ale co Ci po hiper wyposażeniu. W 807 miałem wszystko prócz skór, zydli w elektryce. A i tak z 70% bajerów nie korzystałem a wręcz mnie wkur....y. Jak szukałem GVII podstawą była AC, pełna elektryka  więcej do szczęścia nie potrzebne. Ale wiem że ludzie teraz tępi to zależy im na jak większej ilości gadżetów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.