jimbo22 Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 Ok. Katana skończona. Postoi sobie pewnie do kolejnego sezonu. I albo ją sprzedam, albo wrzucę lepszy silnik, zeby projekt był "kompletną" przeróbką. Ale co następne? Generalnie - koniec z robieniem motocykli na wystawy (bez błotników itp). Od tej pory - custom/cafe/itp ale tylko używalne w całym swoim przeznaczeniu. Ale z drugiej strony apetyt rośnie w miarę jedzenia... Rozważam następujące kierunki. 1. Zakup prawdziwego klasyka, za budzet przekraczający standardowe 3-7 tys PLN Coś za 4-5k EURO do odrestaurowania. Coś co nie traci na wartości i nie "konkuruje" na allegro z "kolekcjonerskimi" egzemplarzami zajezdzonej japonii. 2. Zbudować elektryka Kusi. Kupić starego GSXR (szeroka rama grzbietowa, płaski bak) i upchać tam akumulatorów. Problem z importem elektroniki i baterii z USA (cło!). Ale poza tym temat niezbyt skomplikowany... Na dojazdy do roboty jak znalazł Ale to temat na ok 30 tys PLN +. Niesprzedawalny potem 3. Zbudować take coś. I naumieć się przy okazji kształtować metal... Albo z żywicy ulepić formę itp... Wbrew pozorom - dość budzetowy projekt, bo można kupić np. speed triple 955i z alu ramą i wąskim silnikiem, i nie trzeba tego rozbierać do ostatniej śrubki - bo wszystko idzie pod owiewkę. zostaje kilka detali. a przyjmując że owiewkę sam ulepię... IMHO wygląda kozak. 4. Przerobić Yamahę GTS Dla wtajemniczonych - bardzo tani i unikalny motocykl. Obrać z plastików: Obniżyć kolumnę kierowniczą, wstawić jednoramienny wahacz z tyłu (coby pasował do przodu... I ubrać jakoś kulturalniej... Oczywiście zachowując rozsądek w kwestii praktyczności 5. Temat najbardziej budzetowy. Zbudować małego 2 cyl scramblerra (na pojemności 400-500) i umęczać go w terenie... na coraz popularniejszych rajdach dla "klasyków". 2. - ekonomicznie hardcore. bo droga zabawa i kasa utopiona 1. i 5. dość "standardowe" tematy - odbudowa, lub "klasyczny" custom na taniej bazie. kasa do odzyskania 3 i 4 - dość "niestandardowe" bazy i style... efekt dla oka - boskość, ale kasa zapewne utopiona No i zawsze zostaje przeszczep silnika w Katanie, jak nie wypali żadne z powyższych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 opcja nr 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 Honda z pkt.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 18 Października 2017 Udostępnij Napisano 18 Października 2017 Moja kolejność: 5 >> 4 >> 3 ewentualnie 6 - zrobić cafe customa na bazie 125 ccm - możesz je robić i sprzedawać naumiając się przy okazji nowych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 19 Października 2017 Udostępnij Napisano 19 Października 2017 Widzę Cię w pkt 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ancka Napisano 19 Października 2017 Udostępnij Napisano 19 Października 2017 Moim zdaniem nr 3. Nowe wyzwanie. W Polsce mało takich projektów, albo ja nie zwracałam na nie uwagi. Myślę, że czasowo też dobrze by wyszło, wtedy znów mógłbyś tworzyć coś nowego. Widzę go w jakimś pięknym malowaniu Tylko może łatwiej byłoby potem sprzedać na innej bazie niż Triumph. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2017 hmmm po tej niewielkiej, ale niezwykle renomowanej próbce głosów widzę. Że: 1. elektryk zupełnie nie budzi zainteresowania 2. klasyczny scrambler nadal na propsie. 3. dziwadła stoją na równi z odbudową egzotycznej bazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2017 Dnia 10/18/2017 o 22:01, karax napisał: Moja kolejność: 5 >> 4 >> 3 ewentualnie 6 - zrobić cafe customa na bazie 125 ccm - możesz je robić i sprzedawać naumiając się przy okazji nowych rzeczy 6 mnie nie interesuje za bardzo "dla siebie". ja musze się na moto wyjeździć. strojenie zajmuje sporo czasu jak dlubiesz w dolocie - wydechu... szkoda by mi było tego czasu na 125 poza tym mam 100kg i 188 cm - no bez przesady z tym 125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 20 Października 2017 Udostępnij Napisano 20 Października 2017 Elektryk Tylko coś ładnego, a nie rama wypchana po brzegi akumulatorami od Stara Wytelefonowane mazaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.