Skocz do zawartości

Przerabiamy - ale co? vol. 3 ;)


jimbo22

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Katana skończona. Postoi sobie pewnie do kolejnego sezonu. I albo ją sprzedam, albo wrzucę lepszy silnik, zeby projekt był "kompletną" przeróbką.

 

Ale co następne?

 

Generalnie - koniec z robieniem motocykli na wystawy (bez błotników itp). Od tej pory - custom/cafe/itp ale tylko używalne w całym swoim przeznaczeniu.

Ale z drugiej strony apetyt rośnie w miarę jedzenia... Rozważam następujące kierunki.

 

1. Zakup prawdziwego klasyka, za budzet przekraczający standardowe 3-7 tys PLN :) Coś za 4-5k EURO do odrestaurowania. Coś co nie traci na wartości i nie "konkuruje" na allegro z "kolekcjonerskimi" egzemplarzami zajezdzonej japonii.

Kawasaki%20Z1%2072%20%202.jpg

honda-cbx_key_7.jpg

 

2. Zbudować elektryka

Suziki+Electric.jpg

 

Kusi. Kupić starego GSXR (szeroka rama grzbietowa, płaski bak) i upchać tam akumulatorów.

Problem z importem elektroniki i baterii z USA (cło!). Ale poza tym temat niezbyt skomplikowany... Na dojazdy do roboty jak znalazł :)

 

Ale to temat na ok 30 tys PLN +. Niesprzedawalny potem :(

 

3. Zbudować take coś.

smoked-garage-c0-1_5.jpg

 

I naumieć się przy okazji kształtować metal... Albo z żywicy ulepić formę itp... Wbrew pozorom - dość budzetowy projekt, bo można kupić np. speed triple 955i z alu ramą i wąskim silnikiem, i nie trzeba tego rozbierać do ostatniej śrubki - bo wszystko idzie pod owiewkę. zostaje kilka detali. a przyjmując że owiewkę sam ulepię... 

 

IMHO wygląda kozak.

 

4. Przerobić Yamahę GTS

Dla wtajemniczonych - bardzo tani i unikalny motocykl.

Yamaha%20GTS1000%20ABS%20%203.jpg

 

Obrać z plastików:

38101.jpg

 

Obniżyć kolumnę kierowniczą, wstawić jednoramienny wahacz z tyłu (coby pasował do przodu...

 

I ubrać jakoś kulturalniej...

yamaha-gts-custom-1-625x417.jpg

 

Oczywiście zachowując rozsądek w kwestii praktyczności :)

 

5. Temat najbardziej budzetowy.

Zbudować małego 2 cyl scramblerra (na pojemności 400-500) i umęczać go w terenie... na coraz popularniejszych rajdach dla "klasyków".

 

dce5928789b2f41c2c15f985dfc1649f--honda-

 

2. - ekonomicznie hardcore. bo droga zabawa i kasa utopiona

1. i 5. dość "standardowe" tematy - odbudowa, lub "klasyczny" custom na taniej bazie. kasa do odzyskania

3 i 4 - dość "niestandardowe" bazy i style... efekt dla oka - boskość, ale kasa zapewne utopiona

 

No i zawsze zostaje przeszczep silnika w Katanie, jak nie wypali żadne z powyższych...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nr 3. Nowe wyzwanie.

W Polsce mało takich projektów, albo ja nie zwracałam na nie uwagi. Myślę, że czasowo też dobrze by wyszło, wtedy znów mógłbyś tworzyć coś nowego. Widzę go w jakimś pięknym malowaniu :) Tylko może łatwiej byłoby potem sprzedać na innej bazie niż Triumph. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm po tej niewielkiej, ale niezwykle renomowanej próbce głosów widzę. Że:

1. elektryk zupełnie nie budzi zainteresowania

2. klasyczny scrambler nadal na propsie.

3. dziwadła stoją na równi z odbudową egzotycznej bazy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10/18/2017 o 22:01, karax napisał:

Moja kolejność:

5 >> 4 >> 3
ewentualnie 6 - zrobić cafe customa na bazie 125 ccm - możesz je robić i sprzedawać naumiając się przy okazji nowych rzeczy :oki:

6 mnie nie interesuje za bardzo "dla siebie". ja musze się na moto wyjeździć. strojenie zajmuje sporo czasu jak dlubiesz w dolocie - wydechu... szkoda by mi było tego czasu na 125 ;) poza tym mam 100kg i 188 cm - no bez przesady z tym 125 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.