Skocz do zawartości

Za duze podcisnienie stag L+


Tolonu

Rekomendowane odpowiedzi

Na wolnych obrotach podaje za duzo lpg.Filtr powietrza wymienilem,otwor w obudowie filtra zrobiony przez gaziaza powiekszylem z 800 na 2100 mm2,membrane w reduktotrze wymienilem sruba od regulacji czulosci wkrecona tak ze do konca w prawo 1/4 obrotu jeszcze zostalo.Co jeszcze mozna zrobic by nie za drogo bylo? Czy moze sprezyna w reduktorze słabsza jest i stad to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
13 godzin temu, Makar25 napisał:

a sprawdzałeś jakie ciśnienie idzie? Tzn zanurz wąż gazowy w wodzie, podaj zasilanie na elektrozawór i  w wodzie powinny być widoczne pojedyncze bąble, jeśli tak nie jest to skręcaj dalej jeśli się nie da to reduktor złom.

Jeszcze nie sprawdzilem od tego powinienem zacząć ale nie pomyslalem.Samochod mam od kilku miesiecy i nietylko gaz jest zle zrobiony.Znaczy sie po zalozeniu reduktora obwąchiwałem czy aby gaz nie wylatuje otworem od gazu ale umkneło mi ze elektrozawor jest zamkniety i jakos podac trzeba napiecie na cewke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiekszy mikser.Nie ma czegos takiego .Z tego co wyszukałem w paru miejscach to mikser zawsze jest jednego rozmiaru(srednicy palnika).Maje auto to corsa b 1,0 12v wtrysk wielopunkt.Mam mikser z klapką (koszt takiego to jakies 200 zł)zamontowany na przewodzie dolotowym fi 60 mm.Szukałem i nie znalazłem zeby jakis miał kilka rozmiarów palnika.Jak jest wiekszy to na większą rurke dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.