Skocz do zawartości

KME Diego LS - UPTADE 28/10 Jakie wtryskiwacze do tego założyć ?


Bravus

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam :piwko:
Nie miałem auta na gaz od jakiejś dekady ;], nie jestem na bieżąco jeżeli chodzi o rozwiązania, oprogramowania, możliwości wysterowania itd., itp.
Powiedzcie mi, czy we wspomnianym sterowniku można w jakiś sposób podnieść obroty biegu jałowego, nie wnikając dlaczego, po co, itd.
Na noPB mam wolne 600 rpm, na LPG potrzebowałbym jakieś 800-850 rpm.
Instalacja jest po przeglądzie w pierwszym lepszym warsztacie, dowiedziałem się że mam wymienione filtry ( 3 szt. ), reduktor jest okej, oraz mapa gazu jest ułożona do mapy benzynowej.
Wtryskiwacze to "magic-jety", obsługują R6, niecałe 50 KM na cylinder.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPDATE, nowe pytanie. Nie będę zakładał nowego wątku.

Jakie wtryskiwacze zamontować do tego sterownika. Przypomnę założenia R6, 273 KM, do tego musi być jak to zazwyczaj bywa "tanio" bo to auto będzie ze mną tylko do wiosny więc pchanie się w hanę, czy barracudę nie ma sensu. Przebiegów też raczej kosmicznych nie będzie, potrzebuję zrobić bezobsługowo ( jeżeli chodzi o LPG ) jakieś 2 do 3 tys kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam wystartuje z mnożnikiem z pułapu ~1,8 [dysze ciut za małe luz zjedzie z ciśnieniem]to dadzą radę Valteki;] Sam przejeździłem "nie świadomie" na czerwonych Valtekach 93kkm bez jakichkolwiek kalibracji czyszczenia i itp. Gazmen ustawił u mnie przy montażu mnożnik z poziomu 2 kończył się na 1,4. Czasy wtrysków PB na wolnych obrotach 2,5ms. Przy max czasach rzędu 14ms już prawię pętlił. Da się, da:hehe: Chociaż tutaj jest niecałe 50KM z cylindra więc może być ciężko, nie mogę się dokopać do parametrów tych Valteków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ogarnięte. Rano zostawiłem auto, po południu odebrałem. Skończyło się na wtryskiwaczach AC W02 BFC. Wydaje mi się, że jest OK. Góra rpm działa b.dobrze ( jest to mega istotne dla działania skrzyni AT ), do wstawania z obrotów biegu jałowego mogę mieć zastrzeżenia, ale w porównaniu do 7 letnich Magic Jetów, jest ogromna poprawa. Nie ma już jak skrócić odległości pomiędzy wtryskiwaczem, a kolektorem ssącym. Zostawiam tak jak jest, nie kombinuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.