Tolonu Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Wskaznik sondy lambda pokazuje ze silnik krokowy reguluje tak ok.20 sekund co 5 minut.Czy tak ma być czy coś jest zepsute np.silnik krokowy sie blokuje w jakims polozeniu i nie moze regulować.Mam stag L plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 ogólnie, tak tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 31 Października 2017 Udostępnij Napisano 31 Października 2017 9 godzin temu, Tolonu napisał: Wskaznik sondy lambda pokazuje ze silnik krokowy reguluje tak ok.20 sekund co 5 minut.Czy tak ma być czy coś jest zepsute np.silnik krokowy sie blokuje w jakims polozeniu i nie moze regulować.Mam stag L plus. Co rozumiesz przez: 20sekund co 5 minut? Na mój gust, w ustalonych warunkach pracy to powinno zmieniać ustawienia co kilka sekund. Masz tu link do dyskusji o regulowaniu tego Staga: http://lpg-forum.pl/ustawienie-stag-l-plus-t14988.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2017 Jade autostrada ze stala predkoscia i diody od zielonej do czerwonej lataja przez kilkanascie sekund a po tym przez jakies 5 minut caly czas na zielonym a ostatnio na czerwonym.I nie mam w takiej sytuacji pewnosci czy komputerek sie wylaczyl na te 5-7 minut czy podaje prad do krokowca a krokowiec nie ma sily ruszyc i stoi albo jest ulamany kabelek i wlasnie od drgan silnika sie tak ulozyl ze powstala przerwa w przewodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 1 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2017 Wyraźnie coś się zawiesza. No to, albo do gazownika, albo sam musisz macać. Nie znasz kogoś kto miałby taki sam sterownik? Wtedy podmiana silnika krokowego lub samego sterownika mogła by coś powiedzieć. Ewentualne, sprawdzenie kabli i czyszczenie silnika krokowego mógłbyś zrobić samodzielnie. Można by też popróbować wymontować krokowca z przewodu gazowego i symulować sygnał sondy lambda dochodzący do sterownika. Powinien stosownie otwierać i zamykać zawór, pewnie w jakichś ustalonych w pamięci sterownika granicach. Jeśli bedą zacięcia, to mając silnik krokowy w rękach łatwiej będzie stwierdzić, czy to on siada, czy sterownik. P.S. Tylko nie wiem czy warto się w ogóle bawić w dogłębne sprawdzanie. Na popularnym portalu aukcyjnym nowy zestaw sterownika kosztuje 150zł, a używane elementy po kilkadziesiąt zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 Zeszlifowalem tłoczek w silniczku krokowym i się duzo polepszylo.Mam silnik krokowy ze śrubą,tłoczek ma na srodku cieki walek w moim wystajacy na 5 mm niepozwalajacy tloczkowi sie całkiem zamknac. Zeszlifowalem to o 1 mm.Wolne obroty nie dostaja juz za duzo lpg i silnik przestal gasnąć.Przy 100 km/h jeszcze zaleznie z której strony wiatr wieje za duzo paliwa dostaje.Znaczy że według mnie brak regulowania mieszanki powstal z powodu znalezienia sie ustrojstwa poza zakresem regulacji.Zamontowanie wiekszego miksera poprawiło by dzialanie instalacji , na ale to koszt a szlifowanie tloczka nic nie kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 czasem tłoczki się zawieszały z czasem od zasyfienia i był taki objaw. Cewka grzała i po pewnym czasie puszczało na chwilę, pomagało wkręcenie wkręta tak aby tłoczek nigdy nie osiągał minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 Dnia 15.11.2017 o 22:26, Makar25 napisał: czasem tłoczki się zawieszały z czasem od zasyfienia i był taki objaw. Cewka grzała i po pewnym czasie puszczało na chwilę, pomagało wkręcenie wkręta tak aby tłoczek nigdy nie osiągał minimum Kupilem na allegro uzywany silniczek.Nazwy producenta brak.Z zewnatrz wygladaja tak samo jednak po rozkreceniu wmiary tloczka obudowy i zakres ruchu tloczka inne.Majac dwa moglem przelozyc wtyczke by zobaczyc jak pracuje a potem zamienic.Ten co uzywalem tloczek nie do konca sie wysuwa a ten co kupilem do konca.Zamontowalem troche pojezdzilem.Silniczek reguluje caly czas bez przerw takich co wczesniej zamontowany.Czyli po wymianie silniczka sie polepszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.