nikt-znany Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 Czy do silnika 1.9mJTD 120KM montowana była M32 czy zwykła fiatowska z podciąganym wstecznym? Z tego co wiem z tym silnikiem zestawiona jest skrzynia V biegowa, więc jest spora szansa, że to nie śmietnik z opla... Ktoś potwierdzi, ktoś zaprzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy_ Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 M32 jeśli dobrze pamiętam tylko z Tjet (120, 150) - do połowy 2010roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 5 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2017 W 1.9 8V była montowana inna skrzynia niż M32. Skrzynia jest mało awaryjna ale za to nie grzeszyła precyzją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 w dwoch mjtd120 mialem skrzynie c530 . Montowana tez w alfach i chyba cromie 2.4 - cecha charakterystyczna - bagnet kontroli poziomu oleju - wiec latwo ustalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Skoro ma 5 biegów to nie jest to M32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Cytuj C514 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v 90KM C530.5 - fiatowska 5 biegowa, występuje w silniku diesla 1.9 Multijet 8v 120KM C530.6 - fiatowska 6 biegowa, występuje w silnikach diesla 1.9 Multijet 16v 150KM oraz 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny tam gdzie 6 bieg C542 (F40) - oplowska 6 biegowa (kod opla F40), występuje w silniku diesla 2.0 Multijet 16v 165KM, wsteczny obok jedynki C544 (M32) - oplowska 6 biegowa (kod opla M32), występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM, wsteczny obok jedynki, tylko roczniki 2007-2010 C635 - fiatowska 6 biegowa, występuje w benzynowym silniku 1.4 16v T-jet 120/150KM oraz w dieslu 1.6 Multijet 105/120KM, wsteczny także obok jedynki, tylko roczniki 2010-2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Czyli 1.9mJTD 120KM ma więcej wspólnego ze starymi 1.9JTD (do których mam spory sentyment) niż wersja 150konna, a dodatkowo poza skrzynią odpada ryzyko klapek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Niby tak, ale oczywiście jest to już Multijet drugiej generacji z nowszym Common Railem. Akurat w Bravo sparowali go ze skrzynia 5b. Klapek wersja 8v nigdy nie miała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.