andrre Napisano 18 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2017 Witam, sprawa wygląda następująco: Miesiąc temu wymieniałem klocki + tarcze tył w jednym z warsztatów. Przez miesiąc zrobiłem ok 5 tys km jednak ostatnio coś mnie zaniepokoiło. Było to popiskiwanie przy hamowaniu. Czasami - nie cały czas. Niestety to nie wszystko. Zauważyłem, że po normalnej jeździe po 30 km felgi na tyle robią się niepokojąco gorące. Któregoś dnia, to nawet czuć było taki zapach spalenizny Udałem się do warsztatu, gdzie było to zakładane, sprawdzono i stwierdzono, że faktycznie tarcze się nagrzewają, ale nie ma blokowania, opory toczenia - w normie. Powiedziano mi, żebym na noc nie zaciągał ręcznego, bo może nie odbija. Ok. Zobaczymy, ale jak to nie pomoże to chyba muszę wybrać się do ASO. Ktoś ma jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 18 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2017 Faktycznie może nie odbijać. Dźwigienka od ręcznego czasami rdzewieje na wejściu do zacisku i sprężyna nie daje rady jej cofać. Można - doraźnie - rozruszać przy asyście penetrantu, albo rozebrać i wyczyścić. Zakładając, że to nie linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 Coś nie dopracowane jest w AJ z tylnymi hamulcami. U mnie często korodują i prowadnice zacisku i blaszki montażowe klocków szybko się brudzą, najlepiej jak się je wyczyści profilaktycznie co 20-30kkm. Raz nie miałem czasu przeczyścić i mi się tarcza przegrzała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 To nie tylko w J. Problemy miałem w F,G,H. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 18 minut temu, robciolas napisał: Coś nie dopracowane jest w AJ z tylnymi hamulcami. U mnie często korodują i prowadnice zacisku i blaszki montażowe klocków szybko się brudzą, najlepiej jak się je wyczyści profilaktycznie co 20-30kkm. Raz nie miałem czasu przeczyścić i mi się tarcza przegrzała. O ile dobrze kojarze to czyszczenie jest na liscie czynnosci serwisowych co 2 lata chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.