bielaPL Napisano 24 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2017 Za pół roku będę miał możliwość odkupu od 1 właściciela Astry J, którego znam bardzo dobrze. -rok 2012 -hb -1.6 115KM benzyna -przebieg 70kkm -była lekka stłuczka przodem i wymieniana szyba przód po kamieniu -wersja cosmo Cenowo patrząc teraz to tak nawet powyżej 30 tys stoją takie auta co wydaje mi się sporą kwotą, szczególnie, że za 40tys można znaleźć D klase z tego samego roku z przebiegiem do 140kkm. Obecnie mam dwa auta Bravo II od nowościi i citroena C2 VTS. Bravo zadbany ale wyszła ruda na progu, citro jakieś przejścia miało, ale sprawuje się dobrze. Oba przebiegi niecałe 120kkm. I teraz nie wiem czy warto coś z tej stajni sprzedać i dołożyć 15-20 tys do Astry? W porównaniu do Bravo nic się nie zmieni za bardzo, bo nawet bryłę mają podobną, tylko silnik słabszy bo ja mam t-jeta 120KM. C2 to zabawka do roboty i którkie przebiegi (z 7 tys rocznie). Co robić? Brać "świeżego" pewniaka czy darować sobie jeszcze i czekać na jakąś ciekawszą okazję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2017 4 minuty temu, bielaPL napisał: Za pół roku będę miał możliwość odkupu od 1 właściciela Astry J, którego znam bardzo dobrze. -rok 2012 -hb -1.6 115KM benzyna -przebieg 70kkm -była lekka stłuczka przodem i wymieniana szyba przód po kamieniu -wersja cosmo Cenowo patrząc teraz to tak nawet powyżej 30 tys stoją takie auta co wydaje mi się sporą kwotą, szczególnie, że za 40tys można znaleźć D klase z tego samego roku z przebiegiem do 140kkm. Obecnie mam dwa auta Bravo II od nowościi i citroena C2 VTS. Bravo zadbany ale wyszła ruda na progu, citro jakieś przejścia miało, ale sprawuje się dobrze. Oba przebiegi niecałe 120kkm. I teraz nie wiem czy warto coś z tej stajni sprzedać i dołożyć 15-20 tys do Astry? W porównaniu do Bravo nic się nie zmieni za bardzo, bo nawet bryłę mają podobną, tylko silnik słabszy bo ja mam t-jeta 120KM. C2 to zabawka do roboty i którkie przebiegi (z 7 tys rocznie). Co robić? Brać "świeżego" pewniaka czy darować sobie jeszcze i czekać na jakąś ciekawszą okazję? Wg mnie z tym silnikiem nie ma to sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 24 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2017 7 minut temu, bielaPL napisał: Bravo zadbany ale wyszła ruda na progu, citro jakieś przejścia miało, ale sprawuje się dobrze. Zrób czym prędzej tą rudą i jeździj, zamiana na astrę sensu większego nie ma. Pierwsze purchle jak szybko usunie lakiernik, to progi kilka lat posłużą jeszcze, warunek-dobrze doczyścić, podkład i normalny lakier (gruby) a nie te wodne co od patrzenia odpadają i się piaskuje błotkiem spod kół. Ewentualnie lakiernik jeszcze jakimś antykorozem pociągnie. Osobiście zleciłbym baranek i na niego lakier, niech to się boryka z solą, a nie blacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2017 Cosmo i 1,6 115KM ktoś miał fantazje przy konfiguracji auta. Pojeździj tym, czy Ci silnika starczy, mi w Astrze H styka, ale w J to pewnie bliżej temu do odczuć jak w AH 1,4 90KM. PS. Swoją AH 1,4 90KM z 2009 praktycznie golas + LPG (to chyba najważniejsze w niej było) sprzedałem niedawno za 19500, takie ceny używek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 25 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2017 Wszystko zależy jak bardzo pasuje Ci astra J, to w sumie już nie najnowsze auto, z tym silnikiem to lekka klapa. Odpuściłbym temat, można trafić lepiej za podobne pieniądze. Dokładając do astry podejrzewam, że wartość rezydualna będzie gorsza niż w przypadku bravo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2017 Wolałbym bravo t-jet, jak 115 konna Astre J. Z tym silnikiem wyprzedzanie to tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 Bravo II zakonserwujesz , w progi psiknij fluidolu i jezdzij. Niby 5 km a będzie przepaść ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 28 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2018 T-jeta na astrę J ? to tak jak zamienił stryjek siekierkę na kijek- bez sensu Astra J ciasna z tyłu a tylko młodsza od Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 Dnia 28.02.2018 o 19:50, robciolas napisał: T-jeta na astrę J ? to tak jak zamienił stryjek siekierkę na kijek- bez sensu Astra J ciasna z tyłu a tylko młodsza od Bravo Ta ciasnota przerażająca w astrze to jedna z wielu legend "motoryzacyjnych" które mnie śmieszą i tworzą absurdalne stereotypy na których jest oparty rynek motoryzacyjny w PL. No chyba że przeciętny posiadacz astry J ma 2m wzrostu i waży 150kg Mam 1.8 metra wzrostu, więc ani duży ani karłowaty nie jestem, a żadnej ciasnoty nie zauważyłem. Tym bardziej że w 90% z tyłu jeżdżą dzieci i kobiety. Argument z tyłka, ale jak chce się psu przyłożyć to kij się zawsze znajdzie A wracając do wątku to tej astry bym nie brał ze względu na silnik. Do tej budy wyłącznie doładowane silniki bo z tym 1.6 to można się zestarzeć wyprzedzając tira . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.