Jump to content
Lukas

Brak DOT na oponie NOKIAN

Recommended Posts

3 minuty temu, Lukas napisał:

Cześć,

Czy ktoś kiedyś spotkał się z sytuacją aby na fabrycznie nowej oponie nie było wybitej daty produkcji ?

Zamówione 4 opony (dostarczone do serwisu) i po montażu (fakt że zauważyłem dopiero dzisiaj w świetle dziennym) okazuje się, że dwie z nich nie posiadają wybitego DOT.

Jest to podstawą reklamacji ?

Co więcej w ogólnych warunkach na stronie sprzedawcy jest zapis:

"Gwarancje dotyczące opon najczęściej nie obejmują:

.....

  • Opon z nieczytelnym lub uszkodzonym numerem DOT,
    numerem fabrycznym lub datą produkcji."

Więc jeśli w przyszłości chciałbym skorzystać z gwarancji to mogą mi ją z góry odrzucić z powodu braku DOT ?

Wysłałem już do nich @ i czekam na odpowiedź ale chciałem poznać wasze zdanie na ten temat.

Załączam zdjęcie jak to wygląda.

 

A na tych 2 oponach DOT nie jest przypadkiem od wewnatrz po montazu? ;)

U mnie tak wlasnie jest w Uniroyalach ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Lukas napisał:

:hmm: nie wiem ;] tam nie zaglądałem. Tylko czy to trochę nie jest bez sensu ?

 

A do czego ten DOT niby jest Ci potrzebny na wierzchu? ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Lukas napisał:

Do niczego, ale jak już pisałem to chodzi o gwarancję. Żeby później w razie W nie spuścili na drzewo ;)

 

W przypadku gwarancji na opony to na za wiele bym nie liczyl ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.