Skocz do zawartości

Coś nie tak z gazem?


krzych1b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Jestem tu nowy na forum i proszę o wyrozumiałość Wczoraj nabyłem Nubirę( Chevrolet Lacetti) 1,8b+G sekwencja i od razu zonk. Zatankowałem Gaz do pełna ,Pb ok. 10 L w zbiorniku.przejechałem ok. 10km  zgasiłem auto i po 10 minutach odpaliłem, a tu zapaliła się czerwona dioda na przełączniku, że brak gazu i jadę na benzynie . Dopiero po jakimś czasie zapaliły się wszystkie zielone diody. Wiem że silnik musi złapać temperaturę ok. 20 stopni C .Moje pytanie brzmi . Czy to jest normalne zachowanie przy ciepłym silniku i tak  działa instalacja , czy jak się silnik nagrzeje to nie powinien od razu odpalać na gazie?

Jeżeli ktoś jest z Lublina , to chętnie bym pogadał na temat tego samochodu i instalacji gazowej , bo do tej pory jeździłem dieslem i jestem zielony w te klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.Jeszcze jedno pytanko . W drzwiach kierowcy od wewnątrz na górze ,zauważyłem czerwoną diodę i nie wiem od czego jest. Czy to sygnalizacja immobilaisera , czy może alarmu > Tak montowali fabrycznie ?

Auto jest z 2006 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam była czerwona diodka przy 'cycku' od zamka. Chyba od alarmu.

 

Co do gazu, jeśli jest w zbiorniku to zielone diody wskażnika poziomu powinny się świecić, jeśli instalacja nie jest ręcznie przełączona w tryb 'benzyna'. Jeżeli jest przełączona w tryb auto/LPG i pomimo pełnego zbiornika nie świecą zielone diody to jest jakiś problem z pływakiem pewnie. Ja ze 2x miałem jaki efekt "zawieszenia" pływaka jak dobiłem LPG na full, ale po chwili wracało do normy.

Auto zawsze odpala na benzynie i przełącza się na gaz po osiągnięciu wymaganej temperatury (zwykle jest to ok 30, a nie 20 stopni).

Powyższe dotyczy instalacji BRC montowanej w ASO chevroleta, jeśli masz jakiś inny wynalazek to musisz pytać na forum LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach