Skocz do zawartości

Problem z lacetti przy niskich temperaturach


jakubek1108

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego czasu mam problem z autem mianowicie od momentu kiedy obniżyły się temperatury, po nocy gdy uruchomię auto, po odpaleniu przez chwilę chodzi dobrze, później nie chodzi na jeden albo na dwa cylindry w aucie wymienione przewody świece i cewka byłem w ASO w łódźi ( problem z falowaniem obrotów i wypadajacego zapłonu) na falowanie obrotów wskazał egr, gościu nie stwierdził wypadania zaplonow mimo że mówiłem mu ze dzieje się rano na zimnym.. W auto wsadzilem już 600 zł i zero poprawy co byście poradzili dalej zrobić niby mogę wymieniać dalej jakieś czujniki itp ale nie ukrywam że zaoszczędzeniu kosztów i nie wymieniać pół auta w ciemno, dodatkowo jak rano nie chodzi na przykładowo jednym cylindrze to jak zdejme i założę przewód od świec to na 3 sekundy jakby chodzi ten cylinder, ja już nie mam pomysłu może wy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest forum chevroleta na autokąciku. ;)

 

Co do tematu, można zaślepić EGR żeby wykluczyć czy to jego wina a nie pakować się w ciemno w zakup nowego. Trzeba by się przyjrzeć wiązce elektrycznej bo ona jak najbardziej może powodować prace nie na wszystkich garach. Miałem kiedyś taki problem w Lanosie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zapłony wypadają dlatego że przepustnica wariuje i zapodaje chwilowo niewłaściwe ilości powietrza. Na tym bym się skupił tym bardziej że masz błędy związane ze sterowaniem przepustnicą.

W jaki sposób ją czyściłeś?

Z ciekawości odpiął bym aku na godzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku było odpinane, no pierw bez wyjmowania popsikane środkiem do przepustnic i szmatką czysczone i odrazu pojawił się problem z falowaniem, a zapłony wypadaly przed akcja z przepustnica, i to też dopiero jak temperatury się opuściły jak zdejme i założę przewód( podczas wypadania zapłonu) to jak by chwilowo dobrze na 3 sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie była adoptowana tzn byłem w ASO w łódźi na adaptacji to gościu powiedział że egr walniety robiłem adaptacje jakąś wlacz zapłon na ile wyłącz zgas odpal itp ale nie pomogło a co do map sensor to nie wiem czy padł w sumie już zainwestowalem 600 zł bez rezultatu, wiem że mógłbym kupić czujniki wałków nowa przepustnice map sensor ale to by było około 400 zł ( mówię o używanej przepustnicy) a święta oda wydatków mam aż nadto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjęta żarówka checka :totalszok: ?

To chyba auto było do sprzedaży przygotowane... :facepalm:

 

Falowane obrotów koledzy już opisali.

Wypadanie zapłonów może być spowodowane nagarem na grzybkach zaworów (dość powszechna usterka w pierwszych lacetti)

Sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach zanim się zacznie dalej inwestować w całą elektrykę.

I przede wszystkim sprawdzać wszystko na benzynie, a nie na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.