AstraC Napisano 18 Października 2019 Udostępnij Napisano 18 Października 2019 5 godzin temu, czacha napisał: To nie ma najmniejszego znaczenia, skoro serwis nie potrafil zanotowac usterki, wiec ich zdaniem nie istniala. Rekojmia to odpowiedzialnosc sprzedawcy a gwarancja producenta, ale to ten sam serwis bierze udzial w obu roszczeniach. Ale warunki są różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Dnia 16.10.2019 o 13:20, andre44 napisał: Teraz dostałem kolejnego smsa że mam przyjechać oddać pieniądze i zabrać samochód. Mam czas do godziny 15. Jak nie to naprawia i zbiera rachunki. Kupujący został poinformowany wcześniej (wczoraj) że jestem umówiony z radcą prawnym na piątek. I dalej chcę się z nim skonsultować (z radcą). Powinien mi to umożliwić? Bo to też nie jest tak że przyjeżdżam i zabieram bo nie wiem co się działo z autem przez 2 dni. Nie oskarżajac nikogo równie dobrze mogło brać udział w przestępstwie. jakiś ciąg dalszy historii jest? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 4 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2019 Na chwilę obecną cisza. Dostał info o możliwościach jakie ma głównie o tym że jak chce może iść do sądu (kontakt do mojego radcy) bo nie po to sprzedałem samochód żeby go dostać z powrotem (bez różnicy czy jest sprawny czy nie) i już nie próbował się więcej ze mna kontaktować w żaden sposób. Mija prawie miesiąc i nie mam żadnych wiadomości w skrzynce ani od radcy. Albo temat "ucichł" albo jeszcze coś wymyśli. Zobaczymy 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.