Jump to content
bielaPL

1 rok z C2 1.6 122KM VTS

Recommended Posts

Podbudowany wątkami z kosztami dla ciekawskich wrzucę dane z eksploatacji używanego małego auta w wersji najmocniejszej wykorzystywanego do jazdy w koło komina, auto kupiłem rok temu

 

bez utraty wartości to 0,89 groszy

przebieg roczny ~8 tys km

spalanie średnie 9,3

ubezpieczenie 1400

naprawy/serwis 1600

szacowana utrata wartości (realna szybka sprzedaż) ~3 tys czyli dla mojego przebiegu 0,37 na 1 km

 

łącznie koszta+utrata wartości to 1,26 zł

co daje roczne koszta na poziomie 10 tys zł 8]

 

A teraz teoria - jakby C2 VTS zamienić na pandę LPG wartą 7 tys zł

spalanie 8 lpg (2,1 zł i pomijam już pb)

ubezpieczenie (samo OC) 500

naprawy/serwis niech będzie ze 2000

utrata wartości 2 tys

 

dałoby to roczne koszta na poziomie 5844zł, czyli 0,73 gr na 1 km

 

 

Czyli żeby mieć codziennie frajdę z jazdy muszę za to płacić miesięcznie jakieś 345zł 8]

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wniosek: za małe przebiegi robisz i koszty stałe bardzo podbijają koszt przejechania 100km :-) Mam tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bielaPL napisał:

Czyli żeby mieć codziennie frajdę z jazdy muszę za to płacić miesięcznie jakieś 345zł 8]

 

Jak dla mnie to kwota raczej do zaakceptowania jak za frajdę z jazdy

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, maro_t napisał:

 

Jak dla mnie to kwota raczej do zaakceptowania jak za frajdę z jazdy

Mając Pandę HP100 frajda byłaby niewiele mniejsza, a koszt jak w 1.1. W skali roku to 4kPLN. Dużo względem wartości auta :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, maro_t napisał:

 

Jak dla mnie to kwota raczej do zaakceptowania jak za frajdę z jazdy

ja myślę że to nie jest aż taka frajda, to nie ferrari ;)

 

40 minut temu, mazi napisał:

Mając Pandę HP100 frajda byłaby niewiele mniejsza, a koszt jak w 1.1. W skali roku to 4kPLN. Dużo względem wartości auta :-)

no nie, tu też już AC by doszło, droższe OC, i żeby nie psuć auta lpg to na benie trzeba śmigać

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, bielaPL napisał:

ja myślę że to nie jest aż taka frajda, to nie ferrari ;)

 

no nie, tu też już AC by doszło, droższe OC, i żeby nie psuć auta lpg to na benie trzeba śmigać

ej no bez przesady - Fiatowskie 1.4 16V do LPG idealnie nadaje się, co tu psuć :-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mazi napisał:

ej no bez przesady - Fiatowskie 1.4 16V do LPG idealnie nadaje się, co tu psuć :-) 

reakcja na gaz w lpg już nie jest taka sama jak w pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bielaPL napisał:

reakcja na gaz w lpg już nie jest taka sama jak w pb

proszę Cię... wyklucz przypadki gdzie instalacja montowana jest przez idiotę, który nie wie co robi i nie wie jak to prawidłowo wystroić. Jak już to wykluczymy to różnicy nie odczujesz - zapraszam do siebie, przejedziesz się moim 1.8T na LPG i na Pb :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, mazi napisał:

proszę Cię... wyklucz przypadki gdzie instalacja montowana jest przez idiotę, który nie wie co robi i nie wie jak to prawidłowo wystroić. Jak już to wykluczymy to różnicy nie odczujesz - zapraszam do siebie, przejedziesz się moim 1.8T na LPG i na Pb :-)

sam miałem plus Ci co mieli lpg też potwierdzają, depniesz w opór to idzie gorzej niż jak depniesz pedał do połowy, na pb nie ma czegoś takiego, może większość ma zwalone instalacje... nie wiem to tylko doświadczenia rzeczywiste moje i znajomych

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, bielaPL napisał:

Czyli żeby mieć codziennie frajdę z jazdy muszę za to płacić miesięcznie jakieś 345zł 

Dla porównania Daihatsu YRV GTti 129KM automat, z tego samego segmentu tyle, że z czterech lat.

Bez utraty wartości: 50gr./km.

Przebieg roczny: 8537km.

Spalanie średnie: 7,27l./100km.

Ubezpieczenie OC: 300zł/rok.

Naprawy/serwis/inne koszty: 1041zł/rok.

Utrata wartości (rzeczywista, sprzedaż kilka dni po opublikowaniu ogłoszenia): 500zł/rok.

 

Łącznie koszt + utrata wartości: 0,56zł/km.

Roczne koszty: 4780zł.

 

Frajda z jazdy... do dzisiaj żałuję, że musiałem sprzedać bo na tor w okresie jesień/zima, mimo automatu byłby lepszy niż Speed-y.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, bielaPL napisał:

reakcja na gaz w lpg już nie jest taka sama jak w pb

GPA 155KM i GP Sport 120KM przeczą tej tezie, kiepska instalacja lub montaż, te 2 sztuki odpychają się zacnie na lpg :oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.12.2017 o 12:55, bielaPL napisał:

sam miałem plus Ci co mieli lpg też potwierdzają, depniesz w opór to idzie gorzej niż jak depniesz pedał do połowy

mam dwa auta na lpg, wcześniej jeszcze 3 inne i nie potwierdzam. w zasadzie to na gazie jadą lepiej niż na benzynie.

ale jak to mówi mój gazownik.... kupuje się auto do gazu,a nie gaz do auta

 

Dnia 6.12.2017 o 07:52, bielaPL napisał:

Czyli żeby mieć codziennie frajdę z jazdy muszę za to płacić miesięcznie jakieś 345zł

w zasadzie to mogę powiedzieć, że mam codziennie frajdę z jazdy pandą, i nie płacę tyle co Ty ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, blue_ napisał:

w zasadzie to mogę powiedzieć, że mam codziennie frajdę z jazdy pandą, i nie płacę tyle co Ty ;]

Mam na oku HP100, myślę czy nie pojechać po nią. Nie chce mi się jedynie kawał drogi jechać po to... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, mazi napisał:

Mam na oku HP100

Warto, warto i jeszcze raz warto.

Ja co prawda mam zwykla 1.1, ale jezdze czesto 100hp mojej szefowej i ciesze sie jak dziecko. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, blue_ napisał:

w zasadzie to mogę powiedzieć, że mam codziennie frajdę z jazdy pandą, i nie płacę tyle co Ty ;]

 

Dnia 6.12.2017 o 07:52, bielaPL napisał:

Czyli żeby mieć codziennie frajdę z jazdy muszę za to płacić miesięcznie jakieś 345zł

tu jeszcze sprostowanie bo nie wiem czy dobrze mnie zrozumieliście, te 345zł to jest koszt za samą frajdę - czyli panda kosztowo wychodzi miesięcznie X a citro X+345

 

zakładając że autem jeździłbym 10 lat koszta utraty wartości i ubezpieczenia bez AC spadłyby gdzieś do 7500 zł

 

btw: wczoraj znajomy się zastanawiał co wyszło taniej - 9 lat temu ja i on kupiliśmy auta, ja nowego bravo (pb) za 60tys on 10 letniego jeepa grand cherokee 5.9 lpg. Przebieg podobny on 100kkm ja 117kkm. Niestety nie prowadził wydatków, ale mechanicznie nic grubego prócz wspomagania mu się nie sypnęło. Ja podejrzewam, że sumarycznie ten jeep wyszedł go taniej niż mnie fiat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12/6/2017 o 07:52, bielaPL napisał:

przebieg roczny ~8 tys km

 

 

 

Tyle mam miesięcznego ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Gierma napisał:

 

Tyle mam miesięcznego ;]

w prywatnym domowym aucie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sam miałem plus Ci co mieli lpg też potwierdzają, depniesz w opór to idzie gorzej niż jak depniesz pedał do połowy, na pb nie ma czegoś takiego, może większość ma zwalone instalacje... nie wiem to tylko doświadczenia rzeczywiste moje i znajomych
Tez zapraszam do mnie :) strojenie sonda i auto lepiej jedzie na Lpg niz Pb :)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam na kogoś kto przyjdzie tu i wyliczy ile kosztuje korzystanie z wynajmu długoterminowego :hehe:

I zaraz wyjdzie, że wszyscy są Januszami :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, komor napisał:

Czekam na kogoś kto przyjdzie tu i wyliczy ile kosztuje korzystanie z wynajmu długoterminowego :hehe:

I zaraz wyjdzie, że wszyscy są Januszami :hehe:

Wyliczy uczciwie, czy jak w reklamie 300zl/msc i masz nówkę niepierdziana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, komor napisał:

Czekam na kogoś kto przyjdzie tu i wyliczy ile kosztuje korzystanie z wynajmu długoterminowego :hehe:

 

Ja sobie to kalkulowalem i w wiekszosci przypadkow to niestety srednio sie to oplaca...

Chyba, ze ktos ma jakas oferte pracownicza, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez sensu. Ponad 300zl dopłacić żeby dziennie przejechać 22km z większą frajdą;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie przy lpg nie zauważyłem różnicy przy przyspieszaniu itp. Ale prędkość max spadła o 10%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy śerio to liczycie? Mam pół baku leje do pełna,dziecku wezmę hot doga i nie wiem ile auto pali. Mechsnik, ubezpieczenia itp... no serio wy życia nie macie?

  • Like 5
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, CZUCZU napisał:

Wy śerio to liczycie? Mam pół baku leje do pełna,dziecku wezmę hot doga i nie wiem ile auto pali. Mechsnik, ubezpieczenia itp... no serio wy życia nie macie?

Czasem warto sobie uświadomić na co idzie kasa :hehe:

Auto to jeden z droższych domowników ;]

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2mam 3 auta  kiedyś liczyłem koszt budowy zabawki i ciśnienie rosło. Mi na to szkoda życia ijeden grzyb czy spali 6,81 czy 7,52

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wy śerio to liczycie? Mam pół baku leje do pełna,dziecku wezmę hot doga i nie wiem ile auto pali. Mechsnik, ubezpieczenia itp... no serio wy życia nie macie?
Fiata nie liczę. Citro z ciekawości ile mała zabawka kosztuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez sensu. Ponad 300zl dopłacić żeby dziennie przejechać 22km z większą frajdą;)
Daje do myślenia co
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, bielaPL napisał:
2 godziny temu, tomata napisał:
Bez sensu. Ponad 300zl dopłacić żeby dziennie przejechać 22km z większą frajdą;)

Daje do myślenia co

Przez to do ponad stukonnego clio wsadzilem gaz i nie muszę liczyć kosztów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przez to do ponad stukonnego clio wsadzilem gaz i nie muszę liczyć kosztów
Nie opłaca się. Auto może zostać sprzedane w każdej chwili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, bielaPL napisał:
8 godzin temu, tomata napisał:
Przez to do ponad stukonnego clio wsadzilem gaz i nie muszę liczyć kosztów emoji6.png

Nie opłaca się. Auto może zostać sprzedane w każdej chwili.

U mnie już jeździ trzeci rok ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, bielaPL napisał:
11 godzin temu, tomata napisał:
Przez to do ponad stukonnego clio wsadzilem gaz i nie muszę liczyć kosztów emoji6.png

Nie opłaca się. Auto może zostać sprzedane w każdej chwili.

Bo to musi być konkretna decyzja: auto zostaje na dłużej, wsadzam gaz i jeżdżę za pół darmo.

Dawno temu, miałem dylemat, czy zakładać? W końcu po kilku latach sie okazało, że na paliwo poszło więcej kasy, niż za auto, a przebieg znikomy. Gdybym sie nie zastanawiał, to nie dość, że bym zaoszczędził, to jeszcze więcej pojezdził

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2017 o 00:00, komor napisał:

Czekam na kogoś kto przyjdzie tu i wyliczy ile kosztuje korzystanie z wynajmu długoterminowego :hehe:

I zaraz wyjdzie, że wszyscy są Januszami :hehe:

1.2 za km, to już się powol o taksówki zaczyna kwota ocierać :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.2 za km, to już się powol o taksówki zaczyna kwota ocierać :]
Mieszkam w 2 strefie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, bielaPL napisał:
8 minut temu, bartekm napisał:
1.2 za km, to już się powol o taksówki zaczyna kwota ocierać :]

Mieszkam w 2 strefie.

Ja też :hehe: to rzeczywiście nieco psuje ogląd ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2017 o 09:02, CZUCZU napisał:

Wy śerio to liczycie?

Tylko wpisuję w okienko. Liczy Motostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎12‎-‎09 o 08:14, tomata napisał:

Bez sensu. Ponad 300zl dopłacić żeby dziennie przejechać 22km z większą frajdą;)

A co dopiero jak ktos kupuje klasyka za 50-100 tysi i jezdzi tylko w lecie i tylko na zloty, zrobi 1-2 tys km ..... plus remont blacharski, mechaniczny .... Ile wyjdzie na 1 km MEGAfrajdy .. chyba nie chce wiedziec .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, gregoryj napisał:

A co dopiero jak ktos kupuje klasyka za 50-100 tysi i jezdzi tylko w lecie i tylko na zloty, zrobi 1-2 tys km ..... plus remont blacharski, mechaniczny .... Ile wyjdzie na 1 km MEGAfrajdy .. chyba nie chce wiedziec .....

 

Hobby czy przyjemnosci nie ma sensu przeliczac na pieniadze ;]

Tym sposobem nigdby bym nie pojechal na wakacje, bo taniej posiedziec w domu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Hobby czy przyjemnosci nie ma sensu przeliczac na pieniadze ;]

Tym sposobem nigdby bym nie pojechal na wakacje, bo taniej posiedziec w domu ;)

ale mogę i pojechać na wakacje i do pracy, chciałem wam pokazać jak wyglądają koszta na podstawie w sumie zwykłego autka do takiej taniej pandy lpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, bielaPL napisał:

ale mogę i pojechać na wakacje i do pracy, chciałem wam pokazać jak wyglądają koszta na podstawie w sumie zwykłego autka do takiej taniej pandy lpg

 

Wiem, ja w C4 VTS mialem 85gr/km z 5 lat i 80kkm.

Kupiony jako 7 letnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, bartekm napisał:

1.2 za km, to już się powol o taksówki zaczyna kwota ocierać :]

noooo, matematycznie/logicznie, tak nie do końca

taxi cena ZACZYNA się od ... (podaj jaką masz, w okoluicach wa-wy jakoś 1,8 chyba najtaniej)

ale jak pojedziesz w nocy w sobotę, to już masz dużo drozej

 

a podana 1,2 to rzeczywisty całkowity koszt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.12.2017 o 09:02, CZUCZU napisał:

Wy śerio to liczycie? Mam pół baku leje do pełna,dziecku wezmę hot doga i nie wiem ile auto pali. Mechsnik, ubezpieczenia itp... no serio wy życia nie macie?

To może mam wrzucić tu swoje wydatki na stare BMW z przejechanych ostatnich 50 kkm? :hehe: Mam wszystko ponotowane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I citroen sprzedany. Przelatalem nim 2 lata i 14kkm. Do końca dawał radość z jazdy po zakrętach i z kręcenia do 7tys. Chwalę wygodne fotele dobre sprzęgło i nawet skrzynie na którą wiele osób narzeka. A wystarczy tam wymienić linki i olej i jest bajka. Prócz tylnej klapy podwozie w super stanie. Nic nie widać rudej progi zdrowe. Także jak ktoś chce się pobawić samochodem to c2 vts jest rozwiązaniem dla mniej majetnych osób. Sportowe odczucia gwarantowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje sprzedaży 

ten wątek utwierdza mnie w przekonaniu że kupno auta to jedno a utrzymanie to drugie :) 

mocno się zastanawiałem nad zmianą auta zony (ibiza z 2008) jednak jak to przeliczyłem (auto robi 5-7tys rocznie) to mi przeszło szkoda kasy a w razie "w" są taxi

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, bielaPL napisał:

I citroen sprzedany. Przelatalem nim 2 lata i 14kkm. Do końca dawał radość z jazdy po zakrętach i z kręcenia do 7tys. Chwalę wygodne fotele dobre sprzęgło i nawet skrzynie na którą wiele osób narzeka. A wystarczy tam wymienić linki i olej i jest bajka. Prócz tylnej klapy podwozie w super stanie. Nic nie widać rudej progi zdrowe. Także jak ktoś chce się pobawić samochodem to c2 vts jest rozwiązaniem dla mniej majetnych osób. Sportowe odczucia gwarantowane.

Ale, jesli dobrze kojarze, to Ci chyba z rok zeszlo, zanim go sprzedales, wiec w czym byl problem, skoro stan taki super?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale, jesli dobrze kojarze, to Ci chyba z rok zeszlo, zanim go sprzedales, wiec w czym byl problem, skoro stan taki super?
Wcześniej były próby bez spinki. Teraz też jakoś nie cisnalem. 3 tyg cisza a w ten weekend 3 zainteresowanych. W tym jeden byl po kilku oglądanych i tym się zachwycił a przygody blacharskie i ruda na klapie mu nie przeszkadzały.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, zinger napisał:

Ale, jesli dobrze kojarze, to Ci chyba z rok zeszlo, zanim go sprzedales, wiec w czym byl problem, skoro stan taki super?

pytanie do kolegi bielaPL ale pozwolę sobie wtrącić swoje przemyślenia nt tego auta. Wygląd - o gustach się nie dyskutuje ale ktoś w pracy miał C2 - raczej się nie podobał, padały stwierdzenia, że ma nie za piękne lampy przednie i dziwnie poprowadzoną tylną linie. Jako, że pracuje w dużej firmie motoryzacyjnej - na jednym z działów jest sporo młodych ludzi - czasami pogadam trochę z młodymi. Posiadają Fiesty ST, Polo Gti, Clio 2.0 też się znajdzie, fajne Saxo VTS również jest

 

Ad. C2 jest o klasę niżej i nie występuje w wersji 5d. Tutaj mówię o PL realiach. Poza model ten nie plasuje się zdecydowanie na wysokich miejscach pod względem bezawaryjności. Osiągi jak na małe auto są naprawdę świetne jednakże jak ja chciałem zabawki to kupiłem sobie tańsze SC o podobnych osiągach - za to fajnym wyglądzie.

Sporo ludzi się za nim oglądało, na stacjach pytali o różne rzeczy.

Oczywiście byli i są tacy, którzy SC uważają za małe i brzydkie pudełko i mają do tego prawo.

Jednakowoż od wystawienia ogłoszenia - do dzisiaj żałuję jakże głupiej decyzji poszedł w parę dni - wystawiłem za wyższą cenę toteż można rzec, że wyszedłem na zero lub nawet z malutką górką zostałem na tzw. flaszkę;]

 

Na tą Cytrynkę trzeba amatora - ja bym kupił gdybym miał taką zachciankę ale większa część będzie szukać albo czegoś z klasy B lub C. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, bielaPL napisał:

I citroen sprzedany. Przelatalem nim 2 lata i 14kkm

 

a ja sprzedałem Swifta. Z tym że taki przebieg jak Ty w dwa lata zrobiłem w rok. W sumie trochę mi było smutno jak odjeżdżał, ale nie mam miejsca ani kasy na 3 auta pod domem

Share this post


Link to post
Share on other sites
pytanie do kolegi bielaPL ale pozwolę sobie wtrącić swoje przemyślenia nt tego auta. Wygląd - o gustach się nie dyskutuje ale ktoś w pracy miał C2 - raczej się nie podobał, padały stwierdzenia, że ma nie za piękne lampy przednie i dziwnie poprowadzoną tylną linie. Jako, że pracuje w dużej firmie motoryzacyjnej - na jednym z działów jest sporo młodych ludzi - czasami pogadam trochę z młodymi. Posiadają Fiesty ST, Polo Gti, Clio 2.0 też się znajdzie, fajne Saxo VTS również jest
 
Ad. C2 jest o klasę niżej i nie występuje w wersji 5d. Tutaj mówię o PL realiach. Poza model ten nie plasuje się zdecydowanie na wysokich miejscach pod względem bezawaryjności. Osiągi jak na małe auto są naprawdę świetne jednakże jak ja chciałem zabawki to kupiłem sobie tańsze SC o podobnych osiągach - za to fajnym wyglądzie.
Sporo ludzi się za nim oglądało, na stacjach pytali o różne rzeczy.
Oczywiście byli i są tacy, którzy SC uważają za małe i brzydkie pudełko i mają do tego prawo.
Jednakowoż od wystawienia ogłoszenia - do dzisiaj żałuję jakże głupiej decyzji poszedł w parę dni - wystawiłem za wyższą cenę toteż można rzec, że wyszedłem na zero lub nawet z malutką górką zostałem na tzw. flaszkę;]
 
Na tą Cytrynkę trzeba amatora - ja bym kupił gdybym miał taką zachciankę ale większa część będzie szukać albo czegoś z klasy B lub C. 
Klasa b gti z tych lat jest 2 razy droższa a nawet więcej. Nawet gole yaris z 2008 jest droższy. Sej żeby miał to samo co c2 musi być dlubniety. Tu masz od razu fajny zawias dobre hamulce fajne felgi i fajne wyposażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, bielaPL napisał:

Klasa b gti z tych lat jest 2 razy droższa a nawet więcej. Nawet gole yaris z 2008 jest droższy. Sej żeby miał to samo co c2 musi być dlubniety. Tu masz od razu fajny zawias dobre hamulce fajne felgi i fajne wyposażenie.

Za Seja zapłaciłem wcale niedużo, inaczej - musiałem zmienić olej, zrobić klakson w kierze, parę pierdół. Wyszło mnie jakoś ok 5 tysięcy. Fakt, że kupiony po przyjacielsku ale da radę znaleźć za 5-6 fajnego seja Gdyby w podobnej cenie był ten vts pewnie wolałbym vts-a. Ale przykładowo za 10 już nie bym chciał bo sej był moim 3 autem do tzw. funu, dla jaj więc wyposażenie mnie średnio interesowało aczkolwiek miałem 2 poduchy, centralny z pilota, klimę miałem założyć ale stwierdziłem, że bez sensu - cały komplet mam nadal w garażu. 

 

Niskie 8 do setki jak udało się dobrze skomunikować ze skrzynią, inaczej okolice bardziej wysokich 8 ale druga strona medalu - szerokie koła.

 

Każdy kupuje to co chce i nie chciał bym opiniować bądź co bądź fajnego auta ale wielu ludzi kupi właśnie ze względu na możliwości tzw. rozbudowy. A jak chcą tzw gti to bardziej zagłębiają się w nowsze tematy, które dają możliwości modyfikacji - to akurat zdanie młodych z pracy

 

To tak jak bardzo chciałbym posiadać Pandę HP - gdyby to było jedyne auto to ok ale tak rozsądnie - ani to nie jest nadzwyczaj zrywne, ani piękne ani w szczególności tanie. Jest super zarówno C2 vts jak i Panda HP ale grono odbiorców jest przyznasz mocno zawężone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.