Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Witajcie Temat który przewija się pewnie co jakiś czas, ale proszę was o opinie. Prawdopodobnie będę chciał kupić jakiś tani samochód do jeżdżenia w przedziale 5-7 max 10 tys pln. Idealnie było by gdyby było to jakieś pakowne kombi lub coś w stylu van, warunki jakie powinno spełniać to konstrukcja na tyle idiotoodporna, którą trudno zepsuć, a jeśli już się zepsuje to łatwo naprawić i nie kosztuje to majątku. Raczej benzyna, nie mam jakiś wymagań co do marki no może poza tym, że niezbyt chętnie celował bym w Fiata. Zdaje sobie sprawę z tego, że ważniejszym aspektem jest w zasadzie zakup takiego samochodu z miarę pewnego źródła i w należytym stanie co jest u nas w kraju nie lada wyzwaniem, ale zostawmy przez chwile na boku ten aspekt, a skupmy się może na konkretnym modelu. Myślę wstępnie o następujących modelach: Opel Omega (która wersja silnikowa nie puści mnie z torbami?) Ford Mondeo (czy jest jakaś benzyna którą można uznać za udaną pod LPG?) Renault Laguna (królowa ...wiem, ale powiedzmy z silnikiem 1.6 16v, 1.8 16v?? Da się żyć ?) Być może Fiat Stilo, ale .....(jesli już to silniki 1.2/1.4/1.6 Pb 1.8 odpada) Może coś z Japońców tylko co ? Może jakiś stary Mercedes z tych ,,nieśmiertelnych'' ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, dobrze by było by wypowiadali się użytkownicy danych samochodów, a nie ci którzy czytali lub słyszeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Z jednej strony chcesz, żeby było tanio, a z drugiej wymieniasz stare trupy jak omega... zacznij od definicji co znaczy "tanie jeżdżenie", bo to że tanio kupiony nie musi oznaczać, jak dobrze wiesz, taniej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Celujesz w segment D za 10 kzł. Czyli masz pewność, że kupisz zajechanego trupa, który będzie cały czas się psuł. Wybieraj więc samochody najpopularniejsze, do których dostępne są tanie (kradzione) używane części zamienne. Czyli taki Passat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 17 minut temu, Pepcio napisał: Witajcie a to z giełdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Dnia 8.12.2017 o 11:11, mazi napisał: Z jednej strony chcesz, żeby było tanio, a z drugiej wymieniasz stare trupy jak omega... zacznij od definicji co znaczy "tanie jeżdżenie", bo to że tanio kupiony nie musi oznaczać, jak dobrze wiesz, taniej eksploatacji. Myślę, że wystarczająco wyjaśniłem to, iż mam świadomość tego, że stan samochodu jest najważniejszy, rozumiem, że tanio w zakupie nie koniecznie oznacza tanio w eksploatacji. Pytam o propozycje, chodzą mi po głowie różne samochody, miałem swego czasu Thalie 1.4 14v i oprócz tego, że te samochody są paskudne to jeździło się tym zadziwiająco dobrze. Dnia 8.12.2017 o 11:24, subArek napisał: a to z giełdy ? Widziałem, ale nie chcę starego diesla, Toyota niby ok, ale nie z tym silnikiem. Widziałem i Stilo 1.2 ktoś sprzedaje może to jakaś opcja tyle, że po latach jazdy Fiatami mam na nie alergie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 11 minut temu, wladmar napisał: Celujesz w segment D za 10 kzł. Czyli masz pewność, że kupisz zajechanego trupa, który będzie cały czas się psuł. Wybieraj więc samochody najpopularniejsze, do których dostępne są tanie (kradzione) używane części zamienne. Czyli taki Passat. Cenna uwaga, nie da się zwykle pogodzić ,,fury na wypasie z przed 18 lat'' i taniej, bezproblemowej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 3 minuty temu, Pepcio napisał: Myślę, że wystarczająco wyjaśniłem to, iż mam świadomość tego, że stan samochodu jest najważniejszy, rozumiem, że tanio w zakupie nie koniecznie oznacza tanio w eksploatacji. Pytam o propozycje, chodzą mi po głowie różne samochody, miałem swego czasu Thalie 1.4 14v i oprócz tego, że te samochody są paskudne to jeździło się tym zadziwiająco dobrze. Na gieldzie masz tez Stilo kombi (tak wiem, Fiat). Z jednej strony chcesz kombi, vana, a piszesz o thalii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 1 minutę temu, Pepcio napisał: Cenna uwaga, nie da się zwykle pogodzić ,,fury na wypasie z przed 18 lat'' i taniej, bezproblemowej eksploatacji. Z drugiej strony, masz 2 lata po zakupie, by doprowadzić furę do stanu "nówka" kosztem sprzedającego, jak twierdzi Ryb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 3 minuty temu, wladmar napisał: Z drugiej strony, masz 2 lata po zakupie, by doprowadzić furę do stanu "nówka" kosztem sprzedającego, jak twierdzi Ryb Aaaaa no i to jest argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Octavia I ? do 10 tyś znajdziesz spokojnie zadbany egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Renault Scenic II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Opel Omega. Za te pieniądze kupisz ładny egzemplarz. Silnik najbardziej pancerny to 2.0 8v. Ja polecał bym 2.5dti z końca produkcji (jest to pancerny silnik z bmw z serii m57d25) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Godzinę temu, Pepcio napisał: chodzą mi po głowie różne samochody, miałem swego czasu Thalie 1.4 14v i oprócz tego, że te samochody są paskudne to jeździło się tym zadziwiająco dobrze. Jak chcesz to Ci Kangoo-ra sprzedam 1,2 8V za 3500 i raczej w takie coś bym na Twoim miejscu celował, zamiast w stare beemy i omegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Pepcio napisał: Myślę wstępnie o następujących modelach: Opel Omega (która wersja silnikowa nie puści mnie z torbami?) vectra C z 1.8 , silnik dobry do gazu, blacharsko dobrze się trzyma, jak nie złom to usterek dziwnych nie ma https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-salon-polska-bluetooth-1-8-16v-idealny-pod-lpg-zamiana-ID6ziOaD.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 2 godziny temu, Pepcio napisał: Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, dobrze by było by wypowiadali się użytkownicy danych samochodów, a nie ci którzy czytali lub słyszeli. Kup sobie Astre G z koncowki produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Godzinę temu, sebaM25 napisał: Jak chcesz to Ci Kangoo-ra sprzedam 1,2 8V za 3500 i raczej w takie coś bym na Twoim miejscu celował, zamiast w stare beemy i omegi. Podeślij proszę info na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, CCinek napisał: Opel Omega. Za te pieniądze kupisz ładny egzemplarz. Silnik najbardziej pancerny to 2.0 8v. Ja polecał bym 2.5dti z końca produkcji (jest to pancerny silnik z bmw z serii m57d25) Z tymi 2.5 TDs bodaj się to nazywało były problemy, chyba się przegrzewały, ale pewności nie mam czy to o ten silnik chodzi. Raczej nie chcę diesla choć lubię nimi jeździć, niestety stary diesel to proszenie się o problemy, a ja takowych mam już dość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 3 godziny temu, Pepcio napisał: Widziałem i Stilo 1.2 ktoś sprzedaje może to jakaś opcja tyle, że po latach jazdy Fiatami mam na nie alergie. To . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Nie napisales co to za jezdzenie? Czy sam na wakacje, do pracy, glownie miasta lub lokalne traski czy tylko trasy dlugie. Czy moze z zona i trojka dzieci. Czy wlasna dzialalnosc i bedziesz wozil tym narzedzia itp Primo, to kupienie nie zajezdzonego egzemplarza. Ze starych vanow zostaje na placu boju raczej tylko Eurovan I gen (806,Ulysse,Evasion,Zeta) oraz Sharan/Galaxy. Vana nic nie przebije jesli chodzi ladownosc, wypady wakacyjne, dlugie trasy. Wszystko raczej proste konstrukcyjnie, choc maja jakies bolaczki obydwa typy, choc w Eurovanie to raczej pierdoly, ktore nie unieruchamiaja auta. Dostepy do silnikow ze wzgledu na konstrukcje nadwozia raczej ciezsze niz w typowym aucie. W obydwoch silniki benzyny i diesle, do wyboru do koloru. Z mocniejszych w jednym masz 2.0 turbo, w drugim V6. Ze slabszych 2.0 benzyna i tez pojedzie. Z kombiakow, polecam Accorda V gen. Jak nie pukniety i nie dojezdzony to ruda tylko na tylnych nadkolach moze sie pojawic. Zrobisz za kilka stowek. Reszta prosta jak cep. Silniki 2.0 i 2.2 raczej nie do zajechania i do gazu idealne. Audi 100/A6 - fajne autko, raczej nie rdzewieje. benzyna z elektronicznym wtryskiem + LPG. Juz nie mowie o V6, ale drozsze w eksploatacji Volvo 850 z 5 cylindrowa benzyna (wersje 140 i 170 koni, ta slabsza prostsza jesli chodzi o silnik) + LPG Mitsubishi Galant w kombiaku, nie mialem ale slyszalem ze bardzo trwale auto, 2.0 i 2,5 V6 benzyny dostepne. Nie podejrzewam zeby byly niegazowalne. I raczej nie napalaj sie na jeden model. Stan jest najwazniejszy. Wszystkie powyzsze kupisz za 3-6 tysi wiec i na pakiet startowy Ci zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 5 godzin temu, Pepcio napisał: : Opel Omega (która wersja silnikowa nie puści mnie z torbami?) Ford Mondeo (czy jest jakaś benzyna którą można uznać za udaną pod LPG?) Renault Laguna (królowa ...wiem, ale powiedzmy z silnikiem 1.6 16v, 1.8 16v?? Da się żyć ?) Być może Fiat Stilo, ale .....(jesli już to silniki 1.2/1.4/1.6 Pb 1.8 odpada) Może coś z Japońców tylko co ? Może jakiś stary Mercedes z tych ,,nieśmiertelnych'' ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, dobrze by było by wypowiadali się użytkownicy danych samochodów, a nie ci którzy czytali lub słyszeli. OO- wszystkie benzynowe2.2 dti czy dtl to w takim zabytku to loteria FM- nie wiem jak z LPG w fordach, jeździłem tylko benzynami od 1.6 w Focusie do 2.5 w Mondziaku - miło wspominam. A przepraszam był też 1.8tdcii w CMaxie- dramat w kwestii awarynjości RL- sam decyduj, meganka do tej pory jeździ Stilo 1.6- z silnikiem GM nie polecam, była słuzbówka i bez szału. Focus lepszy. Mercedes- omijać łukiem- będzie to okular albo c klasse- ruda i temat mozna właściwie zamknąć. Szukałbym tego co w najlepszym stanie, z ciekawostek to już widziałem którąś ekipę budowlaną tłuczącą omegę- nie wiem czy wielkością bagażnika nad innymi góruje czy może tania w zakupie i tania w naprawach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Ja wiem ze to dizel, ale kupilem a4b5 z zamordowanym 2.5tdi, wlozylem 1.9tdi i nakulalem w 2 miesiace 7tys km bez awarii. Prowadzi sie super, kombi wiec da sie przewiezc cos wiekszego. Mam akurat quattro i ciezka noge co skutkuje spalaniem 7.5l, znajomy po takiej samej operacji twierdzi ze w osce miesci sie ponizej 6l. Auto tanie, czesci tez a awaryjnosc wydaje sie byc niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Moge Ci sprzedac moją octavie l kombi. Ale musialbys troszke dołożyć Totalnie idiotoodporne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 7 godzin temu, Pepcio napisał: Idealnie było by gdyby było to jakieś pakowne kombi lub coś w stylu van, warunki jakie powinno sp Renault Megane Scenic z 1.6 benzyna citroen Xsara Picasso tez 1.6. Nie wiem czy tutaj nie zabraknie kasiory. Opel Astra G 1.6 lub 2.0 kombi Z tych wszystkich szukałbym takich które wyglądają paskudnie, np jakaś wgniotka bez rdzy albo gradobicie. Będzie można kupić dużo taniej niż budżet pozwala i zostanie na pakiet startowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 7 godzin temu, CCinek napisał: Opel Omega. Za te pieniądze kupisz ładny egzemplarz. Silnik najbardziej pancerny to 2.0 8v. Ja polecał bym 2.5dti z końca produkcji (jest to pancerny silnik z bmw z serii m57d25) Tylko problem w tym, że X20SE to okrutny muł. Sam mam 2.0 16v (mocniejszy) i w mieście to to bardzo kiepsko sobie radzi, byle Golf mi odjeżdża na światłach przy normalnej jeździe, nie sprincie. Ale coś za coś - przynajmniej oba te silniki są stosunkowo tanie w utrzymaniu, nie wspominając już o sporej różnicy (na plus) względem V6. Inna sprawa, że wspomniany motor występował tylko w przedliftach, a takową Omegę można już kupić za "tysiąc pińćset", 5k to taka górna granica za "igłę". Omega to już model kończący swoją karierę na rynku, brak następcy zrobił swoje. A szkoda, gdyż to bardzo fajny samochód. Duży, kanapowy. Ujeżdżam od ponad 6 lat :D I, nawiasem mówiąc, 2.5 DTI to nie "silnik z BMW" - one się różnią osprzętem, mocą, ale słupek jest ten sam. I to produkcja Steyera, wykorzystywana w BMW i poniekąd w Omedze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, kravitz napisał: Renault Megane Scenic z 1.6 benzyna citroen Xsara Picasso tez 1.6. Nie wiem czy tutaj nie zabraknie kasiory. Jako były posiadacz Xsary Picasso mogę śmiało polecić. Poza tylną belką brak jakichkolwiek innych bolączek, niezłe silniki, dobre blachy, wielki w środku. Eksploatacja bieżącą tania. Kasy wystarczy spokojnie. Do tego silnik dobrze znosi LPG. Obecnie mam Renault SC 2, ale nie polecam. Eksploatacja wynosi mnie więcej niż w Xsarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 7 minut temu, PanMaciej napisał: Tylko problem w tym, że X20SE to okrutny muł. Sam mam 2.0 16v (mocniejszy) i w mieście to to bardzo kiepsko sobie radzi, byle Golf mi odjeżdża na światłach przy normalnej jeździe, nie sprincie. Ale coś za coś - przynajmniej oba te silniki są stosunkowo tanie w utrzymaniu, nie wspominając już o sporej różnicy (na plus) względem V6. Inna sprawa, że wspomniany motor występował tylko w przedliftach, a takową Omegę można już kupić za "tysiąc pińćset", 5k to taka górna granica za "igłę". Omega to już model kończący swoją karierę na rynku, brak następcy zrobił swoje. A szkoda, gdyż to bardzo fajny samochód. Duży, kanapowy. Ujeżdżam od ponad 6 lat :D I, nawiasem mówiąc, 2.5 DTI to nie "silnik z BMW" - one się różnią osprzętem, mocą, ale słupek jest ten sam. I to produkcja Steyera, wykorzystywana w BMW i poniekąd w Omedze. Chyba pomyliłeś silniki. 2.5td w oplu to to samo co 2.5 tds w bmw (m51d25)i jest to konstrukcja Steyera. Silnik jest dobry ale lata zrobiły swoje i znaleźć coś co ma mniej niż 500tkm graniczy z cudem. 2.5dti w oplu to w bmw x30d/x25d (m57d30/d25) jest to już samodzielna konstrukcja bmw. Bardzo udana jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 3 godziny temu, r1sender napisał: z ciekawostek to już widziałem którąś ekipę budowlaną tłuczącą omegę- nie wiem czy wielkością bagażnika nad innymi góruje czy może tania w zakupie i tania w naprawach? Nie jestem pewny, ale coś mi chodzi po głowie że czynnikiem powodującym popularność tego samochodu wśród ekip budowlanych i remontowych jest duży uciąg na haku, a jednocześnie mieszczenie się w magicznych 3500kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Lagune 2 odpusc w tym budzecie za zadbana to min 13-15kzl. W podanej cenie moze bym wybral Scenica IFL i doprowadzil go do idealu.Co do zaproponowanej mojej Toyki to jedynie przemawia za nia to, ze jakbys ja doprowadzil do idealu cena z proponowanej wzrosla by do 8, 9kzl a moze i wiecej nie traca tak na wartosci jak inne marki.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 8 godzin temu, slawek_l_83 napisał: Co do zaproponowanej mojej Toyki to jedynie przemawia za nia to, ze jakbys ja doprowadzil do idealu cena z proponowanej wzrosla by do 8, 9kzl a moze i wiecej nie traca tak na wartosci jak inne marki. Utrata wartosci w aucie za mniej niz 10kPLN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 20 godzin temu, hyperreal napisał: Renault Scenic II Samochód który chodzi mi po głowie, ale II nie kupię za 4-5 tys w stanie nadającym się do czegokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 16 godzin temu, r1sender napisał: OO- wszystkie benzynowe2.2 dti czy dtl to w takim zabytku to loteria FM- nie wiem jak z LPG w fordach, jeździłem tylko benzynami od 1.6 w Focusie do 2.5 w Mondziaku - miło wspominam. A przepraszam był też 1.8tdcii w CMaxie- dramat w kwestii awarynjości RL- sam decyduj, meganka do tej pory jeździ Stilo 1.6- z silnikiem GM nie polecam, była słuzbówka i bez szału. Focus lepszy. Mercedes- omijać łukiem- będzie to okular albo c klasse- ruda i temat mozna właściwie zamknąć. Szukałbym tego co w najlepszym stanie, z ciekawostek to już widziałem którąś ekipę budowlaną tłuczącą omegę- nie wiem czy wielkością bagażnika nad innymi góruje czy może tania w zakupie i tania w naprawach? Oj jak ja żałuję, że sprzedałem to Megane To był samochód w bdb stanie i na lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 17 godzin temu, gregoryj napisał: Nie napisales co to za jezdzenie? Czy sam na wakacje, do pracy, glownie miasta lub lokalne traski czy tylko trasy dlugie. Czy moze z zona i trojka dzieci. Czy wlasna dzialalnosc i bedziesz wozil tym narzedzia itp Primo, to kupienie nie zajezdzonego egzemplarza. Ze starych vanow zostaje na placu boju raczej tylko Eurovan I gen (806,Ulysse,Evasion,Zeta) oraz Sharan/Galaxy. Vana nic nie przebije jesli chodzi ladownosc, wypady wakacyjne, dlugie trasy. Wszystko raczej proste konstrukcyjnie, choc maja jakies bolaczki obydwa typy, choc w Eurovanie to raczej pierdoly, ktore nie unieruchamiaja auta. Dostepy do silnikow ze wzgledu na konstrukcje nadwozia raczej ciezsze niz w typowym aucie. W obydwoch silniki benzyny i diesle, do wyboru do koloru. Z mocniejszych w jednym masz 2.0 turbo, w drugim V6. Ze slabszych 2.0 benzyna i tez pojedzie. Z kombiakow, polecam Accorda V gen. Jak nie pukniety i nie dojezdzony to ruda tylko na tylnych nadkolach moze sie pojawic. Zrobisz za kilka stowek. Reszta prosta jak cep. Silniki 2.0 i 2.2 raczej nie do zajechania i do gazu idealne. Audi 100/A6 - fajne autko, raczej nie rdzewieje. benzyna z elektronicznym wtryskiem + LPG. Juz nie mowie o V6, ale drozsze w eksploatacji Volvo 850 z 5 cylindrowa benzyna (wersje 140 i 170 koni, ta slabsza prostsza jesli chodzi o silnik) + LPG Mitsubishi Galant w kombiaku, nie mialem ale slyszalem ze bardzo trwale auto, 2.0 i 2,5 V6 benzyny dostepne. Nie podejrzewam zeby byly niegazowalne. I raczej nie napalaj sie na jeden model. Stan jest najwazniejszy. Wszystkie powyzsze kupisz za 3-6 tysi wiec i na pakiet startowy Ci zostanie O tych Eurovanach myślę, co prawda różne opinie o nich słyszałem. Z Hondy + LPG się wyleczyłem nowa instalacja STAG Qbox zabiła mi ,,niezniszczalny'' silnik 2.0 i-vtec w Stream , to nie jest tak, że te silniki są idealne pod gaz, ale to temat na inną dyskusję. Co do Volvo zawsze bardzo podobały mi się 850 tki, tyle, że to już prawdziwe zabytki choć nie wykluczam, że kupię jeśli znajdę coś sensownego. Nie wiedzieć czemu ciągnie mnie do tego kredensa A co sądzisz o V40 dużo tego i rozsądnych cenach no i nie są to samochody tak leciwe jak 850 tka. Galanta ma mój serdeczny przyjaciel v6 w automacie tiptronic i chwali sobie bardzo, niestety typowy mankament to ruda i tu Japończyki wypadają słabo. Wiem, że wybór samochodu za takie ,,drobne'' to wybieranie pomiędzy kiłą a rzeżączką, postanowiłem jednak ograniczyć konsumpcjonizm i zrezygnować z nowych wielokrotnie przepłacanych samochodów , a pieniądze zainwestować w coś sensownego (ziemia, nieruchomość itp) Chcę kupić coś czym da się pojeździć parę lat względnie bezpiecznie i bez większych kosztów. Dziękuję Ci za wyczerpującą odpowiedź w temacie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 19 minut temu, Pepcio napisał: wiedzieć czemu ciągnie mnie do tego kredensa A co sądzisz o V40 dużo tego i rozsądnych cenach no i nie są to samochody tak leciwe jak 850 tka. Poszukaj V70 z końca produkcji 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 22 godziny temu, Pepcio napisał: Renault Laguna (królowa ...wiem, ale powiedzmy z silnikiem 1.6 16v, 1.8 16v? Jest to jeden z najlepszych pomysłów ,silniki bardzo dobrze znoszą LPG ,brak korozji, auto nie doceniane poprzez fatalną opinię ,no i rocznikowo bedzie najmlodsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 29 minut temu, dyniek000 napisał: Jest to jeden z najlepszych pomysłów ,silniki bardzo dobrze znoszą LPG ,brak korozji, auto nie doceniane poprzez fatalną opinię ,no i rocznikowo bedzie najmlodsze Nie ukrywam, że jest to jeden z moich faworytów choć znajomi z ASO pracujący lata przy tych samochodach mówią wprost - jeśli Laguna to po lifcie, w tych przed psują się w zasadzie wszystkie rzeczy nawet te , które teoretycznie zepsuć się nie powinny Tak czy siak biorę ten model mocno pod uwagę. Silnik najchętniej jednak 1,8 choć 1,6 też wystarczy , miałem Megankę z tym motorem i jeździło to bardzo przyzwoicie wbrew obiegowym opinią, że to muł. Samochód który bez większych problemów rozpędza się do 190 km/h licznikowo i w codziennej eksploatacji spala poniżej 7 litrów Pb (przynajmniej w Megane mi tyle spalał) spełnia moje oczekiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Kolego mam 3ci rok L2 2.0 16v (f4r) +lpg 2004r Jedna awaria wymiana tuleji polosi prawej 50zł koszt tuleji Spalanie w mieście 12l Osiągi zadowalające Brak korozji Wygoda Czego więcej za 10tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hyperreal Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 23 godziny temu, hyperreal napisał: Renault Scenic II 2 godziny temu, Pepcio napisał: Samochód który chodzi mi po głowie, ale II nie kupię za 4-5 tys w stanie nadającym się do czegokolwiek. To bierz mk1ph2 z końca produkcji, mi nawet bardziej się podoba od phII. Jak kupisz nie bity egzemplarz to z rudą na pewno będziesz miał spokój, mechanika prosta i tania a elektroniki nie ma za wiele. Dużo miejsca w środku a jak wyjmiesz tylne fotele (2 minuty) to masz dostawczaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Astra G lub Vectra C to drugie mam warte jest 8500 i jest super. Tyłki ja mam pewny fajny egzemplarz, znajdź dobry a będziesz szczęśliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Utrata wartosci w aucie za mniej niz 10kPLN? Tak.. wez jakies Laguny, c5, fiaciki to wartosc spada dalej...Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Nie ukrywam, że jest to jeden z moich faworytów choć znajomi z ASO pracujący lata przy tych samochodach mówią wprost - jeśli Laguna to po lifcie, w tych przed psują się w zasadzie wszystkie rzeczy nawet te , które teoretycznie zepsuć się nie powinny Tak czy siak biorę ten model mocno pod uwagę. Silnik najchętniej jednak 1,8 choć 1,6 też wystarczy , miałem Megankę z tym motorem i jeździło to bardzo przyzwoicie wbrew obiegowym opinią, że to muł. Samochód który bez większych problemów rozpędza się do 190 km/h licznikowo i w codziennej eksploatacji spala poniżej 7 litrów Pb (przynajmniej w Megane mi tyle spalał) spełnia moje oczekiwania. Ja mam L2FL i po 3 latach jazdy de facto 2 awarie, 1- pekl kabel od benzyny, 2-obecnie pekla sprezyna prawa w przodzie, koledzy maja z 2003 i 2005r i tez nie narzekaja Jedna ma ponad 450kkm a jedna to nikt nie wie bo jak odpina sie aku to sie przebieg zeruje haha ale tez blisko 300miala Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Dnia 2017.12.08 o 11:29, Pepcio napisał: Widziałem, ale nie chcę starego diesla, Toyota niby ok, ale nie z tym silnikiem. Widziałem i Stilo 1.2 ktoś sprzedaje może to jakaś opcja tyle, że po latach jazdy Fiatami mam na nie alergie. Corolla E12 jak najbardziej w benzynie. To jeździ wiecznie i nie chce się popsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 5 godzin temu, Pepcio napisał: Skoro jest już polecana Vectra C to i mechanicznego bliźniaka nieśmiało polecę Uwaga Fiat Croma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Skoro jest już polecana Vectra C to i mechanicznego bliźniaka nieśmiało polecę Uwaga Fiat Croma:ok:Crome miałem ale nie ten budżet Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Corolla E12 jak najbardziej w benzynie. To jeździ wiecznie i nie chce się popsuć.Odpukac diesel bezawaryjny tylko eksploatacja ale trzeba lac dobre paliwo Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Znajomy przymierza się do sprzedaży Lacetti combi z lpg. Może idź tym tropem? Lacetona miałem i polecam, będzie się rzadko i tanio psuł i całkiem wygodnie cztery litery woził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 2 godziny temu, robciolas napisał: Znajomy przymierza się do sprzedaży Lacetti combi z lpg. Ile krzyczy za niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 13 godzin temu, Pepcio napisał: Z Hondy + LPG się wyleczyłem nowa instalacja STAG Qbox zabiła mi ,,niezniszczalny'' silnik Powiem tak: gazownik kiepski, to i silnik zabił. Szwagier ma taką hondę, przebieg ponad 300 tys na gazie, i nic nie dotyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Powiem tak: gazownik kiepski, to i silnik zabił. Szwagier ma taką hondę, przebieg ponad 300 tys na gazie, i nic nie dotykaMiałem z 6 samochodów z LPG , we wszystkich miałem problemy często poważne , instalacje montowane u różnych ,,gazowników,, , nie znam nie kiepskich ...Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 4 minuty temu, Pepcio napisał: Miałem z 6 samochodów z LPG , we wszystkich miałem problemy często poważne , instalacje montowane u różnych ,,gazowników,, , nie znam nie kiepskich .. Cóż. Moje obecne jest piąte na lpg. Z żadnym nie mialem najmniejszych problemów. Jesli już, to z czymś innym, ale nie z gazem. A oszczędności niesamowite i frajda z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
docent11 Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 13 godzin temu, Pepcio napisał: Miałem z 6 samochodów z LPG , we wszystkich miałem problemy często poważne , instalacje montowane u różnych ,,gazowników,, , nie znam nie kiepskich ... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Bo w instalacji ważny jest instalator.W 3-miescie jest moze z 300 warsztatów lpg a ja jechałem 200km za Gdansk bo pewny instalator Od 2 lat zero problemow. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.