iwik Napisano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2017 Kilka pytań o tytułową konfigurację (głównie o silnik), bo będę miał prawdopodobnie opcję kupna takiego auta. Czy to jest silnik 2.0 od PSA (nie wiem jaki to wariant mocy, ale chyba coś koło 160KM) Jaki jest cykl wymian rozrządu? DPF sprawia jakieś problemy w normalnej eksploatacji miasto + trasa od czasu do czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2017 On moze miec dzieki delikatnemu tunnigowi 190KM a to juz ladna moc. Nawet po chiptunningu nie narzekaja na DPF to i przed tez nie powinno byc problemu. Na samo miasto to bym klekota nie bral. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 19 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2017 1 godzinę temu, wujekcybul napisał: Na samo miasto to bym klekota nie bral. Też bym wolał turbobenzynę, ale wybrać wersję to sobie mogę w salonie za jedyne 80k. Tu jest auto ze znaną historią do wzięcia jako 4 latek po leasingu (znane mi od 1go kilometra właściwie) w kompletacji jak napisałem w tytule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2017 9 godzin temu, iwik napisał: Też bym wolał turbobenzynę, ale wybrać wersję to sobie mogę w salonie za jedyne 80k. Tu jest auto ze znaną historią do wzięcia jako 4 latek po leasingu (znane mi od 1go kilometra właściwie) w kompletacji jak napisałem w tytule. Wejdz na forum forda i tez na forum Mondeo bo tam tego silnika znacznie wiecej. Nie slyszalem o jakichs dramatycznych padach dpf. Hultajem diesel jezdzilem duzo po miescie i nie bylo problemow no ale nowy byl. Tu mysle, ze w Lodzi jak na Rokicinskiej go 2 razy przycisniesz to tez nie bedzie problemu. Gorzej jak mu bedziesz wypalanie przerywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2017 Silnik dobry jak nie najlepszy z diesli. Virusem spokojnie >170 KM się dojeżdża. Kupisz go w wersji raczej standard 150 KM. To chyba dalej starsza jednostka PSA, która była montowana także w F II o oznaczeniu 136 KM. Żywotna. Rozrząd jak w większości diesli forda co 200 kkm. Sprawdź sobie na FORD ETIS Jeździłem ostatnio ST dieslem z tym silnikiem z 185 KM, zbiera się bardzo przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.