Jump to content
Sign in to follow this  
lukaszek1207

Bębny SC/CC

Recommended Posts

Witam,

 

Jakiś czas temu pytałem ale nie było konkretnej odpowiedzi: jakie bębny w rozsądnej cenie (do 100zl/szt max) można kupić? Ori niedostepne, Harty,Fasty raczej odrzucam. Może Delphi?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam delphi i od nowosci bija. Mialem dac do przetoczenia ale przyzwyczailem sie do nieregularnych szumow przy hamowaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie i Panowie, odświeżam temat. Rok temu miał być tył robiony a wymieniłem przód. W tym roku tył wypadł blado na przeglądzie ( jedna strona słabiej hamuje na hamulcu zasadniczym, z 3 lata temu wymieniany cylinderek po tej stronie, ręczny dobry) więc na wiosnę czas na tył. Znów zrobiłem przegląd bębnów i co mnie zdziwiło, bębny do SC i CC chodzą na innych numerach katalogowych u producentów, z tym ze te do CC są tańsze np:

 

SC  https://motostacja.com/p/TRW-DB4201/

CC  https://motostacja.com/p/TRW-DB4013/

 

Jak to jest są one wymienne czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg. Mnie wymienne 126p/127/CC/SC itd.

U mnie w vanie kolektory były zapieczone, i to była przyczyną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rapid136kolego czy poza org korektorami SC/ można założyć coś innego tzn z innego auta. Cena zwala z nóg jak widzę na allegro . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorektory ATE z punto2 spelniają dobrze swoje zadanie. @JohnnyR takie zamontował z mojego polecenia i w lekkiej rajdówce spełniają swoje zadanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamontowałem o te tylko drożej płaciłem

https://www.olx.pl/oferta/nowy-korektor-sily-hamowania-ate-opel-astra-corsa-CID5-IDwKn2r.html

Niby corsa, ale tył hamuje równo, ale ciut za mocno jak dla mnie (tylko butla z tyłu), ale o niebo lepiej niż zapieczona otwarta 1 strona

 

Edited by Rapid136

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te korektory muszę wkręci. Przy pompie zaraz z przodu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ma na łączniu przewodów na tylnych wahaczach

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zależności od samochodu były labo na przewodach hamulcowych z tyłu, albo przy pompie z przodu. Ja w swoim pokraku np mam założone z seja przy pompie. 

Co zaś się tyczy bębnów, to różnica między maluchowymi a cc/sc jest taka, że te pierwsze nie były wyważane, więc jeśli będziesz kupował, a poruszasz się raczej szybciej niż wolniej, to maluchowych nie bierz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.