Skocz do zawartości
lukaszek1207

Bębny SC/CC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jakiś czas temu pytałem ale nie było konkretnej odpowiedzi: jakie bębny w rozsądnej cenie (do 100zl/szt max) można kupić? Ori niedostepne, Harty,Fasty raczej odrzucam. Może Delphi?

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja mam delphi i od nowosci bija. Mialem dac do przetoczenia ale przyzwyczailem sie do nieregularnych szumow przy hamowaniu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, odświeżam temat. Rok temu miał być tył robiony a wymieniłem przód. W tym roku tył wypadł blado na przeglądzie ( jedna strona słabiej hamuje na hamulcu zasadniczym, z 3 lata temu wymieniany cylinderek po tej stronie, ręczny dobry) więc na wiosnę czas na tył. Znów zrobiłem przegląd bębnów i co mnie zdziwiło, bębny do SC i CC chodzą na innych numerach katalogowych u producentów, z tym ze te do CC są tańsze np:

 

SC  https://motostacja.com/p/TRW-DB4201/

CC  https://motostacja.com/p/TRW-DB4013/

 

Jak to jest są one wymienne czy nie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wg. Mnie wymienne 126p/127/CC/SC itd.

U mnie w vanie kolektory były zapieczone, i to była przyczyną.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Rapid136kolego czy poza org korektorami SC/ można założyć coś innego tzn z innego auta. Cena zwala z nóg jak widzę na allegro . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lorektory ATE z punto2 spelniają dobrze swoje zadanie. @JohnnyR takie zamontował z mojego polecenia i w lekkiej rajdówce spełniają swoje zadanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja zamontowałem o te tylko drożej płaciłem

https://www.olx.pl/oferta/nowy-korektor-sily-hamowania-ate-opel-astra-corsa-CID5-IDwKn2r.html

Niby corsa, ale tył hamuje równo, ale ciut za mocno jak dla mnie (tylko butla z tyłu), ale o niebo lepiej niż zapieczona otwarta 1 strona

 

Edytowane przez Rapid136

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Te korektory muszę wkręci. Przy pompie zaraz z przodu? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja ma na łączniu przewodów na tylnych wahaczach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.