oskar 16v Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Cześć, mam Stilo 1.2. Zaobserwowalem ostatnio wahania wskazówki temperatury- szybko wstaje do pionu, ale podczas jazdy potrafi uciec o 2 grubości w lewo, bądź jedną w prawo- TTTM? Pompa wody nowa, ciepłe powietrze cały czas leci z nawiewu po nagrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 9 godzin temu, oskar 16v napisał: Cześć, mam Stilo 1.2. Zaobserwowalem ostatnio wahania wskazówki temperatury- szybko wstaje do pionu, ale podczas jazdy potrafi uciec o 2 grubości w lewo, bądź jedną w prawo- TTTM? Pompa wody nowa, ciepłe powietrze cały czas leci z nawiewu po nagrzaniu. Termostat szwankuje. W 1,4 było wszystko na wierzchu, dało radę samemu wymienić i odpowietrzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 termostat mowi papa wskazówka temp ma trzymać pion jak po niebieskiej tabletce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 http://allegro.pl/termostat-magneti-stilo-bravo-marea-1-2-1-4-16v-i7087516851.html A manual do 1.2 gdzieś po necie chodzi . bodajże yt Punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Przy przebiegu 125.500 km był wymieniany dokładanie 23-11-2013 r. Został założony ricambi originali . Jeżeli masz 150 tys na liczniku to wytrzymał tylko 25 tys. Wymiana bardzo prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Tak mi się przypomniało. Pierwszy właściciel wymienił rozrząd bez pompy. Ja wymieniłem rozrząd już z pompą wody + nowy płyn. Po tej wymianie wskaźnik temperatury podobnie się zaczął się zachowywać, tzn szybko łapał temperaturę ale wskazówka potrafiła zafalować nie dużo ale jednak przed wymianą tego nie było. Znajomy mi powiedział że może być poduszka powietrza w układzie żeby pojeździć i obserwować. Po pewnym czasie bez poprawy wymieniłem termostat na oryginalny i już było ok. W lecie 2017 r po 5 latach kolejna wymiana rozrządu wraz z pompą + nowy płyn . Po wymianie było ok ale w tedy były robione krótkie odcinki 6-10 km bardzo sporadycznie 20 km więc mogłem tego nie zauważyć. Mimo wszystko powtórka sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Mam ten silnik w Albeii, pod tym względem bardzo wredny i czuły, nie olewaj tematu bo skończy się jak u mnie, zagotuje się znienacka i zacznie brać olej Pierwsze primo to termostat i to koniecznie ori/behr - żadnego Verneta Do tego pompy wody też są dziwne... wirniki plastikowe i zależy jak trafi, mi się trafiła pompa z minimalnie mniejszym wirnikiem (różnica na średnicy wirnika około 1mm) i to wystarczyło żeby układ zgłupiał, falował temperaturą i wyrzucał płyn korkiem w zbiorniczku. Do tego dochodzi poduszka powietrza która potrafi się wyjątkowo długo utrzymywać. Odpowietrznik masz na chłodnicy i na wężu idącym do nagrzewnicy za silnikiem. ps. co drugi mechanior mówi że mam pękniętą głowicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oskar 16v Napisano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Z tą głowicą i olejem nawet nie straszcie Zamówiłem właśnie termostat, mam nadzieję że to będzie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.