Radauskas Napisano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2018 Ktoś przerabiał juz temat błędów C1007 i C1013 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Podepnij pod komp sprawdz wartosci jakie pokazuje czujnik polozenia skretu kiera. Jezeli kola prosto a odczyt np 120stopni. Masz go uwalonego. I jak sie nie myle to nie ten w zespolonym w kierze tylko we wspomaganiu na silniku. Jezeli to on na silniku to czeka cie kupno uzyeki calego wspomagania 2 opcha to sprawdzenie ladowania,masy na silniku oraz stanu bezpiecznika pod maska. Slaby prad tez moze powodowac takie bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 Bezpiecznik ok., ładowanie w parametrach kiery po uruchomieniu silnika - ponad 14V. Kąt skrętu - permanentne 0 stopni. Stan sygnału czujnika skrętu - usterka, sygnał nieobecny. Chyba pozamiatane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.