todamian Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 witam Przymierzam sie do zmiany autka. Rozglądam sie za pasatem b5 fl (najlepiej 2004 rok i młodszy) silnik w sumie nie wybrany ale tak zastanawiam sie nad 1,6 i włożyć do niego LPG. Czy jak szybko go kupie tak szybką będe chciał sprzedać? Kusi minie silnik 1,8 TB(miałem takiego i byłem bardzo zadowolony z dynamiki i jazdy) jednak obawiam sie kosztów utrzymania doś już leciwego samochodu, bo tam i dwumasa, i ten napinacz, i smok sie zapycha idt. Nie wykluczam też 1,9 130KM. Pewnie co lepsze znajde to kupie ale czy jeśli wpadnie mi w ręce ten 1.6 to czy zastanawiać sie nad nim?? Czy tak okropnie jeździ jak o nim piszą? Obecnie mam a3 8p 1,9 105KM i dynamika wystarcza mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 2.0 115KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2018 8 godzin temu, todamian napisał: witam Przymierzam sie do zmiany autka. Rozglądam sie za pasatem b5 fl (najlepiej 2004 rok i młodszy) silnik w sumie nie wybrany ale tak zastanawiam sie nad 1,6 i włożyć do niego LPG. ..... Witam, Posiadam Jettę z tym silnikiem i LPG. Jeżeli chodzi o eksploatację to silnik bezproblemowo współpracuje z LPG, spalanie od 8 do 9 litrów LPG, dziwne ale pali równo czy to trasa czy miasto. Osiągi dla mnie są wystarczające - jazda w 90 % "dziadkowa" czyli przepisowa tzn w mieście 50 w trasie 90-100 (w Pile nie ma ekspresówek ani autostrad ). Jeżeli chodzi o pobór oleju to przy moim stylu jazdy pobiera znikome ilości, inni użytkownicy narzekają, że przy 140 i powyżej to olej znika w zastraszającym tempie. Silniczek cicho pracuje, przy moich prędkościach bardzo komfortowa jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 22 godziny temu, czachabrava napisał: 2.0 115KM tylko że ich jak na lekarstwo a rocznik 2003-4 to już jak biały kruk hehe te silniki rzeczywiście są tak dobre? nie biorą oleju jak te 130km? nie mają jakichś bolączek? bop jeśli pb to musi jednak tolerować lpg a ten jest bardzo polecany do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motomouse Napisano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 Godzinę temu, todamian napisał: a rocznik 2003-4 to już jak biały kruk hehe Eeee tam, biały kruk ... stoi taki jeden u mnie pod blokiem ;-) Godzinę temu, todamian napisał: te silniki rzeczywiście są tak dobre? Dobre. Proste i dobre.Silnik AZM to "rozwinięcie" konstrukcji silników 2E i ADY. Generalnie nie do zepsucia ;-) Godzinę temu, todamian napisał: nie biorą oleju jak te 130km? Biorą. Godzinę temu, todamian napisał: bop jeśli pb to musi jednak tolerować lpg Od dwunastu lat zagazowany - jakieś 250 000 tyś przejechane. Raz wymieniłem listwę, raz parownik i raz butlę ;-) Świece wymieniam 2x częściej i jeździ ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2018 W tak leciwym aucie IMHO tylko 1.6 lub 2.0 Najmniejsze szanse na kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 1.6pb do passata... oj to będzie mulosko. Totalnie nie tędy droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 Dnia 29.01.2018 o 11:31, mazi napisał: 1.6pb do passata... oj to będzie mulosko. Totalnie nie tędy droga. mam w B6, do jazdy po miescie wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 1.8T po mieście muł , każdy go łyka jak chce, ale za to silnik elastyczny a żeby nim szybciej pojechać to dopiero zbiera się od 3000tys. obrotów, auto fajne w trasy no i na trasie małe spalanie a to tez zaleta, silnik1.6 do takiego autka to chyba trochę za mały i zapewne paliwożerny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 Dnia 23.01.2018 o 12:56, todamian napisał: te silniki rzeczywiście są tak dobre? nie biorą oleju jak te 130km? miałem 2.0 115KM przez prawie 3 lata. Olej brał, ale bez tragedii, ~1 litr między wymianami oczywiście zagazowany był spalanie gaziwa tutaj większych problemów brak, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 13 godzin temu, Waldek40 napisał: 1.8T po mieście muł , każdy go łyka jak chce, ale za to silnik elastyczny a żeby nim szybciej pojechać to dopiero zbiera się od 3000tys. obrotów, auto fajne w trasy no i na trasie małe spalanie a to tez zaleta, silnik1.6 do takiego autka to chyba trochę za mały i zapewne paliwożerny 1.8T muł? Jak kierownik pipa albo silnik mocy nie trzyma... ja swoim wazacym przeszlo 1700kg jeżdżę w zakresie 2-3kRPM i zwykle jestem pierwszy, a jak pocisnę po obrotach to już całkowicie ciężko o szybszego zawodnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 1 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2018 no może go nie piłuje aby być pierwszy od świateł do świateł co nie zmienia faktu że na ulicy obok mnie znajdują się auta mniejsze.lżejsze, nowocześniejsze w których to teraz nawet upychają 2 turbiny które lepiej się zbierają, vw nie ciągnie od dołu a dopiero jak pisałem od 3000tys. obrotów, nie będę przecież w mieście ciągnął go do 6000tys. obrotów aby to jakoś się odpychało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Tylko 1.8T. Mialem w Superbie, auto do dzisiaj jezdzi. Padla mi jedna cewka i pompa paliwa, mocny chip i auto w sumie bezproblemowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUSS Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Kobita jeździ B5 2000r z 1,6 silnik ANA zagazowany. Jeździ po mieście i daję radę, jedyna zaleta to koszt jazdy 100km 20 pln. Niestety nie polecałbym ani silnika ani podwozia B5. Koszt utrzymania zawieszenia wielowachaczowego jest duży, i po polskich wybojach to prawie co 2 lata remont. Miała też B5 z 1.9 TDi i zawieszenie też trzeba było robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 2 godziny temu, BOGUSS napisał: Kobita jeździ B5 2000r z 1,6 silnik ANA zagazowany. Jeździ po mieście i daję radę, jedyna zaleta to koszt jazdy 100km 20 pln. Niestety nie polecałbym ani silnika ani podwozia B5. Koszt utrzymania zawieszenia wielowachaczowego jest duży, i po polskich wybojach to prawie co 2 lata remont. Miała też B5 z 1.9 TDi i zawieszenie też trzeba było robić. Co dwa lata ,to chyba jak się zakłada części MS z all..o. Albo robi przez ten czas 200kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUSS Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Paska oddaje do warsztatu i tam robią. Kto robi sam kiedy bez palnika nie da rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 8 godzin temu, BOGUSS napisał: Kobita jeździ B5 2000r z 1,6 silnik ANA zagazowany. Jeździ po mieście i daję radę, jedyna zaleta to koszt jazdy 100km 20 pln. Niestety nie polecałbym ani silnika ani podwozia B5. Koszt utrzymania zawieszenia wielowachaczowego jest duży, i po polskich wybojach to prawie co 2 lata remont. Miała też B5 z 1.9 TDi i zawieszenie też trzeba było robić. Jak nie ten silnik i zawieszenie to B6 zostaje zawieszenie proste i tanie i komfortowe. W B6 tez jest 1.6MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUSS Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Właśnie sprzedałem Galaxy zawieszenie proste do granic możliwości. A jednak jazda komfortowa była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.