Skocz do zawartości

Gdzie w Polsce kupie przekaźnik zwłoczny?


Antoine

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Antoine napisał:
Gdzie w Polsce kupie przekaźnik SANEL SRT 946, SRT948 lub ewentualnie HELLA 996152141 i ewentualnie w jakiej cenie?
 
 
 

poszukaj na http://ase.hoste.pl/sklep/index.php

mają cuda wianki - powinieneś coś dopasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Antoine napisał:

no ciekawa stronka :) i ceny OK.

kiedyś się interesowałem 1 przekaźnikiem i nawet uzyskałem informacje że jeszcze mogą w niektórych wypadkach dany przekaźnik dostosować pod zamówienie (np.: jakieś dodatkowe wyprowadzenie jakiegoś styku na zewnątrz itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W tme nie znalazlem, kupilem, tam gdzie Dzida pisal -ase
Wiem co pisze. Ja szukałem wynalazkowego takiego specjalnego to TYLKO I WYŁĄCZNIE tam mieli. A jak przejrzalem cala ofertę to stwierdziłem ze jak tam nie będzie lub nie beda mogli zrobic to znaczy ze taki przekaznik nie istnieje...

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12v ale nie chce przekaznika tylko wpiac szeregowo. Ma byc podpiete do plusa ewentualnie moze miec drugie wyjscie do minusa. Chodzi o to ze mam kamerke podlaczona do bezpiecznikow i chce zeby odpalala sie ze zwloka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, AstraC napisał:

Naciśnięcie przycisku załącza, po odpowiednim czasie się wyłącza.

Ogólne działanie przekaźnika zwłocznego znam, ale zastanawia mnie przyczyn a potrzeby takowego. Normalnie przecież w każdej chwili można przycisk wyłączyć. Co zatem musi zaistnieć, żeby taki przekaźnik był potrzebny?

Ja np. do swojego pokraka chciałbym założyć szyby elektryczne z możliwością ich zamykania po wyłączeniu zapłonu i otwarciu drzwi. Wtedy zastosowanie takiego przekaźnika ma sens - czas działania powinien być nieco dłuższy niż czas zamykania szyby - wtedy po jej zamknięciu odcina dopływ prądu i wszystko się wyłącza. Ale do ogrzewania szyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Zuraw napisał:

Co zatem musi zaistnieć, żeby taki przekaźnik był potrzebny?

Może grzanie szyby włącza się automatycznie po każdym włączeniu zapłonu (ewentualnie w zależności od temperatury) i by nie trzeba było za każdym razem wyłączać go ręcznie ani też nie grzać bez potrzeby szyby zastosowano taki przekaźnik:)

Podobne rozwiązanie grzania szyby miały Polonezy caro/plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Zuraw napisał:

Ogólne działanie przekaźnika zwłocznego znam, ale zastanawia mnie przyczyn a potrzeby takowego. Normalnie przecież w każdej chwili można przycisk wyłączyć. Co zatem musi zaistnieć, żeby taki przekaźnik był potrzebny?

Ja np. do swojego pokraka chciałbym założyć szyby elektryczne z możliwością ich zamykania po wyłączeniu zapłonu i otwarciu drzwi. Wtedy zastosowanie takiego przekaźnika ma sens - czas działania powinien być nieco dłuższy niż czas zamykania szyby - wtedy po jej zamknięciu odcina dopływ prądu i wszystko się wyłącza. Ale do ogrzewania szyby?

po to zeby bez potrzeby sie nie grzalo - jak paruje to pyk wlacza sie na 10 czy 20 min, jak potrzeba dluzej to jeszcze raz. a jak jest wlaczone to kierowcy nie wylaczaja tego przez cala podroz mimo iz juz nie jest potrzebne grzanie - mam w jednym pojezdzie takie cos fabrycznie i jest to calkiem dobre rozwiazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zabrzmi to glupio. Ale taki przekaznik byl stosowany w fso polonez. Grzana szyba wlaczala sie automatycznie ponizej 10*C i grzala przez 15 minut i sie wylaczala automatycznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎15 o 22:41, Antoine napisał:

po to zeby bez potrzeby sie nie grzalo - jak paruje to pyk wlacza sie na 10 czy 20 min, jak potrzeba dluzej to jeszcze raz. a jak jest wlaczone to kierowcy nie wylaczaja tego przez cala podroz mimo iz juz nie jest potrzebne grzanie - mam w jednym pojezdzie takie cos fabrycznie i jest to calkiem dobre rozwiazanie.

u mnie w thalii jest takie coś: mogę włączyć, wyłączyć a jak nie wyłączę to po około 10 minutach samo się wyłaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba we wszystkich Renault tak jest czy to Megane, Clio, Scenic czy Daćka po ok 10-15 minutach się samo wyłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.