DZIDA Napisano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2018 Budżet 15 kpln (z pakietem startowym) - nieprzekraczalne przeznaczenie: nie do topienia, upalania itp. tylko dojazdy do pracy dziurawą drogą asfaltową a w zimę dodatkowo zawiewaną i zasypywaną wymagania: - napęd 4x4 (stały/dołączany - nieistotne; jeżeli dołączany to automatycznie lub ręcznie Z KABINY - żadne sprzęgiełka przy ośkach ) - nie musi mieć reduktorów/blokad itp. - zawieszenie - wyższe niż zwykłe kombi - wielkość: nie chce hummera czy innego czołgu, ale z drugiej strony Ignis za mały - idealnie by było SX4/Sedici ale raczej budżet nie ten - silnik benzynowy + LPG - chyba że pojemność około 1,6 - 1,8 to ew. możę być sama benzyna z możliwością bezproblemowego zagazowania (bezproblemowe tzn. bez jakichś lubryfikacji czy innych tego typu wynalazków; reg. hydrauliczna luzów zaworowych - raczej wolę omijać regulację szklankami - generuje koszty) - 5 furtek koniecznie !!!! (3 furki odpadają kategorycznie) - klima, wspomaganie kierownicy i ABS obowiązkowe - co ponadto to będzie bonus - rocznik - w miar możliwości jak najmłodszy oczywiście ale realnie - chciałbym przynajmniej 2000 - awaryjność na rozsądnym poziomie (wiem że z racji budżetu i wieku nie mogę cudów oczekiwać, ale nie chciałbym żeby średnio raz w tygodniu stało w warsztacie) - UWAGA do Konik-a - Łada Niva odpada Moje typy (kolejność przypadkowa): - Honda CRV - Honda HRV - Subaru Forester (nie wiem jaki silnik pod LPG i boję się czy lokalni mechanicy ogarną serwis boksera) - Suzuki Grand Vitara - Land Rover Freelander (wielkościowo pasuje, aczkolwiek moje obawy co do niego dotycza dużej ilośći przekładek na rynku oraz zasłyszanej ponadprzeciętnej awaryjności) - ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2018 przy tych wymaganiach i gotówce.... zapomnij o 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Forester, a jaki silnik do lpg, to@ppmarian Ci doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Budżet 15 kpln (z pakietem startowym) - nieprzekraczalne przeznaczenie: nie do topienia, upalania itp. tylko dojazdy do pracy dziurawą drogą asfaltową a w zimę dodatkowo zawiewaną i zasypywaną wymagania: - napęd 4x4 (stały/dołączany - nieistotne; jeżeli dołączany to automatycznie lub ręcznie Z KABINY - żadne sprzęgiełka przy ośkach ) - nie musi mieć reduktorów/blokad itp. - zawieszenie - wyższe niż zwykłe kombi - wielkość: nie chce hummera czy innego czołgu, ale z drugiej strony Ignis za mały - idealnie by było SX4/Sedici ale raczej budżet nie ten - silnik benzynowy + LPG - chyba że pojemność około 1,6 - 1,8 to ew. możę być sama benzyna z możliwością bezproblemowego zagazowania (bezproblemowe tzn. bez jakichś lubryfikacji czy innych tego typu wynalazków; reg. hydrauliczna luzów zaworowych - raczej wolę omijać regulację szklankami - generuje koszty) - 5 furtek koniecznie !!!! (3 furki odpadają kategorycznie) - klima, wspomaganie kierownicy i ABS obowiązkowe - co ponadto to będzie bonus - rocznik - w miar możliwości jak najmłodszy oczywiście ale realnie - chciałbym przynajmniej 2000 - awaryjność na rozsądnym poziomie (wiem że z racji budżetu i wieku nie mogę cudów oczekiwać, ale nie chciałbym żeby średnio raz w tygodniu stało w warsztacie) - UWAGA do Konik-a - Łada Niva odpada Moje typy (kolejność przypadkowa): - Honda CRV - Honda HRV - Subaru Forester (nie wiem jaki silnik pod LPG i boję się czy lokalni mechanicy ogarną serwis boksera) - Suzuki Grand Vitara - Land Rover Freelander (wielkościowo pasuje, aczkolwiek moje obawy co do niego dotycza dużej ilośći przekładek na rynku oraz zasłyszanej ponadprzeciętnej awaryjności) - ?? Forek SF po lifcie (2000-2002r) bez problemu spełnia wszyskie te wymagania. W tej budzie do lpg tylko wolnossace sohc 2.0 125KM Mechanicznie- czołg nie do zabicia. Ruda ma prawo byc tylko na tylnych nadkolach. Jak znajdziesz w tym budżecie zdrowe SG (po 2003-2005r) to tez oczywiscie brać. Omijać turbo i wolnossace 2.0 dohc. Nie bać sie wersji USA z silnikiem wolnossacym 2.5sohc wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Ale to anglik Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Imo ktorykolwiek byle nie freelander Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Zasdaj sobie jeszcze pytanie czy to ma sens. Bo imo jakims kombi, sedanem ktory nie jest jakos maksymalnoe obnozony tez dojedziesz. Czołgowiska tam chyba nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 3 minuty temu, TWENTIS napisał: Zasdaj sobie jeszcze pytanie czy to ma sens. Bo imo jakims kombi, sedanem ktory nie jest jakos maksymalnoe obnozony tez dojedziesz. Czołgowiska tam chyba nie masz mam zwykłe kombi i zimą nie trzeba dużo żeby się masakrycznie jechało... droga 10 kat. odśnieżania i posypywania.... bardzo często jest ślisko jak diabli... wasko... problem ruszyć, problem się minąć .... dlatego chce czterołapa... a jeżeli czterołap to bez sensu brać z prześwitem zwykłego auta.... drugie auto plan jest mieć cywilne, dlatego 1 chce mieć "dostosowane" gdybym miał czołgowisko to bym szukał patrola albo JGC a tak mi nieco wyższe auto 4x4 wystarczy... wystarczyłby mi nawet SX4/sedici, ale za mało kasy poza tym mieszkam w krainie gdzie zimą się wyprowadza na spacer niedźwiedzie polarne więc to do czegoś zobowiązuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 17 minut temu, DZIDA napisał: mam zwykłe kombi i zimą nie trzeba dużo żeby się masakrycznie jechało... droga 10 kat. odśnieżania i posypywania.... bardzo często jest ślisko jak diabli... wasko... problem ruszyć, problem się minąć .... dlatego chce czterołapa... a jeżeli czterołap to bez sensu brać z prześwitem zwykłego auta.... drugie auto plan jest mieć cywilne, dlatego 1 chce mieć "dostosowane" gdybym miał czołgowisko to bym szukał patrola albo JGC a tak mi nieco wyższe auto 4x4 wystarczy... wystarczyłby mi nawet SX4/sedici, ale za mało kasy poza tym mieszkam w krainie gdzie zimą się wyprowadza na spacer niedźwiedzie polarne więc to do czegoś zobowiązuje Honda CRV 1 po lifcie lub, jak znajdziesz to IIgen - będzie ciężko do 15kpln - idealnie zastąpi kombi - regulacja luzu zaworowego śrubą, mały koszt Ewentualnie Subaru Forester I gen po lifcie z 2,0 125KM lub 2,5 sohc -> jak już ppmarian napisał Wszystko z ogarniętym LPG da radę, tylko napędy skrajnie różne, w Forku dodatkowo reduktor na dużą biedę drogową P.S. Freelandera i Sorento 1gen z 2.4 w tej cenie odpuść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 Budżet 15 kpln (z pakietem startowym) - nieprzekraczalne przeznaczenie: nie do topienia, upalania itp. tylko dojazdy do pracy dziurawą drogą asfaltową a w zimę dodatkowo zawiewaną i zasypywaną wymagania: - napęd 4x4 (stały/dołączany - nieistotne; jeżeli dołączany to automatycznie lub ręcznie Z KABINY - żadne sprzęgiełka przy ośkach ) - nie musi mieć reduktorów/blokad itp. - zawieszenie - wyższe niż zwykłe kombi - wielkość: nie chce hummera czy innego czołgu, ale z drugiej strony Ignis za mały - idealnie by było SX4/Sedici ale raczej budżet nie ten - silnik benzynowy + LPG - chyba że pojemność około 1,6 - 1,8 to ew. możę być sama benzyna z możliwością bezproblemowego zagazowania (bezproblemowe tzn. bez jakichś lubryfikacji czy innych tego typu wynalazków; reg. hydrauliczna luzów zaworowych - raczej wolę omijać regulację szklankami - generuje koszty) - 5 furtek koniecznie !!!! (3 furki odpadają kategorycznie) - klima, wspomaganie kierownicy i ABS obowiązkowe - co ponadto to będzie bonus - rocznik - w miar możliwości jak najmłodszy oczywiście ale realnie - chciałbym przynajmniej 2000 - awaryjność na rozsądnym poziomie (wiem że z racji budżetu i wieku nie mogę cudów oczekiwać, ale nie chciałbym żeby średnio raz w tygodniu stało w warsztacie) - UWAGA do Konik-a - Łada Niva odpada Moje typy (kolejność przypadkowa): - Honda CRV - Honda HRV - Subaru Forester (nie wiem jaki silnik pod LPG i boję się czy lokalni mechanicy ogarną serwis boksera) - Suzuki Grand Vitara - Land Rover Freelander (wielkościowo pasuje, aczkolwiek moje obawy co do niego dotycza dużej ilośći przekładek na rynku oraz zasłyszanej ponadprzeciętnej awaryjności) - ?? Aktualnie do 15 to Crv 1 gen wiem kto ma na sprzedaż. W dobrym stanie i zadbana. Kolor zielony. Pakiet startowy raczej pomijalny. Silnik z podtlenkiem. Na forum Crv jest takowa.Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 5 minut temu, AxiT napisał: Aktualnie do 15 to Crv 1 gen wiem kto ma na sprzedaż. W dobrym stanie i zadbana. Kolor zielony. Pakiet startowy raczej pomijalny. Silnik z podtlenkiem. Na forum Crv jest takowa. Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka link do ogłoszenia podrzucisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 11 godzin temu, DZIDA napisał: - Suzuki Grand Vitara i już np https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-grand-vitara-samochod-w-bardzo-dobrym-stanie-technicznym-ID6zv7cf.html#8793e89955 CRV I wygodne taczki, miałem kiedyś w rodzinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 link do ogłoszenia podrzucisz?Przepraszam mój błąd bez Lpg. Auto na razie wystawione tylko na crv-team.pl podać ci numer?Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 6 minut temu, AxiT napisał: Przepraszam mój błąd bez Lpg. Auto na razie wystawione tylko na crv-team.pl podać ci numer? Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka a możesz mi wrzucić na priv treść ogłoszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 a możesz mi wrzucić na priv treść ogłoszenia?To musisz chwilę poczekać bo jestem na teł i chwilę mi zejdzie Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Resztę danych jest w poście o samochodzie a ten ma kilka stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 Dnia 28.01.2018 o 22:56, Joki napisał: przejrzałem przy okazji ceny - ponad limit tak czy siak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 38 minut temu, DZIDA napisał: przejrzałem przy okazji ceny - ponad limit tak czy siak.... Na gotowo tak ale nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje gotowa z Niemiec bo jedyne co wiadomo to, że jest jakiś fakap. Przy opcji wyszukujesz sam lekko puknięty w przód tak, że poduchy całe i robisz w PL w sprawdzonej stodole, mieścisz się w limicie i wiesz co masz i dlaczego jest wszystko w porządku. Na gotowo jest poprzednia generacja ale kupować auto konstrukcyjnie z poprzedniego wieku to już lekka przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 Brat cioteczny z Suprasla wyhaczyl w zeszlym tygodniu Grand Cherokee ZJ 4.0 za 16tys w calkiem spoko stanie Wiem ze to o 2.4 litra za duzo niz szukasz, ale w terenie to co sie liczy to przede wszystkim moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 po przejrzeniu dostępnych ofert na olx i otomoto, po poczytaniu info dot. głównie współpracy silników z LPG oraz ew. problemów z silnikami (miałem LPG w 2 autach więc więm jak to w praktyce wygląda) - stwierdzam że chyba najmniejszym złem będzie jednak kupno Ignisa 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 13 minut temu, DZIDA napisał: po przejrzeniu dostępnych ofert na olx i otomoto, po poczytaniu info dot. głównie współpracy silników z LPG oraz ew. problemów z silnikami (miałem LPG w 2 autach więc więm jak to w praktyce wygląda) - stwierdzam że chyba najmniejszym złem będzie jednak kupno Ignisa 4x4 Podobno 1.3 jest na jakiejś liście Prins'a jeśli chodzi o lpg i wrażliwość na to paliwo... Polecę CRV 1gen po lifcie z 2.0 do Twoich zastosowań Ewentualnie wynalazek w postaci Renault RX4 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 3 minuty temu, Pipper napisał: Podobno 1.3 jest na jakiejś liście Prins'a jeśli chodzi o lpg i wrażliwość na to paliwo... Polecę CRV 1gen po lifcie z 2.0 do Twoich zastosowań Ewentualnie wynalazek w postaci Renault RX4 .... ale Ignisa nie będę gazował. Jakbym chciał gazować to bym celował w pandę 4x4 Gaz miałby być do większych pojemności. A co do CRV-ki 2,0 z LPG to na forum CRV wyczytałem ze i tak i tak po 100 kkm głowice będą do remontu, że lubryfikacja dużo nie pomoże, itp... więc idę po najmniejszej linii oporu: benzynowy Ignis/GX3/Justy 4x4 + ew. jakiś lift 2-3 cm zapodam żeby nieco się podnieść, ew. koła 15" zamiast 14" i ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 3 minuty temu, DZIDA napisał: ale Ignisa nie będę gazował. Jakbym chciał gazować to bym celował w pandę 4x4 Gaz miałby być do większych pojemności. A co do CRV-ki 2,0 z LPG to na forum CRV wyczytałem ze i tak i tak po 100 kkm głowice będą do remontu, że lubryfikacja dużo nie pomoże, itp... więc idę po najmniejszej linii oporu: benzynowy Ignis/GX3/Justy 4x4 + ew. jakiś lift 2-3 cm zapodam żeby nieco się podnieść, ew. koła 15" zamiast 14" i ogień No chyba, że tak PS. Znam kilka sztuk crv 1 i 2 gen już po 400-700kkm z lpg i głowice fabryczne... Zależy dużo od instalacji i sposobu montażu Renault byłoby z bezproblemowo gazowalnym silnikiem 2.0 Jak już Ignisa szukasz, to zerknij na bliźniaka od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 po przejrzeniu dostępnych ofert na olx i otomoto, po poczytaniu info dot. głównie współpracy silników z LPG oraz ew. problemów z silnikami (miałem LPG w 2 autach więc więm jak to w praktyce wygląda) - stwierdzam że chyba najmniejszym złem będzie jednak kupno Ignisa 4x4 Czemu nie forek?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 Czemu nie forek?wysłane z tel.Mieszkam na tzw motoryzacyjnym zadupiu. Boję sie ze okoliczni mechanicy nie ogarna należycie boksera. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 Mieszkam na tzw motoryzacyjnym zadupiu. Boję sie ze okoliczni mechanicy nie ogarna należycie boksera. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Przy 2.0 sohc nie ma co ogarniac.W/g najlepszy kandydat pod Twoje wymaganiawysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2018 ale Ignisa nie będę gazował. Jakbym chciał gazować to bym celował w pandę 4x4 Gaz miałby być do większych pojemności. A co do CRV-ki 2,0 z LPG to na forum CRV wyczytałem ze i tak i tak po 100 kkm głowice będą do remontu, że lubryfikacja dużo nie pomoże, itp... więc idę po najmniejszej linii oporu: benzynowy Ignis/GX3/Justy 4x4 + ew. jakiś lift 2-3 cm zapodam żeby nieco się podnieść, ew. koła 15" zamiast 14" i ogień To jak się tak boisz Lpg w Crv to weź 1 z silnikiem 2.0 128 km. To co zniesie ten silnik to żaden vtec nie. Nawet nie do końca poprawną regulacja zaworów nie robi na nim wrażenia. Czuc mniej mocy.Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 Na gotowo tak ale nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje gotowa z Niemiec bo jedyne co wiadomo to, że jest jakiś fakap. Przy opcji wyszukujesz sam lekko puknięty w przód tak, że poduchy całe i robisz w PL w sprawdzonej stodole, mieścisz się w limicie i wiesz co masz i dlaczego jest wszystko w porządku. Na gotowo jest poprzednia generacja ale kupować auto konstrukcyjnie z poprzedniego wieku to już lekka przesada. To nie Twoje.?https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-daihatsu-terios-1-3-benzyna-CID5-IDrJEl1.html? Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 Dnia 31.01.2018 o 15:50, ppmarian napisał: Przy 2.0 sohc nie ma co ogarniac. W/g najlepszy kandydat pod Twoje wymagania wysłane z tel. przeanalizowałem tez koszty potencjalnych napraw (co przy autach ~15 letnich i nawet starszych jest nieuniknione) oraz bieżącej eksploatacji i niestety wyszło że Ignis/Justy jest najlepszym wyborem: + niskie koszty napraw oraz eksploatacji bieżącej (łatwość napraw, dostęp do części, brak nietypowych rozwiązań, niskie ceny części, zużycie paliwa itp) + prześwit wystarczający - 17 cm (dla porównania Audi A6 allroad 2002 - 16cm; CRV 2012, ix35 2010, Sportage II 2013 - 17 cm; RAV4 IV 2013 - 16,5 cm) - niski komfort jazdy - mało miejsca w środku (awaryjnie rodzina 2+2 przejedzie na krótkie odcinki) - brak prestiżu i +10 pkt na dzielni Suma summarum Ignis/Justy jest na chwilę obecną nr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 50 minut temu, DZIDA napisał: przeanalizowałem tez koszty potencjalnych napraw (co przy autach ~15 letnich i nawet starszych jest nieuniknione) oraz bieżącej eksploatacji i niestety wyszło że Ignis/Justy jest najlepszym wyborem: + niskie koszty napraw oraz eksploatacji bieżącej (łatwość napraw, dostęp do części, brak nietypowych rozwiązań, niskie ceny części, zużycie paliwa itp) + prześwit wystarczający - 17 cm (dla porównania Audi A6 allroad 2002 - 16cm; CRV 2012, ix35 2010, Sportage II 2013 - 17 cm; RAV4 IV 2013 - 16,5 cm) - niski komfort jazdy - mało miejsca w środku (awaryjnie rodzina 2+2 przejedzie na krótkie odcinki) - brak prestiżu i +10 pkt na dzielni Suma summarum Ignis/Justy jest na chwilę obecną nr 1 Sprawdź rudą i rozrząd - łańcuch i kupuj, dobry temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 34 minuty temu, Pipper napisał: Sprawdź rudą i rozrząd - łańcuch i kupuj, dobry temat a czy jest różnica w rudej? w sensie czy oba modele były jednakowo atakowane czy któryś miała możę mniejsze skłonności ? A w kwestii łańcucha to coś jeszcze sprawdzać oprócz tego czy już grzechocze? Zauwazyłem w ogłoszeniach że niektóre egzemplarze miały podgrzewane zydle i webasto. fajnie by było trafić egzemplarz z webasto (podgrzewane zydle mogę sobie za grosze sam założyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 Godzinę temu, DZIDA napisał: a czy jest różnica w rudej? w sensie czy oba modele były jednakowo atakowane czy któryś miała możę mniejsze skłonności ? A w kwestii łańcucha to coś jeszcze sprawdzać oprócz tego czy już grzechocze? Zauwazyłem w ogłoszeniach że niektóre egzemplarze miały podgrzewane zydle i webasto. fajnie by było trafić egzemplarz z webasto (podgrzewane zydle mogę sobie za grosze sam założyć) Co do rudej i tego wieku, to już indywidualna sprawa każdego egzemplarza. Co do łańcucha, komplet drogi nie jest, warto zmienić na wszelki wypadek. Zydle grzane są czasami, webasto niefabrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 2 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2018 7 godzin temu, DZIDA napisał: To nie Twoje.? Na szczęście nie. W nim już chyba tylko ta czarna farba na boku trzyma karoserię w całości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.