Skocz do zawartości

Programowalny moduł zapłonowy


koNik

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuję programowalny niezależny moduł zapłonowy do silnika 4t 4zyl w oparciu o czujnik halla. Może być zintegrowany z cewkami, wiem że są takie rzeczy ale coś nie mogę nic znaleźć ;]

ktoś coś? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 29.01.2018 o 11:41, koNik napisał:

potrzebuję programowalny niezależny moduł zapłonowy do silnika 4t 4zyl w oparciu o czujnik halla. Może być zintegrowany z cewkami, wiem że są takie rzeczy ale coś nie mogę nic znaleźć ;]

ktoś coś? ;]

https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r3-2-plus-2016-programowalny-modul-zaplonowy-cdi-nowa-wersja-CID5-IDieYSf.html#b509a0daf4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.02.2018 o 20:35, meenia napisał:

Według opisu, sprzęt raczej do silników jedno-dwucylindrowych, ale nadaje się też do niektórych silników wielocylindrowych (3, 4 i więcej).  Obstawiam, że chodzi o silniki z rozdzielaczem zapłonu.

 

Ja z marszu wygrzebałem takie coś wypasionego, ale cztery razy droższe: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecu-2-plus-detail

Edit: Jest też wersja uproszczona, ale wciąż pełen sterownik silnika: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecumicro-detail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, gondoljerzy napisał:

Według opisu, sprzęt raczej do silników jedno-dwucylindrowych, ale nadaje się też do niektórych silników wielocylindrowych (3, 4 i więcej).  Obstawiam, że chodzi o silniki z rozdzielaczem zapłonu.

 

Ja z marszu wygrzebałem takie coś wypasionego, ale cztery razy droższe: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecu-2-plus-detail

Edit: Jest też wersja uproszczona, ale wciąż pełen sterownik silnika: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecumicro-detail

Standalone mam zamontowane u siebie z zmocie, tu mialo byc sterowanie samym zaplonem, wystarcza dwie podwojne cewki i uklad z iskra tracona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno, co mi się w tym zapłonie nie podoba, to że nie ma regulacji względem podciśnienia w kolektorze ssącym, a jedynie według obrotów. Chyba, że się mylę?  Do prostych zastosowań sportowych wystarczy, ale średnio się nadaje do silnika pracującego w całym zakresie obciążeń.  Ciekawe, do czego to potrzebne koNikowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.