koNik Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 potrzebuję programowalny niezależny moduł zapłonowy do silnika 4t 4zyl w oparciu o czujnik halla. Może być zintegrowany z cewkami, wiem że są takie rzeczy ale coś nie mogę nic znaleźć ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2018 fordowski EDIS + ecumaster ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 10 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2018 Dnia 29.01.2018 o 11:41, koNik napisał: potrzebuję programowalny niezależny moduł zapłonowy do silnika 4t 4zyl w oparciu o czujnik halla. Może być zintegrowany z cewkami, wiem że są takie rzeczy ale coś nie mogę nic znaleźć ktoś coś? https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r3-2-plus-2016-programowalny-modul-zaplonowy-cdi-nowa-wersja-CID5-IDieYSf.html#b509a0daf4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 12 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Dnia 10.02.2018 o 20:35, meenia napisał: https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r3-2-plus-2016-programowalny-modul-zaplonowy-cdi-nowa-wersja-CID5-IDieYSf.html#b509a0daf4 Według opisu, sprzęt raczej do silników jedno-dwucylindrowych, ale nadaje się też do niektórych silników wielocylindrowych (3, 4 i więcej). Obstawiam, że chodzi o silniki z rozdzielaczem zapłonu. Ja z marszu wygrzebałem takie coś wypasionego, ale cztery razy droższe: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecu-2-plus-detail Edit: Jest też wersja uproszczona, ale wciąż pełen sterownik silnika: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecumicro-detail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 12 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 45 minut temu, gondoljerzy napisał: Według opisu, sprzęt raczej do silników jedno-dwucylindrowych, ale nadaje się też do niektórych silników wielocylindrowych (3, 4 i więcej). Obstawiam, że chodzi o silniki z rozdzielaczem zapłonu. Ja z marszu wygrzebałem takie coś wypasionego, ale cztery razy droższe: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecu-2-plus-detail Edit: Jest też wersja uproszczona, ale wciąż pełen sterownik silnika: http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/sklep/komputery-standalone/easyecumicro-detail Standalone mam zamontowane u siebie z zmocie, tu mialo byc sterowanie samym zaplonem, wystarcza dwie podwojne cewki i uklad z iskra tracona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 12 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Jedno, co mi się w tym zapłonie nie podoba, to że nie ma regulacji względem podciśnienia w kolektorze ssącym, a jedynie według obrotów. Chyba, że się mylę? Do prostych zastosowań sportowych wystarczy, ale średnio się nadaje do silnika pracującego w całym zakresie obciążeń. Ciekawe, do czego to potrzebne koNikowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.