Jump to content
Sign in to follow this  
sparrco

1.1 spi nie odpala

Recommended Posts

Witam, problem polega na tym że samochód nie odpala, napięcie na mono-wtrysku to 4,5 (nie wiem jakie powinno być)... Kiedy strzykawką wleje paliwo to chodzi aż się skończy paliwo... Seicento jest od nie dawna i jest jedną wielką zagadką... wymienione przekaźniki, stacyjka jest zepsuta i odpala się go z guzika, nie pokazuję w ogóle kluczyka, samochód działał normalnie aż do pewnego momentu, po zgaszeniu już nie zapalił, w między czasie dużo było grzebane ale nie przy silniku lecz w komorze silnika, sprawy blacharskie, może coś gdzieś naruszono, wiem że to dziwne informacje i może mało precyzyjne ale jestem laikiem a problem opisuje mi kolega telefonicznie, może ktoś ma jakieś pomysły? nie mamy chwilowo możliwości podłączenia pod kompa...(ogólnie to coraz ciężej z tym w warszawie), jakieś pomysły? Ja posiadam swojego spi i mamy możliwość przełożenia ewentualnie czegoś żeby sprawdzić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa? Z "tyłu za radiem" zobacz głęboko na ścianie grodziowej,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, sparrco napisał:

z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest...

 

 

to ze pompa dziala czyli ją słyszysz to nie znaczy, że pompuje paliwo w odpowiedniej ilości. Sam powiedziałeś, że po wstrzyknięciu paliwa auto chodzi, więc z układem zapłonowym jest wsio ok. Podmień pompę paliwa na inno, wyczyść sitko i filtr paliwa i sprawdzaj wtedy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co jeśli chodzi o napięcie 4,5volt na mono wtrysku? napięcie na przekaźniku jest 12v... jak podaje 12v bez pośrednio na wtrysk to odpala ale zalewa go i gaśnie... więc pompa raczej działa, co może być za to odpowiedzialne? może sonda lambda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to napięcie jest mierzone bezpośrednio na zacisku wtrysku? trzeba by zmierzyć na obydwu biegunach względem masy i oczywiście zaraz o przekręceniu zapłonu (w momencie gdy pompa paliwa pracuje) wtedy będzie można coś powiedzieć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.