Skocz do zawartości

1.1 spi nie odpala


sparrco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem polega na tym że samochód nie odpala, napięcie na mono-wtrysku to 4,5 (nie wiem jakie powinno być)... Kiedy strzykawką wleje paliwo to chodzi aż się skończy paliwo... Seicento jest od nie dawna i jest jedną wielką zagadką... wymienione przekaźniki, stacyjka jest zepsuta i odpala się go z guzika, nie pokazuję w ogóle kluczyka, samochód działał normalnie aż do pewnego momentu, po zgaszeniu już nie zapalił, w między czasie dużo było grzebane ale nie przy silniku lecz w komorze silnika, sprawy blacharskie, może coś gdzieś naruszono, wiem że to dziwne informacje i może mało precyzyjne ale jestem laikiem a problem opisuje mi kolega telefonicznie, może ktoś ma jakieś pomysły? nie mamy chwilowo możliwości podłączenia pod kompa...(ogólnie to coraz ciężej z tym w warszawie), jakieś pomysły? Ja posiadam swojego spi i mamy możliwość przełożenia ewentualnie czegoś żeby sprawdzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, sparrco napisał:

z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest...

 

 

to ze pompa dziala czyli ją słyszysz to nie znaczy, że pompuje paliwo w odpowiedniej ilości. Sam powiedziałeś, że po wstrzyknięciu paliwa auto chodzi, więc z układem zapłonowym jest wsio ok. Podmień pompę paliwa na inno, wyczyść sitko i filtr paliwa i sprawdzaj wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jeśli chodzi o napięcie 4,5volt na mono wtrysku? napięcie na przekaźniku jest 12v... jak podaje 12v bez pośrednio na wtrysk to odpala ale zalewa go i gaśnie... więc pompa raczej działa, co może być za to odpowiedzialne? może sonda lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to napięcie jest mierzone bezpośrednio na zacisku wtrysku? trzeba by zmierzyć na obydwu biegunach względem masy i oczywiście zaraz o przekręceniu zapłonu (w momencie gdy pompa paliwa pracuje) wtedy będzie można coś powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.