sparrco Napisano 3 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2018 Witam, problem polega na tym że samochód nie odpala, napięcie na mono-wtrysku to 4,5 (nie wiem jakie powinno być)... Kiedy strzykawką wleje paliwo to chodzi aż się skończy paliwo... Seicento jest od nie dawna i jest jedną wielką zagadką... wymienione przekaźniki, stacyjka jest zepsuta i odpala się go z guzika, nie pokazuję w ogóle kluczyka, samochód działał normalnie aż do pewnego momentu, po zgaszeniu już nie zapalił, w między czasie dużo było grzebane ale nie przy silniku lecz w komorze silnika, sprawy blacharskie, może coś gdzieś naruszono, wiem że to dziwne informacje i może mało precyzyjne ale jestem laikiem a problem opisuje mi kolega telefonicznie, może ktoś ma jakieś pomysły? nie mamy chwilowo możliwości podłączenia pod kompa...(ogólnie to coraz ciężej z tym w warszawie), jakieś pomysły? Ja posiadam swojego spi i mamy możliwość przełożenia ewentualnie czegoś żeby sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2018 wyłącznik bezwładnościowy pompy paliwa? Z "tyłu za radiem" zobacz głęboko na ścianie grodziowej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sparrco Napisano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2018 z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 12 godzin temu, sparrco napisał: z tym że pompa działa... nie wiem czy chodzi o czujnik "uderzeniowy" czy to jakiś inny ale ten gdy jest wyciśnięty to wtedy nawet prądu nie ma a gdy jest wciśnięty wszystko jest... to ze pompa dziala czyli ją słyszysz to nie znaczy, że pompuje paliwo w odpowiedniej ilości. Sam powiedziałeś, że po wstrzyknięciu paliwa auto chodzi, więc z układem zapłonowym jest wsio ok. Podmień pompę paliwa na inno, wyczyść sitko i filtr paliwa i sprawdzaj wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sparrco Napisano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 a co jeśli chodzi o napięcie 4,5volt na mono wtrysku? napięcie na przekaźniku jest 12v... jak podaje 12v bez pośrednio na wtrysk to odpala ale zalewa go i gaśnie... więc pompa raczej działa, co może być za to odpowiedzialne? może sonda lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 to napięcie jest mierzone bezpośrednio na zacisku wtrysku? trzeba by zmierzyć na obydwu biegunach względem masy i oczywiście zaraz o przekręceniu zapłonu (w momencie gdy pompa paliwa pracuje) wtedy będzie można coś powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.