Lcf Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Witam, naszla mnie mysl na kupno roboczego autka i pomyslalem o jakims pick-upie, Z wygladu podoba mi sie Navara, ale tam tylko diesle, no i trafilem na Frontiera (odpowiednik Navary na rynek USA) 4.0 V6 ok. 270KM skrzynia AT, z filmikow na youtubie zbiera sie to calkiem niezle. Czy ktos uzytkuje moze takie autko, moze byc nawet Navara, chodzi mi, czy da sie tym od biedy wpasc na autostrade i te 150-160km/h pojechac. Bo po miescie to raczej da sobie rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Można i na trasie i po mieście ale raczej za karę. Tak przynajmniej było to odbierane u mnie w korpo, kiedy jeszcze tam tyrałem. Poza tym to straszny szrot jest. Jeśli już to jakiś Hi-Lux. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Hi-Lux to widze tylko diesel i to tez widze jakies dychawiczne, max 171KM z 3.0 litrowego diesla (Navara tyle ma z 2.5dCi), ale to mala na taka bude, dlatego biore pod uwage tylko spora benzyne, a ta 4.0 L V6-ka wyglada na dosc dynamiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 No to odpowiednik z V6 z USA. Ja jeździłem Navarą, nawet kilkoma egzemplarzami. W sumie ze 150tys. km. To było dobre na budowę, bo paletę cegły można było przewieźć. I z pola ziemniaki przytargać ale awaryjne i toporne. Hi-Lux prawie o połowę mniej ładowności miał ale pod każdym innym względem był lepszy. Chwalą tez L200 ale tym nie jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Tylko znalezienie czegos z V6 czy V8 jest raczej niewykonalne. Gdybym mial wiekszy budzet, to szukalbym Dodge Ram 1500 z Hemi na pokladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 11 godzin temu, Joki napisał: Chwalą tez L200 ale tym nie jeździłem. L200 jest całkiem dynamiczne i na drodze prowadzi się zaskakująco (przynajmniej dla mnie) dobrze. W warunkach autostradowych daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Pomijam wyglad L200, bo to kwestia gustu, dla mnie osobiscie w porownaniu do Navary/Frontiera jest paskudny, a i nie ma chyba w ofercie silnika w benzynie, z rozsadna pojemnoscia (V6 od 3.0L w gore) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinas Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 7 godzin temu, Lcf napisał: Pomijam wyglad L200, bo to kwestia gustu, dla mnie osobiscie w porownaniu do Navary/Frontiera jest paskudny, a i nie ma chyba w ofercie silnika w benzynie, z rozsadna pojemnoscia (V6 od 3.0L w gore) jak będziesz jeździł pusty to auto ma kiepskie prowadzenie (tył ucieka). ja jeżdzę L200 i bez ładunku na pace trzeba mieć duszę na ramieniu. próbowałem kiedyś z navarą i było gorzej. ale tak do 100 km/h śmiało pojedzie każdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 54 minuty temu, Marcinas napisał: jak będziesz jeździł pusty to auto ma kiepskie prowadzenie (tył ucieka)... Trochę przesadzasz. Owszem na rondach i zakrętach albo na śliskim trzeba bardziej uważać ale niewiele bardziej niż w innych RWD. Na suchym jeździ się stabilnie. Jeździłem i 160km/h. Problemem jest charakterystyka zawieszenia i ogromny dyskomfort a także (przez wysoką podłogę) pozycja za kierownicą. Większość z nas miała problemy z kręgosłupem po kilkudziesięciu tys. km. Jeden kolega wylądował nawet w szpitalu z tego powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinas Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 Jasne, ale jak kupujesz takie auto żeby śmigać 160 po autostradzie to pomyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2018 7 minut temu, Marcinas napisał: Jasne, ale jak kupujesz takie auto żeby śmigać 160 po autostradzie to pomyłka Zgadza się. To męczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 Witam, naszla mnie mysl na kupno roboczego autka i pomyslalem o jakims pick-upie, Z wygladu podoba mi sie Navara, ale tam tylko diesle, no i trafilem na Frontiera (odpowiednik Navary na rynek USA) 4.0 V6 ok. 270KM skrzynia AT, z filmikow na youtubie zbiera sie to calkiem niezle. Czy ktos uzytkuje moze takie autko, moze byc nawet Navara, chodzi mi, czy da sie tym od biedy wpasc na autostrade i te 150-160km/h pojechac. Bo po miescie to raczej da sobie radeUciekać. Silnik nie do zabicie 4.0l V6, reszta cóż....Jeśli Nissan oficjalnie mówi ze D40 Navara/Frontier ‚miał wiele problemow’ to to coś mówi.Próbka z EU jest za mała. Poszukałbym HiLux 4.0l V6...Miałem tych silników trochę 2x Hilux, 1x Prado, 1x FJ cruiser. Teraz znow w nowym Hilux. ...Jesli cos zostsnie z HiLux to Wlasnie ten silnik...Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 Dnia 6.02.2018 o 09:35, OZI napisał: Poszukałbym HiLux 4.0l V6... Niestety, u nas nie do dostania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 a coś z USA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 Niestety, u nas nie do dostaniaTacoma? Musi być pick up?Sent from my SM-N950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 Dnia 4.02.2018 o 21:39, Joki napisał: No to odpowiednik z V6 z USA. Ja jeździłem Navarą, nawet kilkoma egzemplarzami. W sumie ze 150tys. km. To było dobre na budowę, bo paletę cegły można było przewieźć. I z pola ziemniaki przytargać ale awaryjne i toporne. Hi-Lux prawie o połowę mniej ładowności miał ale pod każdym innym względem był lepszy. Chwalą tez L200 ale tym nie jeździłem. Nie wiem jak poprzednie generacje, ale aktualna Navara prowadzi się względnie poprawnie, jest przyzwoicie wykończona i żwawa. Jako jedyna ma kamery 360, co w przypadku takich samochodów często się przydaje. Hilux jest wąski, wysoki, wolny i ma straszną skrzynię. Najfajniejszy do jazdy prosto jest Amarok, ale manewrowanie w mieście i cena chyba nie rekompensują różnicy. L200 prowadzi się jak taczka. Dnia 6.02.2018 o 09:35, OZI napisał: Uciekać. Silnik nie do zabicie 4.0l V6, reszta cóż.... Czyli taki Nissan Xterra 4.0 powinien być ok? Ostatnio chodzi mi po głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 19 minut temu, camel00 napisał: Nie wiem jak poprzednie generacje, ale aktualna Navara prowadzi się względnie poprawnie, jest przyzwoicie wykończona i żwawa. Jako jedyna ma kamery 360, co w przypadku takich samochodów często się przydaje. Hilux jest wąski, wysoki, wolny i ma straszną skrzynię. Najfajniejszy do jazdy prosto jest Amarok, ale manewrowanie w mieście i cena chyba nie rekompensują różnicy. L200 prowadzi się jak taczka. Czyli taki Nissan Xterra 4.0 powinien być ok? Ostatnio chodzi mi po głowie. Było kilka fajnych na początku roku na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 10 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2018 Czyli taki Nissan Xterra 4.0 powinien być ok? Ostatnio chodzi mi po głowie.Napewno np300 jest ogromnym postępem, szczególnie w Q.Ale... jest obecnie akcja konsumenci vs Nissan Australia.Niektóre egzemplarze podczas przyspieszania mają klikając odgłos.Winna jest ECU i skrzynie -automatic. Problem dotyczy tylko aut z podwójnymi turbo.]Są też problemy z tylną cieknaca osią.Więc znów Nissan zawalił ale nie jest to tak jak z D40..Tak ten V6 to jeden bardziej bezproblemowych silnik od od NissanSent from my SM-N950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.