Skocz do zawartości

Do olejowych specjalistów


elgritone

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, w mojej 3.2 zbliża się termin wymiany oleju i jak zwykle dylemat co zalać. Aktualnie zalane jest Penrite 0w40 plus dodatki Archoil.. Coś tam ubywało, ale tak naprawde nie wiem ile poszło przez silnik a ile przez korek (bo ostatnio zauwazylem, ze był mocno przypocony). I nie wiem zostać przy tym 0w40 czy wrócić do 5w40? Skłaniał bym się ku temu 0w40, ale potrzebuje argumentów. Jesli chodzi o sam silnik jest to JTS a więc wtrysk bezposredni, stad problemy z nagarem. Do tego kanaly olejowe sa średnio zaprojektowane i podobno lubią się przytykac (taka opinie slyszalem)..

 

Jeśli miałoby zostać 0w40 to:

 

- zostawić tego Penrite'a?

 

- zalać Millers XF longlife 0W40? - podobno bardzo fajny

 

Wrócić do 5w40 i zalać:

 

- Millers EE longlife 5W40,

 

- Meguin Super Leichtlauf 5W40,

 

- Millers Trident 5W40,

 

ewentualnie bardziej na "sportowo":

 

- Fuchs Race Pro S 5W40,

 

- Millers CFS 5W40?

 

Co byście polecili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ do wymogów producenta i wystarczy.

Unikać najtańszych. Lotos lubi zostawiać nagar. Jak stać na najdroższe to brać. Ja biorę zawsze średnią półkę. Mobil, Total (tutaj pochwalę, dla mnie najlepszy, zawsze czysty, zero nagaru) Motul etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.