Jump to content
Sign in to follow this  
bolekatepl

Szarpie po hamowaniu silnikiem

Recommended Posts

Witam

Wczoraj  cos mi sie stalo z autem tzn pali normalnie jak rusze i jade jest ok ale jak zaczne hamowac silnikiem to pozniej pododaniu gazu przez kilka sekund dlawi sie jakbby nie palil na wszystkie gary ipozniej wszystko jest ok ciagnie ladnie az do puszczenia gazu gdzie szukac przyczyny przewody i swiece  podmienione ale problem nadal jest czy moze jakis czujnik umarl t ale jak to sprawdzic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak kończysz hamować silnikiem to wyłączasz hamulec czy nie?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie jak kabel masowy nie kontaktował. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktory masowy bo jest kilka kabli przy cewkach przy kompie i kolo zbiorniczka plynu chlodnicy .... ale posprawdzam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, bolekatepl napisał:

Ktory masowy bo jest kilka kabli przy cewkach przy kompie i kolo zbiorniczka plynu chlodnicy .... ale posprawdzam

Główny ten gruby między budą  a silnikiem. Wygnił na zaciśniętym oczku.

Pozostałe biorą ją z silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie masa z kablem wszystko ok. Poza tym problem nasila sie na cieplym aucie jak zimny to jest ok 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zdiagnozowalem problem winna prawdopodobnie jest głowica tzn bardzo klekocza zawory i pojawił sie wyciek oleju z uszczelki przy kanale olejowym na srodku Dziś rozmawiałem z warsztatem gdzie glowica była kompleksowo regenerowana ( 2 tyg temu) i mam podjechac na reklamacje ale juz telefonicznie pan mi powiedział że moze to byc wina tego że uszczelka puszcza olej i po puszczeniu gazu olej zasysa do komory spalania co powoduje chwilowe zalanie świecy dodatkowo metaliczny dźwiek moze byc objawem pekniętej sprezyny zaworu co poteguje efekt dławienia. Zobaczymy po niedzieli jak podjade do warsztatu. Swoja droga to nie chce mi sie wierzyc że nowa uszczelka nawet jak była żle dokrecona puscila po ok 200km przebiegu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i po temacie sprawa banalnie prosta szkoda że na to nie wpadłem winny był lużny wałek poprostu przy regeneracji głowicy stopki wałka były luźne dokręcone i po temacie zaworów nie słuchac. Dziwny był tylko wyciek  z UPG bo wytarłem uszczelke kilka razy w tym miejscu i jakos dziwnie nie cieknie tak jak by przy składaniu na uszczelke kapnął olej i poprostu wyplywał  jak silnik sie rozgrzał bo inaczej tego nie umie wytłumaczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.