Skocz do zawartości

2019 Toyota Corolla/Auris


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

650e6e7eff57db80009d50d56899f26c.jpg

 

 

Drugie najważniejsze auto dla TMC po Camry ...: Urosło o 40mm, znizylo się o 25mm - wnętrze wyładniało. Szersze o 30mm

 

Platforma TNGA ta sama co nowy Prius i CH-R.

 

c7b1e5c1b72d55d9065083083416059c.jpg

 

96af8dc91a27b9e2da5dafbd369ece08.jpg

 

 

1eda78c040eb46e8893461a4db8244da.jpg

 

 

357e4651d009e09b28a5a5b49532908b.jpg

 

Info wychodzi ale potwierdzone:

- EU bez Diesel,

- wersja top w EU to 1.8l HYbrid teraz z 178KM ...

- w pierdziolku dostajemy dalej 1.8l tym razem już z DI silnik bez Turbo.

- cena w pierdziolku bez zmiany...

 

Więcej pix i info TBC...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota jak Toyota. Nie musi się podobać.

Przód wyszedł nawet interesujący, ale tył oczywiście beznadziejny i zupełnie z zatraconymi proporcjami.

 

Oby był bezawaryjny, a jego obsługa sprowadzała się do tankowania :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toyota dzisiaj potwierdziła, że do końca 2018 roku wycofuje się z produkcji silników diesel. Dlatego zostanie hybryda bądź benzyna.

 

Tylko w autach osobowych i małych SUV.

 

Hilux/Fortuner/ Dyna/Coaster/Prado/Land Cruiser zostają (narazie)Diesel

 

 

1cdb7d21b0564623205258a4329730db.jpg&key=8a8542b3a0bb2330caaa3143322d23b38dfb895852f0c127811b5025edfc8219

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe zapowiada się pierwsza hybryda z dobrymi osiągami.



EU 3 silniki

Benzyna 1.2l 116KM
Hybrid 1.6l 122KM
Hybrid 2.0l 180KM


Ten ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, OZI napisał:

Ten ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode

 

I będzie zapewne kosztować w EU tyle, co u Was Tesla ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
I będzie zapewne kosztować w EU tyle, co u Was Tesla ;]



Nie wiem jak EU - pewnie jak mówisz ceny podniosą 🤬 ale Toyota Oz potwierdziła wczoraj ze ceny będą bez zmian.

Patrząc na obecny line-up to Hybrid który jest pośrodku gdzieś ....

960e4b9535a4b416d3458168d0809c88.jpg

c089fa9396e62a8076e96c14d0b61364.jpg


IMVHO na moje warunki nie ma sensu kupować Hybrid bo to cała benzyna przyz całym życiu Corolla na 100,000km

No chyba ze się poczuć lepiej mamy...

Z drugiej strony przy EU cen benzyny to
IMVHO miało by sens żeby to się dobrze sprzedawało - tym bardziej ze zanim jakiś Rysio się w Hybrid pozna to będziesz miał $$$ z service w PL warunkach


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tylko w autach osobowych i małych SUV.
 
Hilux/Fortuner/ Dyna/Coaster/Prado/Land Cruiser zostają (narazie)Diesel
 
 
1cdb7d21b0564623205258a4329730db.jpg&key=8a8542b3a0bb2330caaa3143322d23b38dfb895852f0c127811b5025edfc8219
 
 
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk
W EU to ułamek sprzedaży, pisałem z perspektywy mojego pierdzidołka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ralph78 napisał:

Toyota dzisiaj potwierdziła, że do końca 2018 roku wycofuje się z produkcji silników diesel. Dlatego zostanie hybryda bądź benzyna.

1.4 D4D już wiekowe, w Avensisie (który niedługo też ma zniknąć) 2.0 D4D sto silnik BMW. A że oni mają w modelach osobowych hybrydy cenowo blisko diesla, to w ogóle nie jest zaskakujaca decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W EU to ułamek sprzedaży, pisałem z perspektywy mojego pierdzidołka.



Cool bananas - napisalem bo dużo info wychodzi ze ‚Toyota porzuca bee i fuj Rudolph Diesel 🦌 ‚

Toyota porzuca Diesel w autach osobowych - gdzie de facto dotyczy tylko EU bo Diesel w osobowych nigdzie nie istniał albo byl promilowy.

AFAIK na sztukę TMC ma największy $$$ jeśli weźmiemy pod uwagę R&D i koszt klepania na 3 autach:

- Hilux/Tacoma

- Land Cruiser Prado

- Tundra

Diesel tu raczej nie umrze. 2.8l jest nowa konstrukcja z 2015.


Patrzę właśnie na swój pierdziolku co sprzedali w 28 dniach Feb 2018.

Prado 1,323 sztuki - 100% 4 cyl Diesel
Land Cruiser 1,085 - 97% V8 Diesel
Hilux 4,426 - 78% 4 cyl Diesel
Camry 1,381 - ciekawe 56% Hybrid, potem V6 i najmniejsze wzięcie w 4 cyl benzyna ...
Corolla 3,270 - Hybrid ... 3% - benzyna 97%


Inaczej na 95,999 aut sprzedanych w zeszłym miesiącu:
- benzyna 61,963
- Diesel 29,979
- Hybrid 952
- EV - 103 (Tesla)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

EU 3 silniki

Benzyna 1.2l 116KM
Hybrid 1.6l 122KM
Hybrid 2.0l 180KM

 

Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi design bardzo pasuje. To kolejna po C-HR Toyota ze śmielszym wyglądem.

Podzielam ciekawość innych...co z wnętrzem, jakością tworzywa, ect?

Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę...

 

A dlaczego ma miec Turbo?

 

1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, lnk napisał:

Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu.

 

To jest zrobione po to, by w katalogu auto było dłuższe o te 20 cm. Poważnie, czasami producenci stosują taką mało uczciwą sztuczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, OZI napisał:

 

A dlaczego ma miec Turbo?

 

1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry

 

 

Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

Aaa, jasne. No OK, jeżeli nie chcę hybrydy (dla mnie nie ma sensu, 80% przebiegu to trasy), a diesel mnie nie bawi, to jakie silniki zaproponuje dla mnie Toyota? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi design bardzo pasuje. To kolejna po C-HR Toyota ze śmielszym wyglądem.
Podzielam ciekawość innych...co z wnętrzem, jakością tworzywa, ect?
Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu.



Wnętrze narazie przyciemnione - ale Toyota twierdzi ze ma być jak Camry.
Zobaczymy. Klasyczne karmienie (info) żeby podtrzymać erekcje (konsumenta)


c9e27d310955cf89985f0bcdd661b10e.jpg


08f6ef86665e754aca18fab1d9223827.jpg


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wladmar napisał:

 

Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę...

Jakie 8s do 100km/h, spalanie koło 4l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, OZI napisał:

 

 


EU 3 silniki

Benzyna 1.2l 116KM
Hybrid 1.6l 122KM
Hybrid 2.0l 180KM


Ten ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode emoji469.pngemoji469.pngemoji469.pngemoji964.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

na filmiku jest hybryda nie 1.6 a dobrze znany 1.8 122km z CHR i Priusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A dlaczego ma miec Turbo?
 
1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry
 
 
Sent from my iCrap X using Tapacrap
Gdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wladmar napisał:

 

Wątpię w takie przyspieszenie przy takiej mocy i masie, a w takie spalanie na trasie nie wierzę. W granicach 5-6 tak. 

1.8 hybrid ma mieć 180KM. Zależy jaka trasa. Mój pojazd pali kolo 5,5 dojazd do pracy 100km w dwie strony, jak toyota spaliła by 4l skłonny był bym kupić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, sdss napisał:

1.8 hybrid ma mieć 180KM. Zależy jaka trasa.

 

Przy 180 KM już jest szansa na 8 do 100. Trasa = droga poza terenem zabudowanym, z prędkością przelotową w granicach 70-110. Typowa współczesna turbobenzyna na takiej trasie o mocy ok. 150 KM spala 5-6 litrów i raczej mała szansa, że hybryda spali mniej. Na autostradzie (przelotowa 150-160) zużycie rośnie o ok. 2-3 litry i hybryda z racji swojej budowy nie ma żadnej przewagi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na filmiku jest hybryda nie 1.6 a dobrze znany 1.8 122km z CHR i Priusa.



typo moja pomyłka powinno być 1.8l Hybrid z CHR i Prius. (Nie 1.6l)




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie.

tapatalked



Jak 0.9 l nigdy nie jeździłem to zgadzam się ze Hybrid - przynajmniej w Corolla nie jedzie.


Ale to Turbo nie ma i nie wyglada żeby narazie miało mieć z tego co czytam.

Z drugiej strony Camry nie jest znów takie złe, wiec znów pytanie czy droga jest Turbo czy dołożenie ok 700cm3 pojemności?





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach





Jak 0.9 l nigdy nie jeździłem to zgadzam się ze Hybrid - przynajmniej w Corolla nie jedzie.
Ale to Turbo nie ma i nie wyglada żeby narazie miało mieć z tego co czytam.
Z drugiej strony Camry nie jest znów takie złe, wiec znów pytanie czy droga jest Turbo czy dołożenie ok 700cm3 pojemności?


Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach






Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria.

tapatalked




Nie do mnie ta Łódź czy deszcz tylko to Toyota - dlaczego wzięli 1.8l który nie jedzie - nie wiem - dlaczego nie wsadza 2.5l tez nie wiem.

Wystarczy porównać sprzedaż Turbo benzyny vs Hybrid i mamy odpowiedz.

Ergo Łódź czy deszcz czy słońce - 100% się zgadzamy. Wole Golf z Turbo niż zwykła Corolla (do jazdy a nie do posiadania)...

Ale wydaje się ze Toyota sądzi ze EU pójdzie tak samo w Hybrid jak kiedyś poszliście w Diesel.

Inaczej po co rozwijać małej pojemności Hybrid?

Info jest ze EU Auris ma mieć tylko jeden silnik benzynowy 1.2l - reszta Hybrid.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, format napisał:


 

 


Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria.

tapatalked
 

 

Tyle samo moze palic w pierdziolku w duzym miescie +2l wiecej od hybrydy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OZI napisał:

 

 


Nie do mnie ta Łódź czy deszcz tylko to Toyota - dlaczego wzięli 1.8l który nie jedzie - nie wiem - dlaczego nie wsadza 2.5l tez nie wiem.

Wystarczy porównać sprzedaż Turbo benzyny vs Hybrid i mamy odpowiedz.

Ergo Łódź czy deszcz czy słońce - 100% się zgadzamy. Wole Golf z Turbo niż zwykła Corolla (do jazdy a nie do posiadania)...

Ale wydaje się ze Toyota sądzi ze EU pójdzie tak samo w Hybrid jak kiedyś poszliście w Diesel.

Inaczej po co rozwijać małej pojemności Hybrid?

Info jest ze EU Auris ma mieć tylko jeden silnik benzynowy 1.2l - reszta Hybrid.




Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Pewnie przez podatki chocia w PL zakup hybrydy vs mala turbo benzyna jest bez sensu. Zakup nigdy sie nie zwroci chyba, ze bedziesz na taxi jezdzil. No ale bedzie 1.2T teraz sie nie sprzedaje ze wzgledu na cene ale moze cos pozmieniaja i zacznie sie sprzedawac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle samo moze palic w pierdziolku w duzym miescie +2l wiecej od hybrydy. 
Czasem jednak warto pamiętać że mimo wszystko świat nie kręci się wokół zakorkowanej do cna Warszawy. Tak, wiem, to dla znacznej części mieszkańców często kompletnie nieosiągalne wyzwanie intelektualne.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, format napisał:

Czasem jednak warto pamiętać że mimo wszystko świat nie kręci się wokół zakorkowanej do cna Warszawy. Tak, wiem, to dla znacznej części mieszkańców często kompletnie nieosiągalne wyzwanie intelektualne.

tapatalked
 

To moze doprecyzjuje w kazdej stolicy wojewodztwa oprocz aglomeracji slaskiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, wujekcybul napisał:

To moze doprecyzjuje w kazdej stolicy wojewodztwa oprocz aglomeracji slaskiej. 

Prawdopodobnie należałoby też wyłączyć Białystok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, ZUBERTO napisał:

Prawdopodobnie należałoby też wyłączyć Białystok.

Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, format napisał:

Gdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie.

tapatalked
 

Czemu nie jedzie? Papierowo Prius ma 10,5 do setki, Focus 1.0 Ecoboost 125 KM ma 11,3sek a Golf 1,4 TSI 122 KM ma 9,5sek. Jakos nie odstaje ten Prius zbytnio od sredniej. Wiem, ze CVT i ze zaraz tu beda wymyslac ze wyje, nie jedzie.

Jesli ktos jezdzi duzo po duzym miescie i nie lubi LPG to taka hybryda moze miec sens (jesli dobrze wyceniona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wujekcybul napisał:

Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda?

Mój ojciec ma Aurisa II Hybrid Touring Sport. Jeździ nim po Katowicach i oczywiście auto pali mu auto mniej niż mnie. Litr-dwa mniej. Tyle że ja mam 1.6 a nie 1.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, OZI napisał:

... Urosło o 40mm, znizylo się o 25mm - wnętrze wyładniało. Szersze o 30mm

 

jeszcze niech dodadzą 1 cm zderzaka z tyłu to będą się mogli chwalić, że dali radę powiększyć o 5 cm ;] bo każdy centymetr robi róznicę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wujekcybul napisał:

Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda?

Pewnie niewiele.

Mi wystarczy, że kupil sasiad z osiedla i co za nim jade to gotow jestem wysadzic ta jego hybryde w kosmos.

Chyba za punkt honoru se postawil oszczednosc i jedzie jak L-ka 20-30km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.