OZI Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Drugie najważniejsze auto dla TMC po Camry ...: Urosło o 40mm, znizylo się o 25mm - wnętrze wyładniało. Szersze o 30mm Platforma TNGA ta sama co nowy Prius i CH-R. Info wychodzi ale potwierdzone:- EU bez Diesel,- wersja top w EU to 1.8l HYbrid teraz z 178KM ...- w pierdziolku dostajemy dalej 1.8l tym razem już z DI silnik bez Turbo.- cena w pierdziolku bez zmiany... Więcej pix i info TBC... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 W końcu udało im się zrobić ładne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 14 minut temu, grogi napisał: W końcu udało im się zrobić ładne auto Raczej piękny render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Nieźle Mistrzostwo stylistyki to nie jest, ale wygląda dużo lepiej niż Aurisy I i II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Wyglada o niebo lepiej od obecnej generacji. Jak jeszcze srodek poprawili to super no i najwazniejsze multimedia bo obsluga to dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaceq Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Z boku bardzo podobne do obecnej Astry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Toyota jak Toyota. Nie musi się podobać. Przód wyszedł nawet interesujący, ale tył oczywiście beznadziejny i zupełnie z zatraconymi proporcjami. Oby był bezawaryjny, a jego obsługa sprowadzała się do tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Toyota dzisiaj potwierdziła, że do końca 2018 roku wycofuje się z produkcji silników diesel. Dlatego zostanie hybryda bądź benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 5 godzin temu, grogi napisał: W końcu udało im się zrobić ładne auto Mi się tył zupełnie nie widzi (kopia Mazdy 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Podoba się i dobrze że bez diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Ciekawe, czy wnętrze choć trochę poprawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Ciekawe zapowiada się pierwsza hybryda z dobrymi osiągami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Ciekawe czy nadal będą kaseciaki hahaWysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Toyota dzisiaj potwierdziła, że do końca 2018 roku wycofuje się z produkcji silników diesel. Dlatego zostanie hybryda bądź benzyna. Tylko w autach osobowych i małych SUV. Hilux/Fortuner/ Dyna/Coaster/Prado/Land Cruiser zostają (narazie)Diesel Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Raczej piękny render.Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Ciekawe zapowiada się pierwsza hybryda z dobrymi osiągami.EU 3 silnikiBenzyna 1.2l 116KMHybrid 1.6l 122KMHybrid 2.0l 180KMTen ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 15 minut temu, OZI napisał: Ten ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode I będzie zapewne kosztować w EU tyle, co u Was Tesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 I będzie zapewne kosztować w EU tyle, co u Was Tesla Nie wiem jak EU - pewnie jak mówisz ceny podniosą 🤬 ale Toyota Oz potwierdziła wczoraj ze ceny będą bez zmian.Patrząc na obecny line-up to Hybrid który jest pośrodku gdzieś .... IMVHO na moje warunki nie ma sensu kupować Hybrid bo to cała benzyna przyz całym życiu Corolla na 100,000km No chyba ze się poczuć lepiej mamy...Z drugiej strony przy EU cen benzyny toIMVHO miało by sens żeby to się dobrze sprzedawało - tym bardziej ze zanim jakiś Rysio się w Hybrid pozna to będziesz miał $$$ z service w PL warunkach Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Tylko w autach osobowych i małych SUV. Hilux/Fortuner/ Dyna/Coaster/Prado/Land Cruiser zostają (narazie)Diesel Sent from my iPhone using TapatalkW EU to ułamek sprzedaży, pisałem z perspektywy mojego pierdzidołka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 4 godziny temu, Ralph78 napisał: Toyota dzisiaj potwierdziła, że do końca 2018 roku wycofuje się z produkcji silników diesel. Dlatego zostanie hybryda bądź benzyna. 1.4 D4D już wiekowe, w Avensisie (który niedługo też ma zniknąć) 2.0 D4D sto silnik BMW. A że oni mają w modelach osobowych hybrydy cenowo blisko diesla, to w ogóle nie jest zaskakujaca decyzja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 W EU to ułamek sprzedaży, pisałem z perspektywy mojego pierdzidołka.Cool bananas - napisalem bo dużo info wychodzi ze ‚Toyota porzuca bee i fuj Rudolph Diesel 🦌 ‚ Toyota porzuca Diesel w autach osobowych - gdzie de facto dotyczy tylko EU bo Diesel w osobowych nigdzie nie istniał albo byl promilowy.AFAIK na sztukę TMC ma największy $$$ jeśli weźmiemy pod uwagę R&D i koszt klepania na 3 autach:- Hilux/Tacoma- Land Cruiser Prado- Tundra Diesel tu raczej nie umrze. 2.8l jest nowa konstrukcja z 2015.Patrzę właśnie na swój pierdziolku co sprzedali w 28 dniach Feb 2018.Prado 1,323 sztuki - 100% 4 cyl DieselLand Cruiser 1,085 - 97% V8 DieselHilux 4,426 - 78% 4 cyl DieselCamry 1,381 - ciekawe 56% Hybrid, potem V6 i najmniejsze wzięcie w 4 cyl benzyna ...Corolla 3,270 - Hybrid ... 3% - benzyna 97%Inaczej na 95,999 aut sprzedanych w zeszłym miesiącu:- benzyna 61,963- Diesel 29,979 - Hybrid 952- EV - 103 (Tesla)Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 1 godzinę temu, OZI napisał: EU 3 silniki Benzyna 1.2l 116KM Hybrid 1.6l 122KM Hybrid 2.0l 180KM Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Mi design bardzo pasuje. To kolejna po C-HR Toyota ze śmielszym wyglądem. Podzielam ciekawość innych...co z wnętrzem, jakością tworzywa, ect? Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę... A dlaczego ma miec Turbo? 1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 17 minut temu, lnk napisał: Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu. To jest zrobione po to, by w katalogu auto było dłuższe o te 20 cm. Poważnie, czasami producenci stosują taką mało uczciwą sztuczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 2 minuty temu, OZI napisał: A dlaczego ma miec Turbo? 1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry Sent from my iCrap X using Tapacrap Aaa, jasne. No OK, jeżeli nie chcę hybrydy (dla mnie nie ma sensu, 80% przebiegu to trasy), a diesel mnie nie bawi, to jakie silniki zaproponuje dla mnie Toyota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Mi design bardzo pasuje. To kolejna po C-HR Toyota ze śmielszym wyglądem. Podzielam ciekawość innych...co z wnętrzem, jakością tworzywa, ect? Zastanawia mnie też spore odsadzenie zderzaka od klapy tylnej...tam jest 20cm półeczka. Wygląda jak zderzaki w amerykanach 20 lat temu.Wnętrze narazie przyciemnione - ale Toyota twierdzi ze ma być jak Camry. Zobaczymy. Klasyczne karmienie (info) żeby podtrzymać erekcje (konsumenta)Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 23 minuty temu, wladmar napisał: Przydałoby się jakieś 1.4 140-150 KM, patrząc na konkurencję. 2.0 będzie pewnie drogi, zaś 1.6 i 122 KM to jakoś mało jak na turbodoładowaną benzynę... Jakie 8s do 100km/h, spalanie koło 4l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 1 godzinę temu, OZI napisał: EU 3 silniki Benzyna 1.2l 116KM Hybrid 1.6l 122KM Hybrid 2.0l 180KM Ten ostani wydaje się interesujący - nowa konstrukcja z co TMC określa jako ‚energized drive’ - czyli sport mode Sent from my iPhone using Tapatalk na filmiku jest hybryda nie 1.6 a dobrze znany 1.8 122km z CHR i Priusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 3 minuty temu, sdss napisał: Jakie 8s do 100km/h, spalanie koło 4l/100km. Wątpię w takie przyspieszenie przy takiej mocy i masie, a w takie spalanie na trasie nie wierzę. W granicach 5-6 tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 A dlaczego ma miec Turbo? 1.6l jest z Atkinson Cycle - Turbo tam brak - Hybrid + spokojnie sie toczace 4 cylindry Sent from my iCrap X using TapacrapGdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie. tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 7 minut temu, wladmar napisał: Wątpię w takie przyspieszenie przy takiej mocy i masie, a w takie spalanie na trasie nie wierzę. W granicach 5-6 tak. 1.8 hybrid ma mieć 180KM. Zależy jaka trasa. Mój pojazd pali kolo 5,5 dojazd do pracy 100km w dwie strony, jak toyota spaliła by 4l skłonny był bym kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 2 minuty temu, sdss napisał: 1.8 hybrid ma mieć 180KM. Zależy jaka trasa. Przy 180 KM już jest szansa na 8 do 100. Trasa = droga poza terenem zabudowanym, z prędkością przelotową w granicach 70-110. Typowa współczesna turbobenzyna na takiej trasie o mocy ok. 150 KM spala 5-6 litrów i raczej mała szansa, że hybryda spali mniej. Na autostradzie (przelotowa 150-160) zużycie rośnie o ok. 2-3 litry i hybryda z racji swojej budowy nie ma żadnej przewagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 na filmiku jest hybryda nie 1.6 a dobrze znany 1.8 122km z CHR i Priusa. typo moja pomyłka powinno być 1.8l Hybrid z CHR i Prius. (Nie 1.6l)Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Gdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie. tapatalkedJak 0.9 l nigdy nie jeździłem to zgadzam się ze Hybrid - przynajmniej w Corolla nie jedzie. Ale to Turbo nie ma i nie wyglada żeby narazie miało mieć z tego co czytam.Z drugiej strony Camry nie jest znów takie złe, wiec znów pytanie czy droga jest Turbo czy dołożenie ok 700cm3 pojemności? Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Jak 0.9 l nigdy nie jeździłem to zgadzam się ze Hybrid - przynajmniej w Corolla nie jedzie. Ale to Turbo nie ma i nie wyglada żeby narazie miało mieć z tego co czytam.Z drugiej strony Camry nie jest znów takie złe, wiec znów pytanie czy droga jest Turbo czy dołożenie ok 700cm3 pojemności? Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria. tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 4 minuty temu, format napisał: Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria. A jedzie przy tym zdecydowanie lepiej, kosztuje mniej i jest trwalsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria. tapatalkedNie do mnie ta Łódź czy deszcz tylko to Toyota - dlaczego wzięli 1.8l który nie jedzie - nie wiem - dlaczego nie wsadza 2.5l tez nie wiem. Wystarczy porównać sprzedaż Turbo benzyny vs Hybrid i mamy odpowiedz.Ergo Łódź czy deszcz czy słońce - 100% się zgadzamy. Wole Golf z Turbo niż zwykła Corolla (do jazdy a nie do posiadania)...Ale wydaje się ze Toyota sądzi ze EU pójdzie tak samo w Hybrid jak kiedyś poszliście w Diesel. Inaczej po co rozwijać małej pojemności Hybrid? Info jest ze EU Auris ma mieć tylko jeden silnik benzynowy 1.2l - reszta Hybrid.Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 8 godzin temu, format napisał: Camry obchodzi mnie jak Łódź albo zeszłoroczny deszcz. Auris 1.8 hybrid, który w przeciwieństwie do Camry się w Europie sprzedaje (czyli u ciebie Corolla) ma w Europie konkurencję w postaci kompaktów z silnikami turbo pojemności którą średnio rozgarnięty Polak wypija w sobotę wieczorem z kumplem. Przy czym mała turbo benzyna pali mniej więcej tyle samo co 1.8 z atkinsonem + bateria. tapatalked Tyle samo moze palic w pierdziolku w duzym miescie +2l wiecej od hybrydy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 8 godzin temu, OZI napisał: Nie do mnie ta Łódź czy deszcz tylko to Toyota - dlaczego wzięli 1.8l który nie jedzie - nie wiem - dlaczego nie wsadza 2.5l tez nie wiem. Wystarczy porównać sprzedaż Turbo benzyny vs Hybrid i mamy odpowiedz. Ergo Łódź czy deszcz czy słońce - 100% się zgadzamy. Wole Golf z Turbo niż zwykła Corolla (do jazdy a nie do posiadania)... Ale wydaje się ze Toyota sądzi ze EU pójdzie tak samo w Hybrid jak kiedyś poszliście w Diesel. Inaczej po co rozwijać małej pojemności Hybrid? Info jest ze EU Auris ma mieć tylko jeden silnik benzynowy 1.2l - reszta Hybrid. Sent from my iPhone using Tapatalk Pewnie przez podatki chocia w PL zakup hybrydy vs mala turbo benzyna jest bez sensu. Zakup nigdy sie nie zwroci chyba, ze bedziesz na taxi jezdzil. No ale bedzie 1.2T teraz sie nie sprzedaje ze wzgledu na cene ale moze cos pozmieniaja i zacznie sie sprzedawac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 Tyle samo moze palic w pierdziolku w duzym miescie +2l wiecej od hybrydy. Czasem jednak warto pamiętać że mimo wszystko świat nie kręci się wokół zakorkowanej do cna Warszawy. Tak, wiem, to dla znacznej części mieszkańców często kompletnie nieosiągalne wyzwanie intelektualne. tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 2 minuty temu, format napisał: Czasem jednak warto pamiętać że mimo wszystko świat nie kręci się wokół zakorkowanej do cna Warszawy. Tak, wiem, to dla znacznej części mieszkańców często kompletnie nieosiągalne wyzwanie intelektualne. tapatalked To moze doprecyzjuje w kazdej stolicy wojewodztwa oprocz aglomeracji slaskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 55 minut temu, wujekcybul napisał: To moze doprecyzjuje w kazdej stolicy wojewodztwa oprocz aglomeracji slaskiej. Prawdopodobnie należałoby też wyłączyć Białystok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 40 minut temu, ZUBERTO napisał: Prawdopodobnie należałoby też wyłączyć Białystok. Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 10 godzin temu, format napisał: Gdyż nawet 1.8 hybrid w aurisie może konkurować co najwyżej ze współczesnymi 0.9-1.0 turbo w segmencie C. Hybryda kompletnie nie jedzie. tapatalked Czemu nie jedzie? Papierowo Prius ma 10,5 do setki, Focus 1.0 Ecoboost 125 KM ma 11,3sek a Golf 1,4 TSI 122 KM ma 9,5sek. Jakos nie odstaje ten Prius zbytnio od sredniej. Wiem, ze CVT i ze zaraz tu beda wymyslac ze wyje, nie jedzie. Jesli ktos jezdzi duzo po duzym miescie i nie lubi LPG to taka hybryda moze miec sens (jesli dobrze wyceniona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 8 minut temu, gregoryj napisał: Czemu nie jedzie? Temu: http://www.zeperfs.com/en/match4709-5595-6013.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 11 minut temu, wujekcybul napisał: Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda? Mój ojciec ma Aurisa II Hybrid Touring Sport. Jeździ nim po Katowicach i oczywiście auto pali mu auto mniej niż mnie. Litr-dwa mniej. Tyle że ja mam 1.6 a nie 1.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 21 godzin temu, OZI napisał: ... Urosło o 40mm, znizylo się o 25mm - wnętrze wyładniało. Szersze o 30mm jeszcze niech dodadzą 1 cm zderzaka z tyłu to będą się mogli chwalić, że dali radę powiększyć o 5 cm bo każdy centymetr robi róznicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 15 minut temu, wujekcybul napisał: Tylko pytanie ile nowych hybryd sprzedalo sie w Bialymstoku? Pewnie wiekszosc wybrala benzyne bo jak nie ma korkow to po co hybryda? Pewnie niewiele. Mi wystarczy, że kupil sasiad z osiedla i co za nim jade to gotow jestem wysadzic ta jego hybryde w kosmos. Chyba za punkt honoru se postawil oszczednosc i jedzie jak L-ka 20-30km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.