Skocz do zawartości

Lex IS300h


kanu

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie to jedno, komfort poruszania się, ponoć wersja poliftowa ma poprawiony układ jezdny?

Jak w  środku przy np 3 osobach na pokładzie?

Jak pakowność bagaznika? 2 walizki plus torebeczki?

Jak eksploatacja wygląda? Awaryjność w okresie powiedzmy użytkowania 5-6 lat? :)

Koszty części, napraw porównywalne z ...?

Co się lubi psuć na co zwracać uwagę przy zakupie?

Żywotność akumulatorów?

 

Ogólnie jakieś filmiki na jutubie widziałem... ale tak na żywo z relacji właściciela ciężko, bo mimo wszystko rzadko spotykane na drogach :) 

 

To tyle co mi się nasuwa z pytań na tą chwilę :)

 

Poczytałem ten artykuł i bez przymierzenia się obawiam, że nie wejdę przy wzroście 193cm... bądź nie będzie wygodnie za kierownicą :/  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że nie jest ani zbyt obszerne, ani komfortowe ;]

Jeździ starszy pan z chorym kręgosłupem i daje radę, ale raczej nie jest to auto rodzinne.

O żadnych awariach nie meldował do tej pory. :ok:

Na akumulatory w hybrydach to chyba jest jakaś długa gwarancja :hmm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 13.03.2018 o 15:14, rwIcIk napisał:

Słyszałem, że nie jest ani zbyt obszerne, ani komfortowe ;]

Jeździ starszy pan z chorym kręgosłupem i daje radę, ale raczej nie jest to auto rodzinne.

O żadnych awariach nie meldował do tej pory. :ok:

Na akumulatory w hybrydach to chyba jest jakaś długa gwarancja :hmm:

 

Kupione :ok:;]  nie sądziłem, że po Audi będę jechał z taką radością :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozytywnie, jazda sprawia frajdę, siedzenia wygodne, w czasie EV hałas to tylko opony i powietrze, jak trzeba depnąć przełaczamy w sport mode i wrażenia z przyspieszania jak w moim prestiżu :) ponoć osiągi 0-100 wg papieru są podobne jak A4 b8 1.8 TFSI quattro, może kiedyś sprawdzę :)

Wydaje mi się też, że auto jest lepiej wyciszone niż Audi i kierownica fajnie chodzi, wspomaganie elektryczne jak w Audi ale jakoś tak pewniej jedzie tam gdzie chce... :)

 

Wady:

- ponieważ kupiłem najprostszą wersję wyposażenia brakuje mi 2 rzeczy najbardziej - tempomatu i czujnika deszczu, trza samemu właczać wycieraczki :)

- tempomat dołoże ale to za jakiś czas - manetka, kabelek i zmiana obudowy i będzie gites :)

 

Plusy:

- jak narazie ekonomia jazdy po mieście - nie przekraczam 6,4l  ale pełniejszą statystykę pewnie za jakiś miesiąc będę mógł dać jak zatankuje do pełna i wyjeżdżę. Narazie kończę paliwo z baku na którym przyjechałem po zakupie - było z pół baku - (już ponad 400km zrobiłem i nadal komp pokazuje ~200km zasięgu)

- więcej miejsca w środku niż miałem w Audi, wbrew temu co Zachar pokazywał na swoim teście na yutubie (tyle, że on ma 206cm a ja tylko 193cm) mlody siedząc w foteliku za nami ma więcej miejsca i nie kopie po siedzeniach :)

- autko generalnie było zadbane, więc nie mam co narzekać

 

No ale to takie pierwsze fascynacje, co będzie potem się okaże. To mój pierwszy kontakt z hybrydą, czas pokaże jakie przynosi niespodzianki. Póki co na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując wątek... jedna z wad już stała się plusem, a mianowicie tempomat dołożony ;]

Oczywiście używana manetka, chwila roboty "specjalisty" i śmigamy :)

 

ASO woła chore pieniądze za części (~800zł) i montaż (~600-800zł) no ale luksus musi kosztować, zatem poszukiwania na rynku używanych części musiały być owocne :oki:

 

Kolejne mody by uluksusowić wersję bazową są już w planach... :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pierwszy pełen bak wyjeżdżony, w 90% jazda miejska troszkę podmiejskiej (tyle co na działkę kilka razy 10km).

Średnie spalanie wg tankowania 7,13l/100km  dystans przejechany 781km - jak na 2.5l benzynę wspieraną elektrykiem to można porównać wynik do diesla (choć nigdy moim poprzednim TDI po mieście nie zszedłem poniżej 8 :P )

No ale nie ma tych wszystkich osprzętów, turbin, wysokociśnieniowych pomp, wtrysków, DPFów i przejmowania się niedogrzanym dieslem na krótkim odcinku.

 

Zatem nie bójcie się hybryd :) mają swoje plusy jak i minusy jak w każdym aucie. Zobaczymy w późniejszym czasie co przyniesie przygoda z tą technologią.

 

PS:

Pierwsza awaria za mną, spalony bezpiecznik od zapalniczki, wymieniony na zapasowy dostępny seryjnie w puszcze bezpieczników :) Zachciało mi się podpinać pompkę do nadmuchania basenu 😁

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.